نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 287

موضوع: فروش اسکریپت اشتراک vip مخصوص سایت های فیلم و موزیک و ...

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن lizard.tiny آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    miladworkshop.ir
    نوشته ها
    480
    تشکر تشکر کرده 
    234
    تشکر تشکر شده 
    960
    تشکر شده در
    478 پست

    پیش فرض پاسخ : فروش اسکریپت اشتراک vip مخصوص سایت های فیلم و موزیک و ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط r.haghighi نمایش پست ها
    پارت پارت چیه راه انداختید :|

    مشکلات اسکریپت رو اگر حل کردید فایل های جایگزین رو برام به آدرس زیر ایمیل کنید

    r.haghighi68@gmail.com

    در پنل تون هم ایمیل بالا برای لایسنس اسکریپت ثبت شده

    اگر واقعا فایلی قرار بفرستید تا امشب یا فردا ظهر بفرستید اگر نه که بنده و سایر دوستان رو با این ایمیل فرستادن و ... بیشتر از این سرکار نذارید
    درود

    موردی که شما عنوان کردید توسط برنامه نویس در دست کدنویسی هست و این مورد تا فردا رفع میشه
    نقل قول نوشته اصلی توسط kalak120 نمایش پست ها
    با سلام
    اول در مورد وجهه قانونی بودن کار ما: بنده تو کار فیلم و ... نیستم کارم اشتراک دانلود فایل های کاملا مجاز و طبق قوانین کشورمون هست .(دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مورد تایید سایت ساماندهی)

    دوم در مورد کلاهبردار بودن و یا نبودن ایشون: بنده هیچ نوع قضاوتی در مورد ایشون نکردم و فرمودم ایشون حق ما رو خورده و بخاطر ایرادات اسکریپت و عدم پشتیانی و عدم جوابگویی درست و عدم پایبندی به قول و قرارشون قبل از خرید (در مود شخص خود بنده که تقریبا داره دو ماه میشه ...بقیه رو اطلاعی ندارم) خواستار عودت وجه شدیم که با این حال ایشون نه به ما جواب درستی دادند و نه اینکه هزینه رو عودت دادند و نه اینکه اصلا خبری از عذر خواهی بود و نه از آپدیت ها و حل مشکلات و اد کردن آپشن های مد نظرمون(همونایی که قبل از خرید عنوان کردیم) با گذشت شنبه ها و ... خبری نشده که نشده...فقط دروغ و جواب سربالا جواب ما بوده تا به الان.
    تیکت بی جواب
    تلفن بی جواب
    تلفن خاموش
    و...و...
    اینها همه باعث نارضایتی ما از ایشون و محصولشون بوده و هست و برای همین درخواست عودت وجه داریم

    اینکه شما میفرمایید ما 8 ماهه فلان مبلغ رو دادیم و ... برادر محترم هر کس مشکلات و دغدغه و گرفتاری های خودش رو داره نه شما از گرفتاری و مشکلات بنده اطلاع دارید و نه بنده... پس لطفا قضاوت نکنید.
    خود من بخاطر عجله در طراحی اختصاصی این هزینه رو کردم که کم هم نیست در قبال اسکریپت دانلود اون هم بصورت کد شده ... تا له الان هم متحمل خسارت هایی شدم از سوی کاریرانم

    سوم هم دیشب یکی از اعضای فامیل بنده فوت شدند و بخاطر همین تا الان نه تونستم جواب تاپیک رو بدم نه اینکه برم دادگستری ... وگرنه تصمیمم جدی است و خواهم رفت چون ایشون با این همه تفاسیر حاضر به عودت وجه نیستند و نمی دونم چه اصراری دارند که تا به الان ما رو الاف خودشون کردند.


    خود بنده به هیچ وجه آدم بد قولی نیستم در مورد شما هم قضاوتی نمیکنم اما درک کنید که بدقولی کردن و بازی دادن دیگران به بهانه های واهی و دروغ در مورد آپدیت و لایسنس و ... کاری شایسته و در خور ایشون و من و شما نیست.

    موید باشید.
    درود

    دوست عزیز شما اسکریپتی رو خریداری کردید با امکانات مشخصی که قبل از خرید دموی اون رو برسی کردید, در توافقنامه و قوانینی که قبل از خرید مطالعه و پذیرفتید تاریخی برای ارائه آپدیت مشخص نشده و آپدیت ها بر حسب نیاز کاربران و مشکلات سیستم کدنویسی و در دسترس قرار داده میشه

    از اونجایی که فرمودید دانشجوی رشته حقوق هستید قطعاً به این موارد آگاه هستید :

    موضوع چنین شکایاتی اصلاً در دادسرا پیگیری نمیشه و در هر جایی که شما مطرح کنید در نهایت به شورای حل اختلاف انتقال داده میشه

    در صورتی که حکم مربوطه خصوص هر پرونده ای برائت باشد طبق قانون شخص شاکی باید کلیه خسارت های وارده و هزینه وکیل شرکت رو جبران کنند

    شرکت موظف به عمل کردن به تعهداتی هست که قبل از خرید در قرارداد کاربران داده یا در صفحه محصول توضیح داده

    ------------

    بنده خیلی ساده میتونستم کلا بیخیال سیستم و کاربرانش بشم و بزارم خیلی ها بیخیال سیستم بشم و خیلی ها هم شکایت کننده و وکیل بنده خیلی ساده و با استناد به قوانین شرکت, اساس نامه شرکت, مواردی زمان بندی پشتیبانی و ... موضوع رو حل کنند و حتی در پرونده هایی که رای به برائت باشد خسارت هم دریافت بشه.

    اما با وجود مشکلات شخصی بنده یک برنامه نویس رو برای پشتیبانی سیستم گرفتم که مشکلات سیستم رو رفع و وضعیت پشتیبانی رو مثل قبل کنند.

    اما ایشون نمیتونن معجزه کنند و تعداد موارد در دست کدنویسی و درخواست های پشتیبانی زیاد هست, لذا کمی زمان میبره تا همه موارد آپدیت و پشتیبانی مثل قبل بشه.

    اون دسته از عزیزانی که قصد دارند مشکلشون رفع بشه و پشتیبانی سیستم مثل قبل بشه کمی صبوری کنند تا آپدیت ها ارائه و درخواست های پشتیبانی پاسخ داده بشه و بعد از اون همه چیز طبق روال قبل خواهد شد.

    سخن نهایی : بنده و برنامه نویس جدید سیستم در تلاش هستیم سیستم vip مثل قبل به صورت منظم آپدیت و پشتیبانی بشه اما این مسئله کمی زمان میبره تا کلیه کدها نوشته بشه, ما به دنبال رفع مشکل هستیم نه معجزه

    لذا بنده از کلیه کاربران عذرخواهی میکنم و در خصوص کاربرانی که بنده رو درک کردند و صبر کردنند مواردی که قرار بود به صورت تجاری در سیستم منتشر بشه به صورت رایگان بعد از کدنویسی در اختیارشان قرر داده میشه

    اون دسته از کاربرانی هم که فکر میکنند نیاز هست این موضوع به صورت قانونی پیگیری بشه از نظر بنده این موضوع هیچ مشکلی نداره و قطعاً دراین خصوص وکیل بنده پاسخگوی هر عزیزی که خواستار پیگیری و حل مسئله به صورت قانونی باشه رو هستند

    بنده مجدداً از کلیه کاربران سیستم عذرخواهی میکنم و اطمینان میدم که با جدیت دنبال رفع مشکلات و بهبود سیستم پشتیبای هستم
    Contact Me >> Mobile : 09304443004 | Telegram ID : @miladworkshop | Email : info@miladworkshop.ir

  2. #2
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    20
    تشکر تشکر شده 
    15
    تشکر شده در
    10 پست

    پیش فرض پاسخ : فروش اسکریپت اشتراک vip مخصوص سایت های فیلم و موزیک و ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط lizard.tiny نمایش پست ها
    درود

    موردی که شما عنوان کردید توسط برنامه نویس در دست کدنویسی هست و این مورد تا فردا رفع میشه

    درود

    دوست عزیز شما اسکریپتی رو خریداری کردید با امکانات مشخصی که قبل از خرید دموی اون رو برسی کردید, در توافقنامه و قوانینی که قبل از خرید مطالعه و پذیرفتید تاریخی برای ارائه آپدیت مشخص نشده و آپدیت ها بر حسب نیاز کاربران و مشکلات سیستم کدنویسی و در دسترس قرار داده میشه

    از اونجایی که فرمودید دانشجوی رشته حقوق هستید قطعاً به این موارد آگاه هستید :

    موضوع چنین شکایاتی اصلاً در دادسرا پیگیری نمیشه و در هر جایی که شما مطرح کنید در نهایت به شورای حل اختلاف انتقال داده میشه

    در صورتی که حکم مربوطه خصوص هر پرونده ای برائت باشد طبق قانون شخص شاکی باید کلیه خسارت های وارده و هزینه وکیل شرکت رو جبران کنند

    شرکت موظف به عمل کردن به تعهداتی هست که قبل از خرید در قرارداد کاربران داده یا در صفحه محصول توضیح داده

    ------------

    بنده خیلی ساده میتونستم کلا بیخیال سیستم و کاربرانش بشم و بزارم خیلی ها بیخیال سیستم بشم و خیلی ها هم شکایت کننده و وکیل بنده خیلی ساده و با استناد به قوانین شرکت, اساس نامه شرکت, مواردی زمان بندی پشتیبانی و ... موضوع رو حل کنند و حتی در پرونده هایی که رای به برائت باشد خسارت هم دریافت بشه.

    اما با وجود مشکلات شخصی بنده یک برنامه نویس رو برای پشتیبانی سیستم گرفتم که مشکلات سیستم رو رفع و وضعیت پشتیبانی رو مثل قبل کنند.

    اما ایشون نمیتونن معجزه کنند و تعداد موارد در دست کدنویسی و درخواست های پشتیبانی زیاد هست, لذا کمی زمان میبره تا همه موارد آپدیت و پشتیبانی مثل قبل بشه.

    اون دسته از عزیزانی که قصد دارند مشکلشون رفع بشه و پشتیبانی سیستم مثل قبل بشه کمی صبوری کنند تا آپدیت ها ارائه و درخواست های پشتیبانی پاسخ داده بشه و بعد از اون همه چیز طبق روال قبل خواهد شد.

    سخن نهایی : بنده و برنامه نویس جدید سیستم در تلاش هستیم سیستم vip مثل قبل به صورت منظم آپدیت و پشتیبانی بشه اما این مسئله کمی زمان میبره تا کلیه کدها نوشته بشه, ما به دنبال رفع مشکل هستیم نه معجزه

    لذا بنده از کلیه کاربران عذرخواهی میکنم و در خصوص کاربرانی که بنده رو درک کردند و صبر کردنند مواردی که قرار بود به صورت تجاری در سیستم منتشر بشه به صورت رایگان بعد از کدنویسی در اختیارشان قرر داده میشه

    اون دسته از کاربرانی هم که فکر میکنند نیاز هست این موضوع به صورت قانونی پیگیری بشه از نظر بنده این موضوع هیچ مشکلی نداره و قطعاً دراین خصوص وکیل بنده پاسخگوی هر عزیزی که خواستار پیگیری و حل مسئله به صورت قانونی باشه رو هستند

    بنده مجدداً از کلیه کاربران سیستم عذرخواهی میکنم و اطمینان میدم که با جدیت دنبال رفع مشکلات و بهبود سیستم پشتیبای هستم

    دوست عزیز بنده دانشجوی رشته حقوق نیستم و انصرافی بودم و الان کارشناسی ارشد رشته دیگه رو دارم ... سن و سالمون هم نسبتا کم نیست و عجول و کم حوصله نیستیم که بخوام حرفی رو همینجوری بزنم.

    در مورد شکایت هم باز عنوان میکنم مستندات قول و قرار اعم از تلفنی یا مسیج در صورت اثبات از طرف شخص شما وجاهت قانونی داره و قابل پیگیری هست حال اگر بر این فرض هم بگیریم که در مورد قوانین شرکت شما قانون نوشته شده ایی باشه که در اساس نامه در سازمان ثیت اسناد ثبت شده باشه که بعید هم میدونم چون مراحل کاری زیادی رو میطلبه ... با این تفاسیر هم باز قابل پیگیری و اثبات فریب شما در فروش محصول وجود خواهد داشت اگر شما وکیل قانونی دارید میتونید همین حرف های بنده رو بهشون بگید و مشاوره بگیرید میفهمید که بنده چی دارم میگم و الکی حرف نمیزنم عزیز.

    با همه این تفاسیر و داستان ها برادر عزیز بنده هم خوشحال میشم بصورت دوستانه و بدون دردسر این مشکل رو حل کنید و سوتفاهمی که بین شما و کاربران نظیر بنده پیش اومده ختم بخیر بشه

    انصاف رو در نظر بگیرید و خودتون رو جای ما بزارید ...
    این شنبه ها کی تموم میشه آخر ؟
    آخرین بار شنبه همین هفته قرار بود مشکلات برطرف بشه درسته؟الان چند شنبه است؟
    نمیدونم چه اصراریه که آپدیت رو فقط به کسانی که لایسنس رو ایمیل میکنند بدید؟
    شما اطمینان رو دادید درست
    حرفتون هم متین
    ما هم میگیم بروی چشم اطمینان میکنیم
    اما لطفا یک زمان مشخص و قطعی برای ما تعیین کنید که دیگه کل سوتفاهم ها برطرف بشه و همه منتظر آپدیت واقعی باشیم
    ویرایش توسط kalak120 : September 12th, 2017 در ساعت 16:55

  3. تعداد تشکر ها ازkalak120 به دلیل پست مفید


  4. #3
    عضو جدید R.Haghighi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    44
    تشکر تشکر شده 
    21
    تشکر شده در
    15 پست

    پیش فرض پاسخ : فروش اسکریپت اشتراک vip مخصوص سایت های فیلم و موزیک و ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط lizard.tiny نمایش پست ها
    درود

    موردی که شما عنوان کردید توسط برنامه نویس در دست کدنویسی هست و این مورد تا فردا رفع میشه

    امروز همان فردایی هست که اعلام فرمودید ! ایمیل هم که خدمت شما دادم هیچ فایلی هنوز ارسال نشده !!

  5. #4
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Apr 2017
    نوشته ها
    14
    تشکر تشکر کرده 
    142
    تشکر تشکر شده 
    44
    تشکر شده در
    35 پست

    پیش فرض پاسخ : فروش اسکریپت اشتراک vip مخصوص سایت های فیلم و موزیک و ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط lizard.tiny نمایش پست ها
    درود

    موردی که شما عنوان کردید توسط برنامه نویس در دست کدنویسی هست و این مورد تا فردا رفع میشه

    درود

    دوست عزیز شما اسکریپتی رو خریداری کردید با امکانات مشخصی که قبل از خرید دموی اون رو برسی کردید, در توافقنامه و قوانینی که قبل از خرید مطالعه و پذیرفتید تاریخی برای ارائه آپدیت مشخص نشده و آپدیت ها بر حسب نیاز کاربران و مشکلات سیستم کدنویسی و در دسترس قرار داده میشه

    از اونجایی که فرمودید دانشجوی رشته حقوق هستید قطعاً به این موارد آگاه هستید :

    موضوع چنین شکایاتی اصلاً در دادسرا پیگیری نمیشه و در هر جایی که شما مطرح کنید در نهایت به شورای حل اختلاف انتقال داده میشه

    در صورتی که حکم مربوطه خصوص هر پرونده ای برائت باشد طبق قانون شخص شاکی باید کلیه خسارت های وارده و هزینه وکیل شرکت رو جبران کنند

    شرکت موظف به عمل کردن به تعهداتی هست که قبل از خرید در قرارداد کاربران داده یا در صفحه محصول توضیح داده

    ------------

    بنده خیلی ساده میتونستم کلا بیخیال سیستم و کاربرانش بشم و بزارم خیلی ها بیخیال سیستم بشم و خیلی ها هم شکایت کننده و وکیل بنده خیلی ساده و با استناد به قوانین شرکت, اساس نامه شرکت, مواردی زمان بندی پشتیبانی و ... موضوع رو حل کنند و حتی در پرونده هایی که رای به برائت باشد خسارت هم دریافت بشه.

    اما با وجود مشکلات شخصی بنده یک برنامه نویس رو برای پشتیبانی سیستم گرفتم که مشکلات سیستم رو رفع و وضعیت پشتیبانی رو مثل قبل کنند.

    اما ایشون نمیتونن معجزه کنند و تعداد موارد در دست کدنویسی و درخواست های پشتیبانی زیاد هست, لذا کمی زمان میبره تا همه موارد آپدیت و پشتیبانی مثل قبل بشه.

    اون دسته از عزیزانی که قصد دارند مشکلشون رفع بشه و پشتیبانی سیستم مثل قبل بشه کمی صبوری کنند تا آپدیت ها ارائه و درخواست های پشتیبانی پاسخ داده بشه و بعد از اون همه چیز طبق روال قبل خواهد شد.

    سخن نهایی : بنده و برنامه نویس جدید سیستم در تلاش هستیم سیستم vip مثل قبل به صورت منظم آپدیت و پشتیبانی بشه اما این مسئله کمی زمان میبره تا کلیه کدها نوشته بشه, ما به دنبال رفع مشکل هستیم نه معجزه

    لذا بنده از کلیه کاربران عذرخواهی میکنم و در خصوص کاربرانی که بنده رو درک کردند و صبر کردنند مواردی که قرار بود به صورت تجاری در سیستم منتشر بشه به صورت رایگان بعد از کدنویسی در اختیارشان قرر داده میشه

    اون دسته از کاربرانی هم که فکر میکنند نیاز هست این موضوع به صورت قانونی پیگیری بشه از نظر بنده این موضوع هیچ مشکلی نداره و قطعاً دراین خصوص وکیل بنده پاسخگوی هر عزیزی که خواستار پیگیری و حل مسئله به صورت قانونی باشه رو هستند

    بنده مجدداً از کلیه کاربران سیستم عذرخواهی میکنم و اطمینان میدم که با جدیت دنبال رفع مشکلات و بهبود سیستم پشتیبای هستم
    آپدیت چی شد؟

  6. تعداد تشکر ها از seraj654 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: December 28th, 2015, 20:44
  2. *** افزایش بازدید مخصوص سایت های موزیک و تفریحی با 45 درصد تخفیف***
    توسط metal75 در انجمن خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: May 3rd, 2015, 19:18
  3. فروش دامین ناز موزیک مخصوص سایت های موزیک
    توسط hotler در انجمن فروش دامین
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: May 10th, 2014, 19:02

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •