باسلام،
شما باید زمانی نگران باشید که در هر بار اجرا قرار است مفسر دست به کار شود و بایت کد ها ساخته شود، مانند استفاده از پایتون در وب اپلیکیشن ها، در مورد میکرو کنترلرها کد شما در آخر c کامپایل و بروی آن پروگرام می شود پس نگرانی بابت سرعت در این زمینه نداشته باشید، در حال حاضر تمام صحبت و محبوبیت پایتون در رباتیک است آن هم به دلیل قابلیت c binding که باعث شده است به ساده ترین شکل برنامه نویسی و سریع به هدف خود برسید، دلایلی که باعث شده بنده به برای برنامه نویسی میکرو کنترلرها از پایتون استفاده کنم : قابلیت استفاده از تمامی lib های موجود c c++ همچنین به دلیل counterparts بودن با c به همان اندازه در پایتون هم سریع است، نداشتن build process و داینامیک تایپ در نتیجه رسیدن به هدفم به سریعترین شکل ممکن.
باسلام،سلام
خوب بحث اصلی هم که تو انجمن به راه انداختم همین هست
شما که ++C بلدی میای کدهاشو با توجه به معماری ++C با python میزنی و convert میکنی به ++C ، دقیقا منظور بنده هم همین بوده
فقط حرفهای شما باعث یکسری روشن سازیها شد ، قبلا میگفتن که پایتون کند عمل میکنه الان من یه سوال دیگه از شما دارم
سوال : آیا پایتون همانند فریم ورک لاراول منابع سخت افزاری زیادی استفاده میکنه ؟ اگر هم ممکنه یک توضیح درباره سرعت و هوش مصنوعی پایتون هم بدید ممنون میشم
باتشکر
مقایسه پایتون با فریم ورک یک زبان دیگه که اصلا درست نیست، اما اگر بخواهید با php و با هدف وب اپلیکیشن مقایسه کنید فاکتور های زیادی است مثل مقایسه سرعت صحبت آن زبان با وب سرور و باید تحقیق شود mod_php سریعتر است یا mod_python ، مفسر پایتون bytecode هایی که از قبل ساخته شده است را نگه می دارد و می تواند در request بعدی بجای ساخت دوباره، از آن استفاده کند (فایل های pyc) اما باز در عوض پی اچ پی هفت Zend Engine 3 دارد که می تواند به شکل شگفت انگیز تعداد در خواست های فوق زیادی را همزان بدون استفاده از منابع اضافی هندل کند، بنده خودم برای وب php را بیشتر میپسندم به دلیل آنکه تمرکز آن هدفی مشخص شده است همچنین دقت کنید این ساده نویسی در پایتون دارای هزینه ای است آن هزینه هم کندی مفسر هنگام ساخت بایت کد ها در هر اجرا در مقایسه با php است.