سلام
1 - تا جایی که من اطلاع دارم باید می رفتید ثبت شرکت ها و شرکت رو عدم فعالیت می زدید.
2 - فاکتوری که می گیرید و پولی که پرداخت می کنید باید رسمی باشه و فاکتور رسمی بگیرید و روی فاکتور کد اقتصادی شما و فروشنده مشخص باشه در غیراینصورت اون فاکتور رسمی نیست و نمی تونید به دارایی اعلام کنید.
3 - باید برای بیمه اقدام کنید و کسانی که توی شرکت کار می کنن رو بیمه کنید و اگر نه مامور بیمه سر زده بیاد دفتر رو پلمب می کنه (بیمه شوخی بردار نیست). برای بیمه مهم نیست شما درآمد دارید یا نه.
مهم اینه باید حق بیمه اتون رو بدید.
یه بار من رفته بودم همین مورد رو گفتم طرف به من گفت می خواستی شرکت نزنی که درگیر این مسایل بشی.