نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

موضوع: سوال ویژه در خصوص افراد مبتدی که سرویس از ما تهیه میکنند !!!!!!!

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #10
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال ویژه در خصوص افراد مبتدی که سرویس از ما تهیه میکنند !!!!!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط kiavaco نمایش پست ها
    خدمت دوستان سلام عرض میکنم . ما متاسفانه نمیدونم بگم غلط کردیم .... خوردیم سرویس فروختیم به این افراد که مبتدی هستند و کار با دایرکت ادمین بلد نیستن . متاسفانه طرف بلد نیست یه ssl نصب کنه و داره سرویس میفروشه و هروز بیش از ۱۰۰ درخواست داره که ما براش رفع کنیم whmcs تنظیم کنیم و ....

    میخوام یه توضیحی دوستان بدن ما سرویس میفروشیم و گفتیم پشتیبانی اسکریپتی نداریم

    کسی که مبتدی هست الکی انگ میندازه روی سرور میگه سرور ایراد داره یه اس اس ال بلد نیست نصب کنه

    بهش دسترسی روت دادیم درک کنه به نظرتون مشکل از چیه ؟ چیکارشون کنیم ؟


    متاسفانه افراد پرو و گستاخی هم هستن اسمشونو نام نمیبرم در صورتی که حالا لازم باشه نام میبریم


    ممنون میشم راهنمایی کنید
    با سلام
    "خشت اول چون نهد معمار کج - تا ثریا میرود دیوار کج"

    حق همیشه با مشتری است و مشترک فعلی شما نیز حق دارد مگر شما از روز اول اعلام کرده باشید پشتیبانی ندارید و به هر قیمتی مشترک جذب نکرده باشید.

    شاید با عدم ارائه پشتیبانی نرم افزاری مشترکین شما کم شوند (چون همیشه هاستینگ هایی هستند که مفت سرویس بدهند و مشترکین شما را جذب کنند به عنوان مثال یک سرویس تاپیک بزنید 10 ت - هاستینگ دیگری (هرچند معروف نیست و تابستانی است اما مشترک جدید که دقت نمیکند!!!) که تا دیروز 15 ت میداده فردا 9 ت میدهد یعنی رقابت بر سر قیمت نه کیفیت ) اما حداقل اصولی و حرفه ای کار میکنید و مشترکین یا با سواد سمت شما خواهند بود یا بابت پشتیبانی هزینه خواهند پرداخت.

    اگر شما هزینه بابت پشتیبانی دریافت میکردید 1000 تا درخواست دیگر هم مشترک شما داشت با جان و دل انجام میدادید چرا ؟ چون با دریافت هزینه پشتیبانی حقوق کارمندان پشتیبانی در می آمد و حتی اگر کمبود پشتیبانی حس میشد کارمند جدید برای این موارد استخدام میکردید.

    با حساب کتاب و دقیق جلو بروید ... تجربه نشان داده مشترکینی که بابت درخواستشان هزینه میپردازند و توقعشان در همان حد درخواستشان است مشترکین راضی تری هستند و شرکت فنی نیز میتواند با سرعت و کیفیت بیشتری پشتیبانی ارائه کند.

    باتشکر
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  2. تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: December 9th, 2017, 16:15
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: June 13th, 2017, 23:23
  3. سوال در خصوص راه اندازی سیستم اشتراک ویژه
    توسط ldda company در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: June 12th, 2017, 03:38
  4. فروش ویژه سورس تلگرام مخصوص اندروید استودیو
    توسط pc.rootall در انجمن فروش انواع اسکریپت،سیستم عامل،نرم افزار و ..
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: January 25th, 2017, 11:04
  5. سوال در خصوص verify سرویس godaddy
    توسط alirayaneh در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: October 22nd, 2015, 23:07

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •