نقل قول نوشته اصلی توسط aminh03 نمایش پست ها
شاتل چکارست که اجازه تخلیه خط شما را نمی دهد ، شما با کارت شناسایی و سندی ک نشان دهد شما مالک خط هستید برید مخابرات و بگید خط رو تخلیه کنید ،احدی مانع شما نمیتونه بشه.
این 360 تومان هم ک گفتند تهدیدی جهت انصراف از تخلیه می باشد.
من این کار رو چند روز پیش انجام دادن مخابرات اعلام کردن فقط بوق به عهده ماست و این مسائل مربوط به شرکت های آی اس پی هست. گفتم بابا خط مال منه نمیخوام رانژه باشه گفتند مسئولیت رانژه بر عهده مخابرات نیست

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط delta نمایش پست ها
با سلام..یه زنگ میزنید...میگید یا سرویسم رو درست میکنید یا جمع میکنید وگرنه همین الان به سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور شکایت میکنم.

اینو از یه اخراجی بدبخت کارمند شنیده بودم که سرویس دهنده ها از این حرف وحشت دارند و خودشونو درگیر نمیکنن.. خودم برای خودم و چندین مشتری تست زدم کاملا جواب داده

اینم سایتش

https://www.cra.ir
من روز دوم شکایت رو ارسال کردم حتی تماس تلفنی گرفتم در مورد جشنواره گفتن این از قوانین جشنواره هست و واقعا نمیشه کاری کرد. البته منطقی باشیم درست هم هست طرف حشنواره با کلی ترافیک رو میگیره مصرف میکنه بعد تخلیه میکنه. این کار رو کردن که نشه همچین کاری کرد.

دلیل مبلغ بالا رو هم پرسیدن گفتن دلیلش مصرف دانلودی شما درساعات رایگان هست. یعنی ساعات رایگان از ترافیک کم نمیکنه ولی اگه بین جشنواره بخواید تخلیه کنید درصدی از هزینه رو باید بدید.

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط abbas141 نمایش پست ها
سلام

متاسفانه شاتل ، شاتل قدیم نیست . و شاتل فقط مشتریاش رو داره به چشم پول نگاه میکنه :

البته طبعی هم هست ، وقتی یک شرکت میخواهد توی هزار تا حوزه فعالیت کنه کیفیت دهیش کمتر میشه

من یه زمانی 4 - 5 سال پیش سرویس داشتم واقعا بی نظیر بود ، اون موقع شاتل فقط توی حوزه خدمات اینترنت پرسرعت کار میکرد .

اگر یه زمانی مشکل از نظر افت سرعت بود اطلاع میداد ، اگر اتفاقی می خواست بی افته که اینترنت قطع بشه اطلاع میداد . سالی یک بار حداقل زنگ میزدن میگفتند که اقا که داری سالی چند میلیون خرج اینترنتت میکنی ، ایول که از خدمات ما استفاده میکنی و نظرت چیه ؟ ، راضی هستی ؟ نیستی ؟ ، طرح های تشویقی بهت میدادن

اما همه این ها برای همون 4 - 5 سال پیش بود و سال به سال بدتر شد .

تا یه جایی که دیگه 7 - 8 ماه پیش دیوانه کننده شده بود ، سرعت اختلال داشت ، یا قطع میشد ، والا زنگ میزدیم یه چیزی هم بدهکار میشدیم .

الان 7- 8 ماه تمدید نکردیم ، هنوز دست بردار نیستن که اقا بیا تمدید کن ، ماهی 1 - 2 بار زنگ میزنن .

ما اینترنت مون رو اخرا ماهیانه کرده بودیم . چون والا پول میدادیم 6 ماه ، 3 ماهش بهتره بگم کلا اصلا اینترنت غیر قابل استفاده بود . اما یکبار نشد که اقا بگن شما که 10 روز اینترنتون قطع بود بیا این 3 روز مجانی چون سه روز قطع بود ، ولی کافی شما 1 روز دیر پول بدید سر موقغ قطع میکنن

من جای شما باشم ، قید شاتل رو میزنم . خدابیامرزه شاتل قبلی رو
دقیقا منم همین مشکل رو داشتم اوایل عالی بود ولی به مرور بد و بدتر شد و هر چی تماس میگیرفتم هیچ فایده ای نداشت و زیر بار نمیرفتن که سرویسشون مشکل داره

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط Alt+F4 نمایش پست ها
ببخشید کدوم عکس دیتا ریت شما رو نشون میده؟من فقط snr رو میبینم

- - - Updated - - -

اگر این کیفیت خط شما باشد شما در بهترین شرایط ارتباطی adsl هستید و احتمالا خطتان فیبر هست.
گیت وی مودم را پینگ کنید و نتیجه را ارسال نمایید
از سایت شاتل لند دات کام با دانلود منیجر دانلود کنید و سرعت را ارسال نمایید.
درایور نادرست کارت شبکه،کابل مشکل دار،استفاده نادرست از خطوط مسی تلفن در محل همه اینها + خرابی های مودم همه میتونن روی سرعت و پایداری ای دی اس ال تاثیر بگذارند.

- - - Updated - - -

ویندوز 10 بصورت بک گراند آپدیت می کند ،
از هر نسخه ی ویندوز که استفاده میکنید مطمن شوید که آپدیت های ویندوز را بسته اید.

- - - Updated - - -

از مودم خود پیگ بگیرید و نتیجه را اعلام کنید
ping 192.168.1.1 -t را در cmd اجرا کنید.
من کارشناس نرم افزار در یکی از سازمان های دولتی هستم کارشناسی فناوری اطلاعات رو سال 91 گرفتم.
این کیفیت خط من هست به چند دلیل.
1) سیم کشی های ساختمان کاملا مستقیم بدون وصله و نو هستند.
2) سیم کشی به هیچ عنوان از کنار برق رد نشده و کلا جدا هستند حتی در دیوار
3) فاصله ما با مرکز مخابرات حدود 300 متر هست
4) مودم و کامپیوتر کاملا سالم هستند.

درضمن خط فیبر نوری نیست. به مرکز مخابراتی ما رادیویی هست و از مرکز مخابراتی تا منزل سیم مسی. البتی فیبر نوری از کنار مخابرات ما رد شده ولی اتصال نداره.
دانلود از داخل و خارج کشور شاتل لند و هر سایتی دیگه هیچ تفاوتی نداره و نوسان سرعت شدید هست.
هیچ گونه اشکالی در کارت شبکه، مودم، کامپیوتر وجود نداره.
ویندوز 10 کاملا بروز هست.
پینگ به مودم 1 میلی ثانیه هست



من وقتی میگم مشکل از سمت من نیست همه چیز رو در نظر میگیرم ولی وقتی میبینم پشتیبانی ما رو مثل معذرت میخوام گاو فرض میکنن عصبی میشم.

درضمن این مشکل رو نه فقط من بلکه هر مشترکی که اطراف ما هست هم داره ولی باز زیر بار نمیرن که مشکل وجود داره.