این نقل قول برای ۲ ماه پیش است و اگر من میدونستم ایشان این گونه برخوردی با مشتریشان دارند هرگز خریداری نمیکردم
من ۲ماه از ایشان سرویس داشتم و هزینهی این ماه را نیز پرداخت کردم که سایتشان ۲-۳ روزی داون بود و بعد از
یک روز که پشت تلفن من را سر دواندند گفتند مشخصات پرداخت را به gmail شان بفرستم
فرستادم و vps که به علت تاخیر پرداخت down شده بود را run کردند و البته تیکت من که درخواست تایید پرداخت
و صاف شدن صورتحساب موجود در whmcs را داشتم بدون پاسخ بسته شد!!
دو روز بعد vps دوباره down شد و پس از ۳۰ ساعت که از تیکت زدن من گذشت
یک نفر دیگر به نام مسعود در تیکت پاسخ داد که صورتحساب پرداخت نشده دارید!!! (ناهماهنگی و بی توجهی را ببینید)
بعد هم آقای تمیس گفتند فقط تیکت بزنید و در جواب سوالی که چرا تیکت ها یک روز طول میکشد تا جواب داده شود گفتند : حتما بچهها کار داشتند!!! و تلفن را روی من قطع کردند
خلاصه این که اکنون ۲ روز از این داون شدن گذشته و تمامی تیکت های من را بسته اند بدون تایید پرداخت و حتی یک پاسخ کوتاه نمی دهند
در تماس تلفنی امروز صبح ایشان ضمن بی احترامی و بی شعور خطاب کردن من گفتند که باید صبر کنی
و وقتی میگویم تا کی برای یک پااسخ تیکت باید صبر کنم می گویند : تا وقتی موقع اش برسد!!
ضمنا این تماس تلفنی ضبط شده و به اطلاع ایشان رساندم که چنانچه این vps را که هزینه آن پرداخت شده run نکنید
به عنوان گواه حرف هایم تا ظهر امروز اینجا قرار خواهم داد...