نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

موضوع: سوالات ثبت شرکت

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    نوشته ها
    73
    تشکر تشکر کرده 
    86
    تشکر تشکر شده 
    151
    تشکر شده در
    125 پست

    پیش فرض پاسخ : سوالات ثبت شرکت

    نقل قول نوشته اصلی توسط vpgroup نمایش پست ها
    با سلام و احترام

    بله اولین قدمی که باید بردارید آماده سازی شرکت ابتدایی میباشد. شما باید اول کارکنان و اعضا و هیئت مدیره و ناظران رو برای شرکت سهامی خاص آماده کنید

    برای شرکت با مسئولیت محدود دو نفر کافی میباشد (مدیر و صاحب امتیاز / شریک اصلی)

    بعد از اینکه محیط و منابع رو آمده کردید خودتون دست به کار شوید و مراحل ثبت شرکت رو پیش ببرید.

    مراحل هم از انتخاب اسم شرکت شروع و ارائه مدارک مدیر و شریک و ... تا نهایی شدن شرکت میباشد. و در آخر هم ثبت شرکت در روزنامه و شروع فعالیت

    شرکت های ثبت شرکت به علتی که تعداد ثبتی بالایی دارند به مراحل آگاهی دارند و یک مقدار سریعتر انجام میدهند. بهتر است خود شما انجام بدهید تا هم مراحل رو بگذرانید و هم سئو استفاده های احتمالی در آینده پیش نیاید

    در هر صورت موفق باشید
    رض سلام و ادب

    ممنون از پاسختون

    چند سوال:

    بعد این ک دفتر اجاره کردم(فردا گفتن برم برای بستن قرارداد رهنش) باید این کار بسپورم به یک شرکت که ثبت رو انجام بده برامون چون اونا سریع انجام میدن
    شما گفتید بهتر است خود شما انجام بدهید تا هم مراحل رو بگذرانید و هم سئو استفاده های احتمالی در آینده پیش نیاید
    چ سواستفاده هایی ممکنه پیش بیاد؟


    ایا شرایط خاصی داره؟یعنی میگ فلان تعداد کارمند یا بااین تخصص کارمند استخدام کنید؟یا کاری ندارن فقط مکان رو میخوان و دو مدیر و....چهارتا میزوصندلی و کارمند؟


    بعدش باید به سازمان مالیات مراجعه کنم برای ثبت شرکت در اونجا؟؟


    برای تبلیغات در شهر باید به سازمان زیباسازی شهرداری مراجعه کنم؟؟

    من خیلی بی تجربم در این زمینه ولی کسب و کارم به حدی رسیده که مجبورم شرکت شم

    لطفا اطلاعات و تجربیاتون رو در اختیارم بذارید

    سپاس

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط negarnovin نمایش پست ها
    اگر خودتان بخواهید بیفتید دنبال کارای شرکت مدتها طول میکشه تا ثبت کنید آخرشم نمیشه!
    به این شرکتهای ثبت شرکت زنگ بزنید خودشون همه کارهارو براتون می کنن نیازی به میز و ... هم نیستش همه رو اونا انجام میدن شما فقط مدارک رو امضا می کنید.
    ممنون از پاسختون اگر اطلاعات و تجربیات دیگری دارید در اختیارم بذارید

    سپاس

  2. تعداد تشکر ها از mchteh به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن vpgroup آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    466
    تشکر تشکر کرده 
    93
    تشکر تشکر شده 
    1,219
    تشکر شده در
    852 پست

    پیش فرض پاسخ : سوالات ثبت شرکت

    نقل قول نوشته اصلی توسط mchteh نمایش پست ها
    رض سلام و ادب

    ممنون از پاسختون

    چند سوال:

    بعد این ک دفتر اجاره کردم(فردا گفتن برم برای بستن قرارداد رهنش) باید این کار بسپورم به یک شرکت که ثبت رو انجام بده برامون چون اونا سریع انجام میدن
    شما گفتید بهتر است خود شما انجام بدهید تا هم مراحل رو بگذرانید و هم سئو استفاده های احتمالی در آینده پیش نیاید
    چ سواستفاده هایی ممکنه پیش بیاد؟

    ایا شرایط خاصی داره؟یعنی میگ فلان تعداد کارمند یا بااین تخصص کارمند استخدام کنید؟یا کاری ندارن فقط مکان رو میخوان و دو مدیر و....چهارتا میزوصندلی و کارمند؟

    بعدش باید به سازمان مالیات مراجعه کنم برای ثبت شرکت در اونجا؟؟

    برای تبلیغات در شهر باید به سازمان زیباسازی شهرداری مراجعه کنم؟؟

    من خیلی بی تجربم در این زمینه ولی کسب و کارم به حدی رسیده که مجبورم شرکت شم

    لطفا اطلاعات و تجربیاتون رو در اختیارم بذارید

    سپاس
    عرض ادب مجدد

    توجه داشته باشید اگر دوست ندارید اطلاعات و مشخصات هویتی خود و دوستان یا فامیل حتی همکاران خود را در اختیار شرکت ها قرار بدهید عرض کردم

    همچنین لزوماً یک شرکت سالم و امانت دار نیست ولی همیشه استثناء هم وجود دارد در این قضیه. بنده به نظر شخصه عرض کردم اگر مراحل رو بگذورنید حداقل آشنایی پیدا میکنید.( تنها تفاوت اینکار توسط شما و شرکت در سرعت روند ثبت میباشد)

    اطلاعی در مورد شرایط خاص آن ندارم ولی احتمال میدهم کاری به حوزه و تخصص افراد ندارند تنها ملاک مهم مشخصات هویتی و عدم سوء پیشینه و ... میباشد

    بله حتما بعد از ثبت شرکت و نهایی شدن آن به سازمان دارایی و مالیات منطقه خودتون مراجعه و شرایط کاری خود را بیان و ملاک ها رو سنجش کنید و فرا گیرید

    برای تبلیغات های سطح شهری هم مربوط به سازمان های شهرداری میباشد که با توجه به آن با کمی تحقیق در این سازمان اطاعات مورد نظر را یافت خواهید کرد

    موفق باشید
    | هاست وب سرور
    | خدمات هاست و دامنه ، نمایندگی و سرور ، لایسنس و SSL
    | راه ارتباطی تلگرام @gardian

  4. تعداد تشکر ها از vpgroup به دلیل پست مفید


  5. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    نوشته ها
    73
    تشکر تشکر کرده 
    86
    تشکر تشکر شده 
    151
    تشکر شده در
    125 پست

    پیش فرض پاسخ : سوالات ثبت شرکت

    نقل قول نوشته اصلی توسط vpgroup نمایش پست ها
    عرض ادب مجدد

    توجه داشته باشید اگر دوست ندارید اطلاعات و مشخصات هویتی خود و دوستان یا فامیل حتی همکاران خود را در اختیار شرکت ها قرار بدهید عرض کردم

    همچنین لزوماً یک شرکت سالم و امانت دار نیست ولی همیشه استثناء هم وجود دارد در این قضیه. بنده به نظر شخصه عرض کردم اگر مراحل رو بگذورنید حداقل آشنایی پیدا میکنید.( تنها تفاوت اینکار توسط شما و شرکت در سرعت روند ثبت میباشد)

    اطلاعی در مورد شرایط خاص آن ندارم ولی احتمال میدهم کاری به حوزه و تخصص افراد ندارند تنها ملاک مهم مشخصات هویتی و عدم سوء پیشینه و ... میباشد

    بله حتما بعد از ثبت شرکت و نهایی شدن آن به سازمان دارایی و مالیات منطقه خودتون مراجعه و شرایط کاری خود را بیان و ملاک ها رو سنجش کنید و فرا گیرید

    برای تبلیغات های سطح شهری هم مربوط به سازمان های شهرداری میباشد که با توجه به آن با کمی تحقیق در این سازمان اطاعات مورد نظر را یافت خواهید کرد

    موفق باشید
    ممنون

  6. تعداد تشکر ها از mchteh به دلیل پست مفید


  7. #4
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    نوشته ها
    73
    تشکر تشکر کرده 
    86
    تشکر تشکر شده 
    151
    تشکر شده در
    125 پست

    پیش فرض پاسخ : سوالات ثبت شرکت

    نقل قول نوشته اصلی توسط vpgroup نمایش پست ها
    عرض ادب مجدد

    توجه داشته باشید اگر دوست ندارید اطلاعات و مشخصات هویتی خود و دوستان یا فامیل حتی همکاران خود را در اختیار شرکت ها قرار بدهید عرض کردم

    همچنین لزوماً یک شرکت سالم و امانت دار نیست ولی همیشه استثناء هم وجود دارد در این قضیه. بنده به نظر شخصه عرض کردم اگر مراحل رو بگذورنید حداقل آشنایی پیدا میکنید.( تنها تفاوت اینکار توسط شما و شرکت در سرعت روند ثبت میباشد)

