نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

موضوع: رفع مشکل سرور و کانفیگ مجدد

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #9
    عضو دائم aligoli آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    ایران - تهران
    نوشته ها
    1,299
    تشکر تشکر کرده 
    193
    تشکر تشکر شده 
    4,622
    تشکر شده در
    3,625 پست

    پیش فرض پاسخ : *فوری* رفع مشکل سرور و کانفیگ مجدد + پرداخت هزینه

    نقل قول نوشته اصلی توسط alborz94 نمایش پست ها
    باسلام

    یک سرور اختصاصی داریم لینوکس centOs6 روش بود و دایرکت ادمین. متاسفانه یکی از هاردهای سرور مشکل پیدا کرده و دیگه بالا نمی آید.

    الان با cdlive دسترسی به سرور هست و یک usb هم روی سرور نصب شده است.

    به صورت اتوماتیک بک اپ گرفته می شد و بک آپ روی مسیر /home/backup و یک مسیر دیگر که الان خاطرم نیست در روی هوم دایرکتوری بود نه روی root
    توجه داشته باشید الان خود دیتاسنتر دیتابیس ها و فایل های بک آپ دایرکت ادمین رو روی دو درایو قرار داده که نمی دونم صحیح هست یا نه.
    اما ما هیچ اعتمادی بهشون نداریم.

    نیاز داریم که اقدامات زیر انجام شود.
    1-اول هر چه اطلاعات بر روی سرور وجود دارد و امکان بازیابی دارد به usb منتقل شود.
    1-1- کلیه اطلاعاتی که توسط دیتاسنتر بازیابی شده است هم به usb منتقل شود.
    2-بعد از انتقال کامل ، دیتاسنتر هارد جدید نصب می کند و سیستم عامل لینوکس را نصب می کند و تحویل می دهد.
    3-باید روی سرور دایرکت ادمین نصب شود که ما لایسنس اختصاصی داریم.
    4-کلیه اطلاعات بک آپ بازگردانده شود و داخل دایرکت ادمین بالا آورده شود.(خودمان هم کمک می کنیم)
    5-تعداد بک آپ 180 اکانت هست که فقط 80تا فعال هست. دامنه ها باید تست شود. (خودمان هم کمک می کنیم)

    لطفا اساتیدی که توانایی دارند اعلام نمایند و هزینه را بفرمایند.

    باتشکر
    تمام کارها رو میتونیم براتون انجام بدیم + ظرفیت هارد بالا برای بکاپ گیری اطلاعات داریم.
    نصب کنترل پنل مجدد و کانفیگش.

    اما منظورتون از لایسنس اختصاصی متوجه نمیشم.
    نکنه از شرکت هایی که مشتریان رو گول میزنند که لایسنس سرور مجازی یا لایسنس سرور اختصاصی دایرکت ادمین، هست خریداری کردید ؟
    دوست عزیز فقط یک لایسنس دایرکت ادمین وجود دارد که اون هم روی سرور مجازی نصب میشه و هم اختصاصی.

    در صورت گفتگوی تخصصی تیکت بزنید. https://www.my.hezarnevis.com/contact.php
    یا تلگرام @a_aligoli
    شرکت " فناوران پویان هزارنویس " به شماره ثبت : 441236 و شناسه ملی : 14003550285 "مسئولیت محدود"
    با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت
    [پشتیبانی تیکت] با واحد پشتیبانی پرتال کاربران هزارنویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، شبانه روزی مکاتبه نمایید.
    [پشتیبانی تلفنی] وقت اداری (8 الی 16) : 02188109322 - پشتیبانی در مواقع [ضروری] : 09125362909 - 09332354071

  2. تعداد تشکر ها از aligoli به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •