صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16

موضوع: شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

  1. #11
    عضو دائم mhiizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    2,098
    تشکر تشکر کرده 
    1,944
    تشکر تشکر شده 
    3,682
    تشکر شده در
    2,418 پست

    پیش فرض پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط meysam021 نمایش پست ها
    اسکرین شات سرعت دانلود از سرور
    فایل پیوست 36324
    پس استارتر که میگن اولش با 100 مگ شروع میشه بعد کم میشه؛ چطور هست ؟
    میتونید یه لینک دانلود از این سرور بزارید ؟

    در کل توی هتزنر یا مشکل از هارده ؛ یا نسخه Vmware ...
    پورت کم پیش میاد مشکل داشته باشه؛ مثلا میتونه پورت لیمیت روی 10 مگابیت هم شده باشه .

  2. # ADS




     

  3. #12
    عضو انجمن meysam021 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    678
    تشکر تشکر کرده 
    246
    تشکر تشکر شده 
    1,321
    تشکر شده در
    927 پست

    پیش فرض پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط mhiizadi نمایش پست ها
    پس استارتر که میگن اولش با 100 مگ شروع میشه بعد کم میشه؛ چطور هست ؟
    میتونید یه لینک دانلود از این سرور بزارید ؟

    در کل توی هتزنر یا مشکل از هارده ؛ یا نسخه Vmware ...
    پورت کم پیش میاد مشکل داشته باشه؛ مثلا میتونه پورت لیمیت روی 10 مگابیت هم شده باشه .
    استارتر درصورت نیاز میتونه مجدد درخواست چک سخت افزاری بده به دیتاسنتر اعلام کنیم چک سخت افزاری مجدد انجام بده ، نسخه vmware هم 5.1 هستش ، برروی بیش از 35 تا سرور الان نصبه و هیچگونه مشکلی نداره ، با توجه به سخت افزار این سری از سرور 5.1 نصب شده
    مشکل سخت افزاری واقعا از دسترس ما خارجه و درصورت اعلام کاربر ما به دیتاسنتر اعلام میکنیم برای حل مشکل ، کسی که با دیتاسنتر کار کرده باشه میتونه فروشنده واسط این وسط هیچکاره هستش،ما دسترسی به تنظیمات نرم افزاری داریم نه سخت افزاری سرورها
    ویرایش توسط meysam021 : July 16th, 2017 در ساعت 23:49
    لسترلوک
    شماره تماس : 06142327071 - تلگرام : Lasterloc
    تخفیف تاپیک از 50 درصد به 20 درصد به دلیل بالا رفتن نرخ ارز کاهش یافته

  4. #13
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    نوشته ها
    41
    تشکر تشکر کرده 
    40
    تشکر تشکر شده 
    53
    تشکر شده در
    38 پست

    پیش فرض پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

    بعد از 25 ساعت نتیجه چک سخت افزاری دادن و میگن همه چیز اوکیه!!

  5. #14
    عضو انجمن fireserver آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2015
    محل سکونت
    /
    نوشته ها
    197
    تشکر تشکر کرده 
    786
    تشکر تشکر شده 
    175
    تشکر شده در
    149 پست

    پیش فرض پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط poyagh نمایش پست ها
    سلام.
    ----
    خلاصه ماجرا: سرعت دانلود و شبکه افتضاحه، هاستینگ قبول نمیکنه و میگه مشکل از شبکه من، سرعت نت کل ایران، هارد سرور نو و هارد کاربرانه!!
    ----
    بنده (میدونم اشتباه کردم...) یک سرور مارکتی 8 TB Ent از سایت لسترلوک https://lasterloc.com/ خریدم (25 روز پیش).
    قبلش سرور مارکتی 6 TB داشتم که مشکلی از نظر سرعت دانلود و شبکه نداشت اما بدلیل محدودیت فضا این سرور رو گرفتم.
    اطلاعات رو منتقل کردن (که نمیدونم چطور سریع منتقل کردن و بعدش این همه مشکل پیش اومد!) به سرور 8 TB اما از همون روز اول از گراف میزان مصرف پهنای باند سرور کاملاً مشخصه که سرعت دانلود از این سرور افتضاحه البته خودمم تست کردم و تو ساعاتی که ملت گذاشتن رو دانلود واقعاً سرعت افتضاح میشه و به زور به 100 KB در ثانیه میرسه!
    تیکت زدم که چرا اینطوریه، پاسخی که دادن:

    پاسخ من:

    در ادامه گفتن که سرور باید بمدت 20 دقیقه از دسترس خارج بشه تا بررسی بشه. گفتم باشه.
    8 دقیقه بعدش گفتن بررسی کنید. رفتم دیدم ظاهراً فقط سرور رو یک بار ریست کرده بودن نه بررسی!
    سرعت دانلود رو همون موقع چک کردم (روز بود نه ساعات شبانه) و سرعت توی روز نرمال بود و چیزی نگفتم.
    خب چیزی نگفتم و 7 روز گذشت. دوباره پاسخ دادم:

    پاسخی که دادن:

    گفتم باشه تا نهایتش زیادش کنید. گفتن ok شد. ولی همچنان سرعت افتضاح بود. بازم گفتم، دوباره گفت که این مشکل مربوط به شبکه شماست! در پاسخ گفتم:

    و پاسخی که دادن:

    آیا این درسته؟!
    دیگه چیزی پاسخ ندادم....
    تا دو روز پیش که سرور sx61 نو خریدم (یک هفته مونده به اتمام سرور 8TB). در انتقال فایل با ftp server هم این مشکل بود. یعنی اگه 0/00001% جمله قرمز رنگ درست بود الان نباید چنین مشکلی پیش میومد.
    پاسخ دادم:

    اطلاعات سرور جدید رو خواستن که دادم. وارد ریموت شدن و مشخصات سرور رو دیدن و پاسخی که دادن:

    گفتم ok لطفاً 2008 نصب کنید ببینیم چی میشه (گرچه میدونستم...).
    نصب کردن. تست کردم ولی هیچ فرقی نکرد. (اولش سرعت انتقال روی 30-35 مگه بعدش به 0/5-10 مگ نزول پیدا میکنه!)
    پاسخی که دادم:

    گفتن که محدودیتی روی پورتها نیست و درخواست بررسی پورت به دیتاسنتر میدیم.
    نتیجه بررسی رو دادن که همه رو هتزنر گفته بود اوکیه!
    من:

    پاسخشون:

    من:

    درخواست اسکرین شات از سرعت انتقال خواستن که بفرستن برای دیتاسنتر. دادم و درش مشخصه که حداثر ساعت بین 1-2 مگه!
    دیگه پاسخی در مورد نتیجه ندادن. پاسخی که دادن:

    الان من با این پاسخشون حس میکنم مخاطبم ریست شده و باید از اول ماجرا رو تعریف کنم!
    پاسخی که دادم:

    پاسخشون:

    و در نهایت پاسخ من:

    و پاسخی که داد:

    لطفاً شما قضاوت کنید!

    با سلام و عرض احترام

    لطفاً در صورت امکان اطلاعات ورودی ویندوز سرور و مجازی ساز را ارسال فرمائید، به احتمال 60% بتونم کمکی کنم براتون

    تلگرام:
    @MrNetwork

    شیروانی
    فایرسرور | تحویل سرور مجازی آنی در VMware ESXI
    دیتاسنتر : شاتل منطقه پیام | آسیاتک برج میلاد | هتزنر آلمان

  6. #15
    عضو دائم viasky آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Ελλάδα
    نوشته ها
    1,009
    تشکر تشکر کرده 
    903
    تشکر تشکر شده 
    4,782
    تشکر شده در
    2,967 پست

    پیش فرض پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

    مشکل ایشون مربوط به Esxi هست
    این مورد در شبکه مجازی ساز شما پیش میاد
    لازم هست مجدد مجازی ساز و نصب کنید تا مشکل برطرف بشه
    Www.Viasky.Net Web Hosting , VPS , Dedicated Server , Colocation , ccTLD Domains, Official Partner of cPanel
    Phone : +306949433380 , Registered Code: #51212 , European VAT Number: #165736249 , Telegram: @irvsk

  7. تعداد تشکر ها از viasky به دلیل پست مفید


  8. #16
    عضو دائم mhiizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    2,098
    تشکر تشکر کرده 
    1,944
    تشکر تشکر شده 
    3,682
    تشکر شده در
    2,418 پست

    پیش فرض پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط meysam021 نمایش پست ها
    استارتر درصورت نیاز میتونه مجدد درخواست چک سخت افزاری بده به دیتاسنتر اعلام کنیم چک سخت افزاری مجدد انجام بده ، نسخه vmware هم 5.1 هستش ، برروی بیش از 35 تا سرور الان نصبه و هیچگونه مشکلی نداره ، با توجه به سخت افزار این سری از سرور 5.1 نصب شده
    مشکل سخت افزاری واقعا از دسترس ما خارجه و درصورت اعلام کاربر ما به دیتاسنتر اعلام میکنیم برای حل مشکل ، کسی که با دیتاسنتر کار کرده باشه میتونه فروشنده واسط این وسط هیچکاره هستش،ما دسترسی به تنظیمات نرم افزاری داریم نه سخت افزاری سرورها
    بله دقیقا فروشنده هیچ کارست و نمیشه کاری کرد و باید دیتاسنتر همکاری کنه .

    نسخه VMware مشکل داره روی برخی سرور ها .

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: October 28th, 2014, 23:23
  2. مشکل من با آقای کامپیوتر و اینترنت
    توسط mohammad73 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: September 10th, 2013, 22:13
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 19th, 2013, 22:07

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •