نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 36

موضوع: پشتیبانی 24 ساعته (لطفا خود را معرفی کنند)

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Nov 2015
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    29
    تشکر تشکر کرده 
    15
    تشکر تشکر شده 
    40
    تشکر شده در
    21 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی 24 ساعته (لطفا خود را معرفی کنند)

    نظر شخصی بنده اینه که این تاپیک از بنیان ایراد داره!
    شما هیچوقت با همچین سوالی به جواب درست نمی رسی! (چند تا پست تبلیغاتی و خود تعریفی گیرت میاد)

    رسما پشتیبانی 24 ساعته برای هاستینگ یه دروغ شاخداره !
    - البته مستثنی هم داریم البته در مورد تلفن صدق میکنه، پشتیبان واسه خودش خوابیده یهو گوشی زنگ میخوره، یه صداشو صاف میکنه پا میشه جواب میده که اگه کار پیچیده و پردرسری داشته باشین شیفت میکنه واسه فردا
    - در مورد تیکت هم دوستان اشاره کردن Status رو زیر پتو با گوشی عوض میکنه و شما ذوق می کنی که داره کارت انجام میشه بعد واسه خودش راحت میخوابه

    به جای پشتیبانی، دنبال سرویس درست و با کیفیت بگردین، که برای کاربر همه شرایط رو محیا کردن تا دستش باز باشه هر مشکلی رو که مواجه میشه بتونه خودش حل کنه
    اینجوری کارتون به پشتیبانی به ندرت میوفته و نگران این که چند ساعت در روز سرویس میدن نیستین

    البته با نگاه امیدوارانه که همه دوستان حداقل یکبار در روز به تیکت هاشون رسیدگی کنن

    موفق باشین

  2. #2
    عضو انجمن ShirazSoft.com آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2017
    نوشته ها
    166
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    190
    تشکر شده در
    126 پست

    پیش فرض پاسخ : پشتیبانی 24 ساعته (لطفا خود را معرفی کنند)

    سلام
    ممنون از نظر شما.
    ولی همین که بفهمیم پشتیبانی 24 دروغ هست خودش یک نتیجه هست دوست عزیز و فکر نمی کنم بی فایده باشد اتفاقا این تاپیک می تواند به سایرین نیز کمک کند تا اونا به این موضوع که پشتیبانی 24 ساعت وجود دارد یا ندارد پی ببرند.

    ضمن اینکه یافتن شاخص های انتخاب یک سرویس دهنده درست و حسابی حق همه دوستان هست و هدف اصلی این انجمن همین هست پس اگر این تاپیک بی فایده باشه عملا کلا انجمن بی فایده است.

    نقل قول نوشته اصلی توسط pedrammasoumi نمایش پست ها
    نظر شخصی بنده اینه که این تاپیک از بنیان ایراد داره!
    شما هیچوقت با همچین سوالی به جواب درست نمی رسی! (چند تا پست تبلیغاتی و خود تعریفی گیرت میاد)

    رسما پشتیبانی 24 ساعته برای هاستینگ یه دروغ شاخداره !
    - البته مستثنی هم داریم البته در مورد تلفن صدق میکنه، پشتیبان واسه خودش خوابیده یهو گوشی زنگ میخوره، یه صداشو صاف میکنه پا میشه جواب میده که اگه کار پیچیده و پردرسری داشته باشین شیفت میکنه واسه فردا
    - در مورد تیکت هم دوستان اشاره کردن Status رو زیر پتو با گوشی عوض میکنه و شما ذوق می کنی که داره کارت انجام میشه بعد واسه خودش راحت میخوابه

    به جای پشتیبانی، دنبال سرویس درست و با کیفیت بگردین، که برای کاربر همه شرایط رو محیا کردن تا دستش باز باشه هر مشکلی رو که مواجه میشه بتونه خودش حل کنه
    اینجوری کارتون به پشتیبانی به ندرت میوفته و نگران این که چند ساعت در روز سرویس میدن نیستین

    البته با نگاه امیدوارانه که همه دوستان حداقل یکبار در روز به تیکت هاشون رسیدگی کنن

    موفق باشین
    گروه نرم افزار شیراز
    www.ShirazSoft.com
    Telegram:ITGhasemzadeh
    0917886099

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نتیجه اعتماد به درگاه خاص
    توسط dertgtr در انجمن درگاه های پرداخت
    پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: May 29th, 2017, 15:40
  2. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: June 27th, 2016, 10:01
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: June 9th, 2016, 13:17

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •