
نوشته اصلی توسط
lizard.tiny
درود
موردی که شما عنوان کردید توسط برنامه نویس در دست کدنویسی هست و این مورد تا فردا رفع میشه
درود
دوست عزیز شما اسکریپتی رو خریداری کردید با امکانات مشخصی که قبل از خرید دموی اون رو برسی کردید, در توافقنامه و قوانینی که قبل از خرید مطالعه و پذیرفتید تاریخی برای ارائه آپدیت مشخص نشده و آپدیت ها بر حسب نیاز کاربران و مشکلات سیستم کدنویسی و در دسترس قرار داده میشه
از اونجایی که فرمودید دانشجوی رشته حقوق هستید قطعاً به این موارد آگاه هستید :
موضوع چنین شکایاتی اصلاً در دادسرا پیگیری نمیشه و در هر جایی که شما مطرح کنید در نهایت به شورای حل اختلاف انتقال داده میشه
در صورتی که حکم مربوطه خصوص هر پرونده ای برائت باشد طبق قانون شخص شاکی باید کلیه خسارت های وارده و هزینه وکیل شرکت رو جبران کنند
شرکت موظف به عمل کردن به تعهداتی هست که قبل از خرید در قرارداد کاربران داده یا در صفحه محصول توضیح داده
------------
بنده خیلی ساده میتونستم کلا بیخیال سیستم و کاربرانش بشم و بزارم خیلی ها بیخیال سیستم بشم و خیلی ها هم شکایت کننده و وکیل بنده خیلی ساده و با استناد به قوانین شرکت, اساس نامه شرکت, مواردی زمان بندی پشتیبانی و ... موضوع رو حل کنند و حتی در پرونده هایی که رای به برائت باشد خسارت هم دریافت بشه.
اما با وجود مشکلات شخصی بنده یک برنامه نویس رو برای پشتیبانی سیستم گرفتم که مشکلات سیستم رو رفع و وضعیت پشتیبانی رو مثل قبل کنند.
اما ایشون نمیتونن معجزه کنند و تعداد موارد در دست کدنویسی و درخواست های پشتیبانی زیاد هست, لذا کمی زمان میبره تا همه موارد آپدیت و پشتیبانی مثل قبل بشه.
اون دسته از عزیزانی که قصد دارند مشکلشون رفع بشه و پشتیبانی سیستم مثل قبل بشه کمی صبوری کنند تا آپدیت ها ارائه و درخواست های پشتیبانی پاسخ داده بشه و بعد از اون همه چیز طبق روال قبل خواهد شد.
سخن نهایی : بنده و برنامه نویس جدید سیستم در تلاش هستیم سیستم vip مثل قبل به صورت منظم آپدیت و پشتیبانی بشه اما این مسئله کمی زمان میبره تا کلیه کدها نوشته بشه, ما به دنبال رفع مشکل هستیم نه معجزه
لذا بنده از کلیه کاربران عذرخواهی میکنم و در خصوص کاربرانی که بنده رو درک کردند و صبر کردنند مواردی که قرار بود به صورت تجاری در سیستم منتشر بشه به صورت رایگان بعد از کدنویسی در اختیارشان قرر داده میشه
اون دسته از کاربرانی هم که فکر میکنند نیاز هست این موضوع به صورت قانونی پیگیری بشه از نظر بنده این موضوع هیچ مشکلی نداره و قطعاً دراین خصوص وکیل بنده پاسخگوی هر عزیزی که خواستار پیگیری و حل مسئله به صورت قانونی باشه رو هستند
بنده مجدداً از کلیه کاربران سیستم عذرخواهی میکنم و اطمینان میدم که با جدیت دنبال رفع مشکلات و بهبود سیستم پشتیبای هستم