نظر شخصی بنده اینه که این تاپیک از بنیان ایراد داره!
شما هیچوقت با همچین سوالی به جواب درست نمی رسی! (چند تا پست تبلیغاتی و خود تعریفی گیرت میاد)
رسما پشتیبانی 24 ساعته برای هاستینگ یه دروغ شاخداره !
- البته مستثنی هم داریم البته در مورد تلفن صدق میکنه، پشتیبان واسه خودش خوابیده یهو گوشی زنگ میخوره، یه صداشو صاف میکنه پا میشه جواب میده که اگه کار پیچیده و پردرسری داشته باشین شیفت میکنه واسه فردا
- در مورد تیکت هم دوستان اشاره کردن Status رو زیر پتو با گوشی عوض میکنه و شما ذوق می کنی که داره کارت انجام میشه بعد واسه خودش راحت میخوابه
به جای پشتیبانی، دنبال سرویس درست و با کیفیت بگردین، که برای کاربر همه شرایط رو محیا کردن تا دستش باز باشه هر مشکلی رو که مواجه میشه بتونه خودش حل کنه
اینجوری کارتون به پشتیبانی به ندرت میوفته و نگران این که چند ساعت در روز سرویس میدن نیستین
البته با نگاه امیدوارانه که همه دوستان حداقل یکبار در روز به تیکت هاشون رسیدگی کنن
موفق باشین