والا بنده همین برام سئوال بوده برای همین تاپیک زدم اخه به قدری قاطع صحبت کردن برام سوال شده که ایا واقعا اشتباه از من بوده و باید قید پول رو بزنم یا نه هرچند بنده از سرویس های ایشون ناراضی نبودم و همیشه پاسخ دادن اما واقعا با این مورد مانند مثال گاو نه من شیر ده میمونه
- - - Updated - - -
والا بنده حد اقل 4 روز قبل از سر رسید فاکتور پنل نماینده و دقیق همون روزی که فاکتو سرور تکی رو پرداخت کردم و متوجه شدم که این مشکل وجود داره تیکت زدم اما تیکت رو در حالت بررسی قرار دادن بنده منتظر شدم اینقدر پاسخ ندادن تا سر رسید فاکتور پنل نماینده و تمامی سرور های بنده رسید سپس پنل نماینده رو بستن و تمام سرور های بنده رو هم مسدود کردن بعد شروع کردن به این صحبت ها که نه نمیشه کاری کرد از این حرفا میگم خوب اوکی پس باز کنید بنده منتقل کنم میگن سرویس مسدود شده نمیشه باید فاکتور رو پرداخت کنید و جالب اینجا هست مجدد همون مبلغ اضافه رو هم در فاکتور اعمال کردن و وقتی میگم شما هنوز این مبلغ رو حتی کسر نکردید میگن که مشکل خودتون بوده باید گزارش میدادید تا الان نبوده الان براتون اضافه کردیم و این مشک خودتون بوده که نگفتید زودتر الان بنده موندم سر دو راهی برای انتقال سرور ها مجبور مجدد فاکتور رو پرداخت کنم تا پنل باز بشه اینجوری 3 سال پول اضافه که دادم هیچ مجدد باید فاکتور پرداخت کنم تا سرویس ها باز بشه تا بتونم منتقل کنم
در کل دقیقا بنده تاوان اعتماد بی جا و ندانم کاری خودم رو پس میدم هرچند این مورد فقط داخل ایران اتفاق می افته و جالب اینجاست حرف شما رو میزنن و میگن هرچی حساب کتاب داره ما نمی تونیم مبلغ رو بر گردونیم و شما باید تاوان اشتباه خودتون رو بدید این برام جالب هست که شما و ایشان یجور فکر میکنید البته دیدگاه شما با دیدگاه این سایت زمین تا اسمان متفاوت هست