سلام و عرض ادب
دیروز با توجه به تماس تلفنی که با ovh داشتیم مطلع شدیم در دیتاسنتر کانادا (bhs) مشکلاتی مربوط به مک آدرس ها وجود داره و به همین دلیل شبکه مربوط به سرورهای مجازی وصل نمیشد البته این مشکل در بعضی از سوئیچ ها و مربوط به برخی از رک ها بود که اتفاقاً برای ما نیز رخ داد.
در زمانی که این مشکل رخ داده بود کافی بود شما مک آدرس ها را پاک کنید و مجدد برای آی پی ها مک آدرس تعریف کنید تا مشکل برطرف میشد.
در حال حاضر با توجه به پاسخ پشتیبان این مشکل برطرف شده اما من به شما پیشنهاد میکنم برای اطمینان بیشتر که یکبار مک ها را پاک کنید و مجدد تعریف کنید.