نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: اخلاق بد مشترک در سرویس پروایدر های ایران

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    138
    تشکر تشکر کرده 
    56
    تشکر تشکر شده 
    245
    تشکر شده در
    165 پست

    پیش فرض پاسخ : اخلاق بد مشترک در سرویس پروایدر های ایران

    یک سوال،
    digitalocean.com
    linode.com
    vultr.com
    ...
    کدام یک از سرویس دهنده های جهانی تحت یک صنف هستند؟
    صنف ها معمولا رانت، فساد... را با خودشان به همراه دارند.
    چرا بعد از این همه سال هنوز یک سرویس دهنده مثل digitealocean ، مثل که نه، در لول خیلی پایین تر ایرانی نداریم؟
    --------------------
    من به شخصه حدود 2 سال به دنبال مجوزهای دست و پا گیر بود در حالی که این 2 سال باید برای توسعه و پیشرفت کسب و کار هزینه میشد.
    --------------------
    برای کسب و کار خودم مثال میزنم. من چند سال پیش، سرویس ایمیل مارکتینگی راه انداختم، با یک سطح متوسط...
    (همین الان هم میتوانم ادعا کنم بهترین نسخه ی ایرانی هستیم.)
    ولی بعد چند وقت متوجه شدم، برای رشد و پیشرفت: صنف، حمایت، مجوز، قانون ... نیاز نیست. برای پیشرفت باید هم سطح جهانی شد. باید مشتری بین من و میلرلایت و میلچیمپ حق انتخاب داشته باشد.

  2. تعداد تشکر ها ازmajid1f به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    215
    تشکر تشکر کرده 
    524
    تشکر تشکر شده 
    1,363
    تشکر شده در
    624 پست

    پیش فرض پاسخ : اخلاق بد مشترک در سرویس پروایدر های ایران

    نقل قول نوشته اصلی توسط majid1f نمایش پست ها
    یک سوال،
    digitalocean.com
    linode.com
    vultr.com
    ...
    کدام یک از سرویس دهنده های جهانی تحت یک صنف هستند؟
    صنف ها معمولا رانت، فساد... را با خودشان به همراه دارند.
    چرا بعد از این همه سال هنوز یک سرویس دهنده مثل digitealocean ، مثل که نه، در لول خیلی پایین تر ایرانی نداریم؟
    --------------------
    من به شخصه حدود 2 سال به دنبال مجوزهای دست و پا گیر بود در حالی که این 2 سال باید برای توسعه و پیشرفت کسب و کار هزینه میشد.
    --------------------
    برای کسب و کار خودم مثال میزنم. من چند سال پیش، سرویس ایمیل مارکتینگی راه انداختم، با یک سطح متوسط...
    (همین الان هم میتوانم ادعا کنم بهترین نسخه ی ایرانی هستیم.)
    ولی بعد چند وقت متوجه شدم، برای رشد و پیشرفت: صنف، حمایت، مجوز، قانون ... نیاز نیست. برای پیشرفت باید هم سطح جهانی شد. باید مشتری بین من و میلرلایت و میلچیمپ حق انتخاب داشته باشد.

    کلا عادت بد ایرانی ها هست که فکر می کنن باید بشینن یه کاری رو که 10 سال پیش انجام میدادن هنوزم انجام بدن و هیچ پشرفتی نداشته باشن و در عین حال هی هر روز سود بیشتری بکنن و مردم هم ازشون سرویس بگیرن
    به قول خود شما طی این همه سال چرا یه سرویس دهنده مثل دیجیتال اوشن نداریم واقعا؟

  4. تعداد تشکر ها از navid2zp به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 27th, 2015, 20:36
  2. درخواست برنامه نویس برای برنامه نویسی پنل پیام کوتاه با نسخه ی جدید وب سرویس ها
    توسط ehsanserver در انجمن درخواست پنل پیام کوتاه،پیام رسان اجتماعی،تلفن مجازی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: September 28th, 2014, 16:39
  3. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: September 12th, 2014, 18:05
  4. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: August 31st, 2014, 23:16
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: May 24th, 2014, 19:41

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •