سلام مجدد،
ما در ایران چند هاستینگ بین المللی داریم ؟ هاستینگ بین المللی ایرانی هم حداقل یک نفر رو مسلط به زبان انگلیسی دارند چه بسا برخی شرکت ها چندین نفرو دارن و حتی نمایندگی تو کشور های انگلیسی زبان دارند و تماس های بین المللی رو منتقل می کنند به نمایندگیشون در خارج که افراد نیتیو انگلیسی زبان پاسخگو باشند. هرچند ایران جهان سوم هست ولی بازم این مشکل رو نداره ( هاستینگ های بین المللی ایرانی ). این از این. در مورد دیتاسنتر های ایرانی هم اصلا برنامه ای نچیدن که بین المللی کار کنند ( نمی تونن فعلا حتی چون خیلی ضعیفن ) و یوزر هاشون لوکال هستن، پس نیازی به زبان انگلیسی ندارند.
ایرانی ها همه میرن گوگل ترنسلیت، اوکی. من شخصا 11-12 ساله تخصصی دارم زبان کار می کنم ( مدارکم هم موجوده، مدرس زبان هم هستم، با ده ها کمپانی خارجی هم مکاتبه و تماس تلفنی داشتم تا به حال ). هیج کمپانی ای مشکلی در مکالمه با بنده نداشته و نه اونا گفتن من منظورتون رو نمی فهمم و نه من به اونا ( کمپانی انگلیسی، آمریکایی که خیلی زیاد و چندین کمپانی اروپایی صحبت کردم ). ولی با پرسنل و مدیریت هتزنر که صحبت کردم، من یه چیز دیگه راجع به لیلی و مجنون می گفتم، اونا میرفتن راجع به پتروس فداکار حرف میزدن کلا و با کلی اشتباه ( از 10 کلمه، علاوه بر اشتباهات گرامری فوق زیاد، 6 کلمه با کاربرد اشتباه می گفتن اصلا!! ).
با این اوصاف، یا مشکل از بنده و تمامی کمپانی هایی که باهاشون صحبت کردم بوده، و یا مشکل از هتزنر هست... قضاوت رو می سپارم به شما.
ممنون از پاسختون
با احترام فراوان.
- - - Updated - - -
سرور خام هتزنر رو با سایر دیتاسنتر ها مقایسه کردم. کاملا با کانفیگ یکسان که توسط خود بنده انجام شده. همه چیز عینا یکسان ( حتی مدل سی پی یو، رم و همه چیز ). بازدهی سرور های دیتاسنتر های گرید A بیش از 2 برابر هتزنر بوده ( عرض کردم، کانفیگ 100% یکسان، سخت افزار 100% یکسان ).
با احترام.






پاسخ با نقل قول