نقل قول نوشته اصلی توسط vpgroup نمایش پست ها
عرض ادب مجدد

توجه داشته باشید اگر دوست ندارید اطلاعات و مشخصات هویتی خود و دوستان یا فامیل حتی همکاران خود را در اختیار شرکت ها قرار بدهید عرض کردم

همچنین لزوماً یک شرکت سالم و امانت دار نیست ولی همیشه استثناء هم وجود دارد در این قضیه. بنده به نظر شخصه عرض کردم اگر مراحل رو بگذورنید حداقل آشنایی پیدا میکنید.( تنها تفاوت اینکار توسط شما و شرکت در سرعت روند ثبت میباشد)

اطلاعی در مورد شرایط خاص آن ندارم ولی احتمال میدهم کاری به حوزه و تخصص افراد ندارند تنها ملاک مهم مشخصات هویتی و عدم سوء پیشینه و ... میباشد

بله حتما بعد از ثبت شرکت و نهایی شدن آن به سازمان دارایی و مالیات منطقه خودتون مراجعه و شرایط کاری خود را بیان و ملاک ها رو سنجش کنید و فرا گیرید

برای تبلیغات های سطح شهری هم مربوط به سازمان های شهرداری میباشد که با توجه به آن با کمی تحقیق در این سازمان اطاعات مورد نظر را یافت خواهید کرد

موفق باشید
سلام
دوست عزیز من جامو تحویل گرفتم میز و صندلی چیدم کارمندامم استخدام کردم گفتم از سرماه بیان

الان اومدم که از فردا شخصا برای ثبت شرکت اقدام کنم که همه شرایط و مدارک رو داشتم اما به ی مشکل بزرگ خوردم


میگن قبل یا بعد ثبت شرکت باید به اداره اصناف رایانه ای مراجعه و مجوز فعالیت بگیرم در زمینه اینترنت



ایا میخواستم ببینم شماها هم اینکارو کردید؟


این اداره میگ :


چنانچه قصد فعالیت در صنعت آی تی و برنامه نویسی دارید و یا می خواهید یک شرکت تخصصی طراحی سایت راه اندازی نمایید، در قدم اول می بایست یک شرکت ثبت کنید که اصولاَ ثبت شرکت طراحی سایت در قالب شرکت با مسئولیت محدود از متداول ترین انواع این نوع ثبت است.
با توجه به بند 1 دستورالعمل سازمان نظام صنفی رایانه ای ، کلیه شرکت هایی که برای انجام فعالیت های مشاوره، نظارت، طراحی، تولید، نصب و راه اندازی، توسعه ، پشتیبانی و آموزش سیستم های نرم افزار، سخت افزار ، شبکه های اطلاع رسانی و نظایر آن تشکیل می شوند، موظفند پس از ثبت شرکت مطابق قانون تجارت و قبل از شروع فعالیت به " نظام صنفی استان خود مراجعه " و مجوز فعالیت دریافت دارند.
شرکت هایی به عضویت نظام صنفی رایانه ای استان پذیرفته خواهند شد که دارای شرایط ذیل باشند :
1. موضوع فعالیت آن ها به موجب اساسنامه شرکت صرفاَ یکی از فعالیت های رایانه ای مندرج در بند 1 باشد.
2. دارای مدیر عامل ( تمام وقت ) با حداقل مدرک کارشناسی باشند.
تبصره :
- مدیرانی که قبل از تشکیل نظام صنفی رایانه ای استان در شرکت خود سمت مدیریت عامل را داشته اند، از این قاعده مستثنی می باشند.
- در صورتی که مدیر عامل مدرک کارشناسی نداشته باشد، باید شامل یکی از موارد ذیل باشد :
* مدرک فوق دیپلم در رشته کامپیوتر با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت 4 سال
* مدرک فوق دیپلم در رشته های مرتبط با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت 6 سال
* مدرک فوق دیپلم در سایر رشته ها با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت 8 سال
* مدرک دیپلم با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت 10 سال
3. در استان مورد تقاضا به ثبت رسیده باشند.
4. مرکز اصلی شرکت در استان مورد تقاضا قرار داشته باشد.





اون گزینه ای که قرمز کردم شرایط منه اما من جای رسمی فعالیت نکردم که بتونم ثابت کنم 8 سال فعالیت میکنم
باید چیکار کنم واقعا گیجم

الاانم نزدیک 70-80میلیون هزینه کردم تااینجا و راه برگشت ندارم لطفا راهنماییم کنید