7 روز شد و تا فردا منتظر میمونم گفتم اینجا هم اعلام کنم فردا قانونا اقدام خواهم کرد که فکر نکنید سرویس دهی کار هر کسی هست !!!
طبق بررسی که انجام دادم
1- شما اصلا تسویه منتظر ندارید و درخواست شما انجام و علت تاخیر تسویه شما نیز در تیکت 57568 قید شده است.
2- برای پشتیبانی صرفا از طریق تیکت اقدام فرمایید پرواضح است که همانند سایر سرویس دهنده ما نیز به این فروم دسترسی محدودی داریم.
3- در صورتی که سوال دیگری دارید از طریق تیکت اقدام شود.
موفق باشید.
- - - Updated - - -
علت تاخیر برخی درخواست های تسویه عدم عملکرد سیستم API تسویه های پایا می باشد که ناگزیر به تغییر سرویس دهنده هستیم بزودی این مشکل رفع می شود.
موفق باشید
ویرایش توسط Jahan Pay Co : October 30th, 2017 در ساعت 02:35
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)