نقل قول نوشته اصلی توسط ShirazSoft.com نمایش پست ها
سلام
به دنبال شاخص های تشخیص یک سرویس دهنده خوب چیزی که خیلی راحت بشه باهاش سرویس های را رتبه بندی کرد.
مثلا الان پشتیبانی 24 ساعته گزینه خیلی مهمی می تونه باشه.
میانگین زمان پاسخ گویی
و...
مابقی شاخص ها را هم باید پیدا کنیم.
پشتیبانی خوب با پشتیبانی 24 ساعته فرق دارد! ما پشتیبانی 24 ساعته ای که در سایت یا در تلگرام و ... آنلاین باشیم نداریم! اما تلفن ما آماده پاسخگویی همیشه هست. پشتیبانی ضروری فقط از تلفن صورت می گیرد و تیکت ها و تلگرام بسته به مشکل و اهمیت موضوع در اولین فرصت پاسخ داده می شود.

شما باید هاستینگی پیدا کنید که خود را در مقابل کسب و کار و سایت شما مسئول بداند.

- - - Updated - - -

پشتیبانی خوب یعنی اینکه تقریبا اصلا شما نیاز به تماس با پشتیبانی پیدا نکنید و خودشان حواسشان به همه چیز باشد.