-
June 13th, 2018, 13:32
#1
عضو انجمن
چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟
سلام. چرا بعضی سرویس دهنده ها اینطوری هستند; مثلا اینجا وقتی میخواد سرویس بفروشه تبلیغات گسترده ای داره و به هرقیمتی فقط میخواد مشتری جذب کنه وقتیکه سرویس رو فروخت دیگه به تعهداتش پایبند نیست یا لااقل خیلی کم جوابگو هست. بحثم اصلا با بچه مدرسه ایها و تابستونی ها نیست اونا که حسابشون جداست متاسفانه فروشنده های معتبر دارن اینکارها رو میکنن آدم (نمیتونم نام ببرم اما همه میشناسید اینها رو) دیگه نمیدونه کی معتبره و کی نامعتبر! تازه سرویس هم بشدت اورسل کردن بطوری که با باز کردن چند پیج ساده سرور با کمبود منابع دچار میشه. بعد یه سوال ساده هم که میپرسم میخوام ببینم مشکل از سمت ماست یا از خودشونه میگه پشتیبانی نرم افزاری نداریم درصورتیکه در تاپیک قید شده پشتیبانی بصورت کامل. حالا ما کامل نخواستیم فقط بگید مشکل از ماست یا شما تا تکلیف مشخص بشه بتونیم حلش کنیم!
آخه فکر نمیکنه اگر مشتری رفت دیگه برگشتش شاید 1درصد هم نباشه؟ تازه فیدبک منفی هم براشون داره مثلا تبلیغات منفی و امثالهم...
یعنی به هرقیمتی که شده فقط میخواید یه پولی به جیب بزنید بعدش هرچی شد؟
پس این چیزایی که داخل تاپیک مینویسید چیه؟
پس ده صفحه درباره مشتری مداری و این چیزا مینویسید چیه؟
چرا آخه؟؟؟
اینروزها چقدر قیمت شیر و لبنیات گران شده، بهراستی کدام گاو مقصر است؟
-
تعداد تشکر ها ازGh-Moradi به دلیل پست مفید
-
June 13th, 2018 13:32
# ADS
-
June 13th, 2018, 13:50
#2
پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟
پشتیبانی نرمافزاری واقعاً یه چیز مسخره هست که فقط بین ایرانیها رواج داره!
طرف باید دیوانه باشه سرویس ۲۰ هزار تومانی بده و تو یه ماه بیش از ۱۰ ساعت وقت بذاره که مشکلات نرمافزاری رو بررسی و رفع کنه!
هزینه ساعتی نیروی متخصص هم کمتر از ۲۰ هزار تومان نیست که بخواد نیرو بذاره و کلی وقت که مشکل رو بررسی کنن!
برای خرید جدیدتون بهتون پیشنهاد میکنم فقط سرور مجازی خام تهیه کنید و دور خدمات نرمافزاری رو خط بکشید ...
با عقل جور در نمیاد 
اورسل کردن هم یکی دیگه از خصوصیات خوب ۹۹٪ سرویس دهندههای ایرانی هست!
یا استفاده از سختافزار درب و داغون!!
-
تعداد تشکر ها از1eng.ir به دلیل پست مفید
-
June 13th, 2018, 14:22
#3
عضو انجمن
میزبان گستر پرداز | ارائه دهنده خدمات متمایز
موبایل و تلگرام : 09121532966
-
تعداد تشکر ها ازmgp.co.ir به دلیل پست مفید
-
June 13th, 2018, 14:31
#4
عضو انجمن
پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟
بله متاسفانه به خاطر پایبند نبودن به چیزی که قید کردن و عدم خدمات مناسب و صرفه جهت ارزان فروشی و کسب درآمد هم به خودشون هم به سایر عزیزان که پایبند به تعهداتشون هستند ضرر می رسونن
-
تعداد تشکر ها از my-host.site به دلیل پست مفید
-
June 13th, 2018, 14:40
#5
عضو انجمن
پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟
واقعا توی این بازار با این روش های قدیمی که هر کسی بخواد یک هاستینگ داشته باشه نمیشه موند.
