سلام به همه
به نظر خودتون این روش قضاوت درسته؟
دلیل جواب دادن به این پوست دفاع نیست ، بلکه بررس وقایع پیش آمده است!
1)تمام شرکت هایی که فروش Vps دارند تنها از طریق ticket پشتیبانی انجتم می دهند!
2)تلفن دادیم برای مواقع خیلی خیلی خاص که مشکلی پیش می آید!
3)اگر مورد کوچکی پیش می آید باید اینجور کنید؟دوستانی که چندین ماه از ماه بهترین سرویس داشتند دیگه چرا؟
4)به نظر کل دوستان 20 مگابایت download در vps کمه؟
5)ما گفتیم پورت 1 gig داریم خوب درستم هست!از روی 1 سرور حد اقل 20 تا vps می دیم!
6)کدام شرکت با 8 هزار تومان اجازه دانلود 20 مگابایت می دهد؟
در مورد Raminn : مگر ما به شما نگفتیم که DC ما را 180$ جریمه کردند؟مگر به شما نگفتیم که اگر شما پرداخت نکنید ما ضرر می کنیم؟ حالا 200 هزار تومان مبلغ کمی نیست ولی وقتی شما پرداخت نکردید ما مجبور شدیم بدیم این خسارت کمی هست!ما که ایمیل های DC ار براتون گزاشتیم؟شما دیگه چرا؟
اگر ما می خواستیم با 8 هزارتومان 8 هزار تومان کلاه برداری می کردیم که نباید فقط 3 نفر ناراضی داشته باشیم؟
ما 168 عدد یوزر فعال داریم؟
ببینید در این ضمینه مشکلات خیلی وجود دارد،آیا همیشه موشتری راضی است؟
ولی ما فقط از یک چیز ناراضی شدیم و بش ؟ اونم اینه که از یکسری از مشتری هامون که ما سعی بر پشتیبانی خوب برای آنها داشتیم توقع همچین کاری را نبود!
انشا الله موفق و سربلند باشید!





پاسخ با نقل قول