    اطلاعی در مورد شرایط خاص آن ندارم ولی احتمال میدهم کاری به حوزه و تخصص افراد ندارند تنها ملاک مهم مشخصات هویتی و عدم سوء پیشینه و ... میباشد

    بله حتما بعد از ثبت شرکت و نهایی شدن آن به سازمان دارایی و مالیات منطقه خودتون مراجعه و شرایط کاری خود را بیان و ملاک ها رو سنجش کنید و فرا گیرید

    برای تبلیغات های سطح شهری هم مربوط به سازمان های شهرداری میباشد که با توجه به آن با کمی تحقیق در این سازمان اطاعات مورد نظر را یافت خواهید کرد

    موفق باشید
    سلام
    دوست عزیز من جامو تحویل گرفتم میز و صندلی چیدم کارمندامم استخدام کردم گفتم از سرماه بیان

    الان اومدم که از فردا شخصا برای ثبت شرکت اقدام کنم که همه شرایط و مدارک رو داشتم اما به ی مشکل بزرگ خوردم


    میگن قبل یا بعد ثبت شرکت باید به اداره اصناف رایانه ای مراجعه و مجوز فعالیت بگیرم در زمینه اینترنت



    ایا میخواستم ببینم شماها هم اینکارو کردید؟


    این اداره میگ :


    چنانچه قصد فعالیت در صنعت آی تی و برنامه نویسی دارید و یا می خواهید یک شرکت تخصصی طراحی سایت راه اندازی نمایید، در قدم اول می بایست یک شرکت ثبت کنید که اصولاَ ثبت شرکت طراحی سایت در قالب شرکت با مسئولیت محدود از متداول ترین انواع این نوع ثبت است.
    با توجه به بند 1 دستورالعمل سازمان نظام صنفی رایانه ای ، کلیه شرکت هایی که برای انجام فعالیت های مشاوره، نظارت، طراحی، تولید، نصب و راه اندازی، توسعه ، پشتیبانی و آموزش سیستم های نرم افزار، سخت افزار ، شبکه های اطلاع رسانی و نظایر آن تشکیل می شوند، موظفند پس از ثبت شرکت مطابق قانون تجارت و قبل از شروع فعالیت به " نظام صنفی استان خود مراجعه " و مجوز فعالیت دریافت دارند.
    شرکت هایی به عضویت نظام صنفی رایانه ای استان پذیرفته خواهند شد که دارای شرایط ذیل باشند :
    1. موضوع فعالیت آن ها به موجب اساسنامه شرکت صرفاَ یکی از فعالیت های رایانه ای مندرج در بند 1 باشد.
    2. دارای مدیر عامل ( تمام وقت ) با حداقل مدرک کارشناسی باشند.
    تبصره :
    - مدیرانی که قبل از تشکیل نظام صنفی رایانه ای استان در شرکت خود سمت مدیریت عامل را داشته اند، از این قاعده مستثنی می باشند.
    - در صورتی که مدیر عامل مدرک کارشناسی نداشته باشد، باید شامل یکی از موارد ذیل باشد :
    * مدرک فوق دیپلم در رشته کامپیوتر با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت 4 سال
    * مدرک فوق دیپلم در رشته های مرتبط با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت 6 سال
    * مدرک فوق دیپلم در سایر رشته ها با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت 8 سال
    * مدرک دیپلم با سابقه مدیریت یا فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات به مدت 10 سال
    3. در استان مورد تقاضا به ثبت رسیده باشند.
    4. مرکز اصلی شرکت در استان مورد تقاضا قرار داشته باشد.





    اون گزینه ای که قرمز کردم شرایط منه اما من جای رسمی فعالیت نکردم که بتونم ثابت کنم 8 سال فعالیت میکنم
    باید چیکار کنم واقعا گیجم

    الاانم نزدیک 70-80میلیون هزینه کردم تااینجا و راه برگشت ندارم لطفا راهنماییم کنید

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: November 3rd, 2015, 19:25
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: July 26th, 2012, 14:16
  3. سوال و راهنمایی در مورد دیتاسنتر Equinix سوئیس
    توسط logofun در انجمن سرور اختصاصی
    پاسخ ها: 69
    آخرين نوشته: July 27th, 2011, 23:32
  4. سوئیچینگ و سوئیچ سیسکو Switching
    توسط royalserver.ir در انجمن سیسکو Cisco
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 9th, 2011, 12:22

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •