سلام . مرسی از پاسخ همه شما عزیزان
m-i-h-a-n-s-e-r-v-i-c-e-.-c-o-m
سلام . مرسی از پاسخ همه شما عزیزان
m-i-h-a-n-s-e-r-v-i-c-e-.-c-o-m
ویرایش توسط rezaliyaghati : March 26th, 2018 در ساعت 16:42
به صورت کلی مشکلات ارتباطی در حالاتی که شما شرح دادین (از یک ISP خاص وب سایت در دسترس نیست) بیشتر در سرورهایی رخ می دهد که در داخل ایران قرار دارند.
بعضا به خاطر مشکلات IP Advertising یا موارد داخلی شبکه ی ISP ها در مشاهده ی برخی از رنج های IP مشکل ایجاد می شود. عموما این موارد یا خود به خود با پیگیری ISP برطرف می گردد یا نیاز است که شما مورد را به اطلاع بخش NOC دیتاسنتر برسانید تا با ISP مربوطه پیگیری نماید.
همچنین ملاک مناسبی برای بررسی صحت کارکرد سرور بررسی بارگذاری وب سایت در ابزار آنلاین مرجع GeoPeeker.com می باشد که بارگذاری را از چند دیتاسنتر مختلف بررسی می کند. اگر وب سایت شما بدون مشکل از چند نقطه ی جهان لود شد و تنها مشکل مربوط به یک ISP بود، می توانید خودتان نیز راسا با ISP پیگیری کنید تا روند بررسی و رفع مشکل توسط آنها آغاز گردد.
پس به صورت خلاصه زمانیکه چنین مشکلی خوردید یا با ISP راسا پیگیری کنید یا به اطلاع دیتاسنتر برسانید آنها برای شما پیگیری کنند.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)