سلام شرکت ایران سرور با ارسال ایمیل به تمامی کاربران دارای دامنه که حتی در شرکتهای دیگر دامنه داشتند یا نمایندگی از خود ایران سرور داشتند مبنی بر تحریم ریسلو و پیشنهاد انتقال دامنه به شرکت ایران سرور به صورت کامل اقدام به نقض حریم خصوصی کاربران خود نموده است ، بنده جزو کسانی هستم که از این شرکت نمایندگی ثبت دامنه داشتم و بسیاری از کاربران خود را به همین دلیل از دست دادم و دامنه های خودشونرو به این شرکت انتقال دادند . طی صحبتهایی که با دیگر شرکتها داشتم متوجه شدم که این ایمیل برای کاربران سایر شرکتها و نمایندگان این شرکت نیز ارسال شده است ، این به معنای کامل و دقیق نقض حقوق کاربران و نمایندگانی هست که به این شرکت اعتماد کرده بودند . با توجه به این اقدام ایران سرور هیچ اعتباری نیست که این شرکت در خصوص سایر سرویس ها نیز چنین اقدامی نکند از کجا معلوم که فردا روزی برای کاربران وب سایت whmcs بنده هم ایمیل نفرستد که بیاید هاست از ما بخرید ؟ از کجا معلوم که فردا روزی به کاربران وب سایت های میزبانی شده خود ایمیل تبلیغات سرویس های مختلف خود را نفرستد ؟ حریم خصوصی کاربران اینجا کجاست ؟ چطور باید از زحمات چندین ساله خود محافظت کنیم به کجا باید اعتماد کنیم ؟ جواب ضرر های مارو کی میده ؟ مشتری دامنه من علاوه بر دامنه خودش دو روز دیگه سرویس های دیگش رو هم منتقل میکنه به ایران سرور از کجا معلوم چنین کاری نکنه ایران سرور چطوری میخواد این ضرر رو برای ما جبران کنه ؟ از کجا معلوم که ایران سرور تو شبکه های خودش شنود نمیکنه . اگر میخواید بگید همین الان ثبت نام کرده این حرفو میزنه باید بگم من به شخصه شروع کردم به انتقال تمامی سرویسهام از ایران سرور و برای اینکه من شناسایی نشم ثبت نام جدید کردم و این متن رو فرستادم از شما هم درخواست میکنم سرویسهاتونرو انتقال بدید تا بلایی که الان سرو من و امثال من اومده سر شمام نیاد جلوی ضرر رو از هرجا بگیری منفعت میترسم از روزی که ببینم ایمیل اومده برای کاربرای سایتم شما نمیترسید ؟
ما که نمیتونیم بریم از طریق قانونی پیگیری کنیم که ایران سرور به سزای کارش برسه حداقل میتونیم با انتقال سرویسهامونم که شده بهش بفهمونیم حریم خصوصی کاربر بیخود نیست که هر کار دلش خواست بکنه هر کسی که یذره برا کارش ارزش قائل باشه به این دعوت لبیک میگه باشد تا شرکتها بفهمند کاربرانشون آدم هستند نه دلار .