با سلام
بله روی حساب کتاب هست و حساب آنها این هست که شما ایرانی هستید و نباید سرویس بدهند بنابراین همین که محلت انتقال میدهند و ... با شما راه می آیند.
بسیاری پنل های خارجی دیده شده که شب صاحبان آنها خوابیده اند و صبح دیده اند که بدون اعلام قبلی مسدود شده اند چون حساب کتاب آنها قبلا مشخص بوده که نباید به ایرانی ها سرویس داد حالا شما بر خلاف آنها عمل میکنید بنابراین هر زمان مسدود کردن و حذف پنل یا ایجاد هر مشکل دیگری برای شما توسط آنها برای خودشان محفوظ هست.(مثل پنل هتزنر آلمان یا ovh که برخی مواقع چنین کارهایی دیده شده)
به هر حال انتخاب با شماست، مشترک ما نیستید که بخواهیم بیشتر وقت بگذاریم، فقط خواستیم کمی برای شما روشن شود و کمک کرده باشیم، بهتر هست به میزبان خود قبل از خرید سرویس ابتدا اعتماد داشته باشید زیرا انتقال شما به رجیسترار جدید برای میزبان شما ارتقا شغلی ایجاد نمیکند و تجربه نشان داده که مشترکین اینچنینی اگر دومین آنها هم اکنون مشکل دار شود یک تاپیک میزنند با عنوان کم کاری میزبان یا هر عنوان دیگری که چرا میزبان ما از قبل چنین مواردی را پیشبینی و اطلاع رسانی و اقدام جدیدی نکرد.
پیشنهاد ما به چنین مشترکینی مانند شما که خارج کشور را خوب و میزبان ایرانی را بد میدانند این هست که مستقیم از خارج کشور خودتان خرید کنید و خودتان با مشکلات به صورت مستقیم رو در رو شوید.
از طریق ایمیلی که دارید با رجیسترار مستقیم هم اکنون به عنوان صاحب دومین ارتباط برقرار نمائید و مشکلات خود را برای آنها توضیح دهید تا پنل شما را جدا کنند و اقدامات بعدی که مایل هستید را انجام دهید.
موفق باشید