-
تعداد تشکر ها ازpardishosting به دلیل پست مفید
-
June 13th, 2018, 15:08
#6
عضو جدید
پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟
خبه به شما حمله نکردن
من تو ی تاپیک گفتم ملت چجوری شدن ، همه بدشون اومد :|
اگه دیدی بت حمله کردن تاپیکو بگو ببندن وگرن تیکه پارت میکنن ، گشنه زیاد هس اینجا
-
تعداد تشکر ها از MizbanPardaz به دلیل پست مفید
-
June 13th, 2018, 15:52
#7
عضو انجمن
پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟
دقیقا پشتیبانی نرم افزاری بنظرم یه شعاره برای جلب مشتری، چرا؟ چونکه بهش پابند نیستند!
اگر توی تاپیک به صراحت قید کنند هیچ پشتیبانی نرم افزاری صورت نمیگیره بهتره. چون ماهم دیگه در این مورد بهشون تیکت نمیدیم. کلا ما فقط دوتا تیکت ایجاد کردیم یکی خطا موقع پرداخت بود یکی هم سوال در مورد تایم سرور بود یعنی عملا هیچ درخواست پشتیبانی و کار بر روی سرور نکردیم که اینطوری جوب دادن. اورسل هم راست میگید بیشتر سرویس دهندگان ایرانی پایبندش هستند متاسفانه
برای خرید جدید هم باید سرور اختصاصی بگیریم یا کلا از سرویس دهندگان ایرانی vps نگیریم
پ.ن: دوستان توی خاص سوال کردن که منظورتون با این سرویس دهنده هست؟ http://www.webhostingtalk.ir/showthread.php?t=199842
همینجا عرض کنم نخیر، ما از این عزیز هیچ سرویسی نداریم و منظورم اصلا با ایشون نیست خدایی نکرده سوءتفاهم نشده باشه
ویرایش توسط Gh-Moradi : June 13th, 2018 در ساعت 16:01
اینروزها چقدر قیمت شیر و لبنیات گران شده، بهراستی کدام گاو مقصر است؟
-
تعداد تشکر ها از Gh-Moradi به دلیل پست مفید
-
June 13th, 2018, 15:59
#8
عضو دائم
پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟

نوشته اصلی توسط
Gh-Moradi
دقیقا پشتیبانی نرم افزاری بنظرم یه شعاره برای جلب مشتری، چرا؟ چونکه بهش پابند نیستند!
اگر توی تاپیک به صراحت قید کنند هیچ پشتیبانی نرم افزاری صورت نمیگیره بهتره. چون ماهم دیگه در این مورد بهشون تیکت نمیدیم. کلا ما فقط دوتا تیکت ایجاد کردیم یکی خطا موقع پرداخت بود یکی هم سوال در مورد تایم سرور بود یعنی عملا هیچ درخواست پشتیبانی و کار بر روی سرور نکردیم که اینطوری جوب دادن. اورسل هم راست میگید بیشتر سرویس دهندگان ایرانی پایبندش هستند متاسفانه
برای خرید جدید هم باید سرور اختصاصی بگیریم یا کلا از سرویس دهندگان ایرانی vps نگیریم
با سلام
میتوانید از ایرانی سرویس بگیرید اما درست هزینه کنید - یک نمونه تاپیک قبلی تقریبا شبیه مورد شما : http://www.webhostingtalk.ir/showthr...=1#post1766775
پشتیبانی نرم افزاری وقتی مثلا 200 ت یک شخص کانفیگ میکند بعد یکی ذکر میکند با خرید سرور ماهی 25 ت پشتیبانی کامل - خب مشخص هست پشتیبانی کامل منظور وی چیست.
یا کلا سرور مدیریت شده خرید کنید (از نام آن مشخص است) یا کلا سرور مجازی معمولی اگر خرید میکنید مطمئن باشید پشتیبانی نرم افزاری که یک شخص 200 ت میگیرد را نخواهید داشت.
بعید میدانیم شرکت معتبری چنین تبلیغی کرده باشد و بعد به آن پایبند نباشد اما انشالله در آینده دقت بیشتری نمائید مشکلات کمتر خواهد شد!!!
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
تعداد تشکر ها از RoobinaServer به دلیل پست مفید
-
June 13th, 2018, 16:12
#9
عضو انجمن
پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟

نوشته اصلی توسط
mgp.co.ir
با سلام
این رو از روی تجربه مینویسم و هیچ ربطی به اینکه ما سرویس دهنده هستیم یا نیستیم، ندارد .
وقتی مشتری خواهان خدمات بسیار ارزان میباشد باید یک حساب سر انگشتی بکند و سپس درخواست سرویس داشته باشید .وقتی یک سرور 64 گیگ رم حداقل 50 یورو برای فروشنده تمام می شود .
در بهترین شرایط بتواند 30 سرورمجازی با رم دو گیگ روی ان راه اندازی کند و برای هر سرور ، شما ( مشتری ) 25 هزار تومان می پردازید . به عبارتی حدود 450 هزار تومان ماهیانه فقط پرداختی بابت سرور اختصاصی خواهد بود و مابقی به اصطلاح حاشیه سود است اما اینطور نیست و اون فروشنده نمی تواند ماهیانه 90 سرورمجازی بفروشد که 3 سرور اختصاصی داشته باشد که در پایان ماه برای ان یک میلیون و دویست هزار (
کمتر از دویست دلار 
) تومان بماند ، در نهایت هی سعی میکند مشتری جدید جذب کند و کیفیت پشتیبانی کمتر و کمتر میشود و در نهایت ی روزی میبند نمی تواند سرور ها را تمدید کند و دیتای مشتریان نابود خواهد شد .
ی سناریو دیگه هم هست که فقط مشتری رو برای ماه اول جذب میکنیم و اورسل میکنیم که الان فکر میکنم این سناریو بسیار زیاد شده . ی روزی توی وب هاستینگ تاک روزی 50 60 تا درخواست سرویس می امد امروز هفته ای سه تا!
برای سرور دو گیگ رم حداقل امروز باید 6 یورو بپردازد ! نه 3 یورو

وقتی نصب ی سیستم عامل امروز نرخ 15 هزار تومانی حداقل خواهد داشت چگونه همکاران سرویس ارایه می دهند ، 18 الی 25 هزار تومان !
وقتی با این شرکت ها روبرو شدید سریعا از این افراد به اصلاح حقوقی فاصله بگیرید و در اخر فراموش نکنید در هاستینگ مهمترین مورد پشتیبانی هستش ، پشتیبانی و همچنان پشتیبانی !
کاملا صحیح متوجه منظور شما هستم اما باور بفرمائید دنبال سرویس ارزون و اینا نبودیم و نیستیم البته که هزینه هم مدنظر قرار میدیم
دیدم ایشون افر دادن که برامون جالب بود قبل از هرچیزی سابقه ایشون رو بررسی کردیم بعدش واسه یکی از پروژه ها ازشون سرویس گرفتیم
اروم اروم اعتماد به شرکتها کمرنگ و کمرنگتر میشه و انتخاب سخت تر. شاید روزی برسه که دیگه از سرویس دهندگان ایرانی هیچ سرویسی نداشته باشیم
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
با سلام
میتوانید از ایرانی سرویس بگیرید اما درست هزینه کنید - یک نمونه تاپیک قبلی تقریبا شبیه مورد شما :
http://www.webhostingtalk.ir/showthr...=1#post1766775
پشتیبانی نرم افزاری وقتی مثلا 200 ت یک شخص کانفیگ میکند بعد یکی ذکر میکند با خرید سرور ماهی 25 ت پشتیبانی کامل - خب مشخص هست پشتیبانی کامل منظور وی چیست.
یا کلا سرور مدیریت شده خرید کنید (از نام آن مشخص است) یا کلا سرور مجازی معمولی اگر خرید میکنید مطمئن باشید پشتیبانی نرم افزاری که یک شخص 200 ت میگیرد را نخواهید داشت.
بعید میدانیم شرکت معتبری چنین تبلیغی کرده باشد و بعد به آن پایبند نباشد اما انشالله در آینده دقت بیشتری نمائید مشکلات کمتر خواهد شد!!!
جسارتن شما از کجا میدانید ما درست هزینه نمیکنیم؟ آیا ما با شما همکاری قبلی داشتیم؟ کم و کاستی بوده از طرف ما؟ آیا هزینه به شما پرداخت نکردیم؟ یا به شما بدهکاریم؟
ما سرویس را بعنوان پشتیبانی کامل خریداری کردیم (چیزی که توی تاپیک ذکر شده بود) و عرض کردم هیچ درخواستی مبتنی بر پشتیبانی نرم افزاری از ایشون نکردیم فقط یک سوال ساده در مورد تاریخ سیستم عامل بود که ایشون میتونست بهتر پاسخ بده نه اینکه مستقیم بگه هیچ پشتیبانی نرم افزار نداریم. به نظرم اگر درحد توانش بود و وقتش رو داشت میتونست جواب بده (درصورتیکه جواب ما بله یا خیر بود) و در آخر بگه امکان پشتیبانی نرم افزاری از این پس وجود نداره یا چیزی مشابه که مشتری مداری هم حفظ بشه. درسته بفرما و بتمرگ یه معنی میدن ولی استفاده درست ازشون خیلی شرطه
ویرایش توسط Gh-Moradi : June 13th, 2018 در ساعت 16:16
اینروزها چقدر قیمت شیر و لبنیات گران شده، بهراستی کدام گاو مقصر است؟
-
تعداد تشکر ها ازGh-Moradi به دلیل پست مفید
-
June 13th, 2018, 16:41
#10
پاسخ : چرا بعضی فروشنده ها اینطوری هستن؟ چرا دورنگی؟ چرا دو رویی؟

نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
با سلام
میتوانید از ایرانی سرویس بگیرید اما درست هزینه کنید - یک نمونه تاپیک قبلی تقریبا شبیه مورد شما :
http://www.webhostingtalk.ir/showthr...=1#post1766775
پشتیبانی نرم افزاری وقتی مثلا 200 ت یک شخص کانفیگ میکند بعد یکی ذکر میکند با خرید سرور ماهی 25 ت پشتیبانی کامل - خب مشخص هست پشتیبانی کامل منظور وی چیست.
یا کلا سرور مدیریت شده خرید کنید (از نام آن مشخص است) یا کلا سرور مجازی معمولی اگر خرید میکنید مطمئن باشید پشتیبانی نرم افزاری که یک شخص 200 ت میگیرد را نخواهید داشت.
بعید میدانیم شرکت معتبری چنین تبلیغی کرده باشد و بعد به آن پایبند نباشد اما انشالله در آینده دقت بیشتری نمائید مشکلات کمتر خواهد شد!!!
سلام دقیقا
بنده خودم با یک شرکت خارجی کار می کنم ازشون پشتیبانی خواستم حدود ۷۰ دلار قیمت بهم دادن .
که به پول ایران خیلی در میاد حدود ۴۰۰ هزار تومان میشه .
در صورتی که ایرانی ها حاظر به پرداخت هزینه های پشتیبانی نیستند و با این حال انتظارات زیادی از سرویس دهنده خودشون دارند .
کانفیگ فنی و امنیتی سیستم عامل و انواع کنترل پنل های لینوکس cPanel - Directadmin همراه با 8 سال تجربه پذیرفته می شود .
Telegram:
@ramezanniay_mehrshad
-
تعداد تشکر ها از mizban97 به دلیل پست مفید