-
July 16th, 2017, 21:14
#1
شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!
سلام.
----
خلاصه ماجرا: سرعت دانلود و شبکه افتضاحه، هاستینگ قبول نمیکنه و میگه مشکل از شبکه من، سرعت نت کل ایران، هارد سرور نو و هارد کاربرانه!!
----
بنده (میدونم اشتباه کردم...) یک سرور مارکتی 8 TB Ent از سایت لسترلوک https://lasterloc.com/ خریدم (25 روز پیش).
قبلش سرور مارکتی 6 TB داشتم که مشکلی از نظر سرعت دانلود و شبکه نداشت اما بدلیل محدودیت فضا این سرور رو گرفتم.
اطلاعات رو منتقل کردن (که نمیدونم چطور سریع منتقل کردن و بعدش این همه مشکل پیش اومد!) به سرور 8 TB اما از همون روز اول از گراف میزان مصرف پهنای باند سرور کاملاً مشخصه که سرعت دانلود از این سرور افتضاحه البته خودمم تست کردم و تو ساعاتی که ملت گذاشتن رو دانلود واقعاً سرعت افتضاح میشه و به زور به 100 KB در ثانیه میرسه!
تیکت زدم که چرا اینطوریه، پاسخی که دادن:
بنظر میرسد دانلود از سرورهای خارج برروی بعضی از isp ها ، با مشکل کندی سرعت مواجه هستند ، اندکی صبور باشید تا این مشکل رفع شود.
پاسخ من:
نه! من دلایل دیگهای هم گفتم که نشون میده مشکل از خود سروره!!
همچنین در اتصال ریموت هم خیلی طول میکشه!
از اون طرف سرعت دانلود از طریق خود سرور هم خیلی افتضاحه و سرعتش الان روی بایته!!
من رو سرور قبلی نرم افزار bwmeter نصب کرده بودم که میزان مصرف نت رو نشون میداد.از روی سرور قبل روزانه بالا 700 گیگ دانلود میکردن ولی از همون روز اول روزانه حدود 250 تا 300 گیگ میتونن دانلود کنن!!
یکی دو تا کاربر هم نیستن که اعتراض کردن!! همه کاربران بعد از انتقال دارن میگن سرعت کم شده این چند روز!
در ادامه گفتن که سرور باید بمدت 20 دقیقه از دسترس خارج بشه تا بررسی بشه. گفتم باشه.
8 دقیقه بعدش گفتن بررسی کنید. رفتم دیدم ظاهراً فقط سرور رو یک بار ریست کرده بودن نه بررسی!
سرعت دانلود رو همون موقع چک کردم (روز بود نه ساعات شبانه) و سرعت توی روز نرمال بود و چیزی نگفتم.
خب چیزی نگفتم و 7 روز گذشت. دوباره پاسخ دادم:
این مشکل همچنان هست و با یه ری استارت فقط همون چند ساعت اول سرعتش خوب میشه و بعدش دوباره مثل الان سرعت دانلود ازش به زور به 300 400 کیلوبایت بر ثانیه میرسه!
با چندین نت مختلف تست شد و نتجیه یکسان بود! گراف مصرف هم همچنان روی 300 گیگ روزانس در صورتی که در سرور قبلی حداقل 550 گیگ بود و به 900 هم میرسید!!
پاسخی که دادن:
درصورت نیاز سی پیو و رم بیشتر از طریق vmware به سرور داده شود.
گفتم باشه تا نهایتش زیادش کنید. گفتن ok شد. ولی همچنان سرعت افتضاح بود. بازم گفتم، دوباره گفت که این مشکل مربوط به شبکه شماست! در پاسخ گفتم:
این مشکل فقط مال شبکه من نیست مال کل ایرانه! اگر فقط مال من بود نباید میزان دانلود از سرور این قدر کم میبود!
و پاسخی که دادن:
کلا اینترنت ایران با شبکه های خارجی چند روزی است که مشکل دارد ، سرعت دانلود با سرور از سرورهای ایرانی نیز کم است.
آیا این درسته؟!
دیگه چیزی پاسخ ندادم....
تا دو روز پیش که سرور sx61 نو خریدم (یک هفته مونده به اتمام سرور 8TB). در انتقال فایل با ftp server هم این مشکل بود. یعنی اگه 0/00001% جمله قرمز رنگ درست بود الان نباید چنین مشکلی پیش میومد.
پاسخ دادم:
سلام. بر فرض که مشکل با نت ایران باشه، چرا پس الان موقع برای انتقال هم سرعت بسیار پایینه و روی 2 مگه؟!!
سرور مقصد هم در آلمان و هتزنر هست
اطلاعات سرور جدید رو خواستن که دادم. وارد ریموت شدن و مشخصات سرور رو دیدن و پاسخی که دادن:
در نظر داشته باشید ویندوز 2012 که درخواست نصب کرده اید تاثیر زیادی برروی سرعت نیز دارد.
شما میتوانید یک ویندوز 2008 r2 برروی سرور نصب کنید و بررسی کنید.
گفتم ok لطفاً 2008 نصب کنید ببینیم چی میشه (گرچه میدونستم...).
نصب کردن. تست کردم ولی هیچ فرقی نکرد. (اولش سرعت انتقال روی 30-35 مگه بعدش به 0/5-10 مگ نزول پیدا میکنه!)
پاسخی که دادم:
الان در مجموع شده 1 مگ!!!!
دادم به یه متخصص از انجمن WHT بررسی کرد گفت که پورت سرور ضعیف هست یا لیمیته !!
گفتن که محدودیتی روی پورتها نیست و درخواست بررسی پورت به دیتاسنتر میدیم.
نتیجه بررسی رو دادن که همه رو هتزنر گفته بود اوکیه!
من:
پس این مشکل سرعت انتقال و سرعت دانلود برای چیه؟!!؟؟؟
پاسخشون:
طبق صحبت هایی که با دیتاسنتر انجام شد نه مشکلی برروی پورت سرور یافت شد و نه سخت افزار.
من:
پس این مشکل سرعت انتقال و سرعت دانلود برای چیه؟!!؟؟؟
درخواست اسکرین شات از سرعت انتقال خواستن که بفرستن برای دیتاسنتر. دادم و درش مشخصه که حداثر ساعت بین 1-2 مگه!
دیگه پاسخی در مورد نتیجه ندادن. پاسخی که دادن:
دوست گرامی سرعت دانلود هر فایل در ویندوز ارائه شده توسط ما 15 مگابایت است ، شما روند انتقال سریع را بلد نباشید باید با سرویس دهنده هماهنگ کنید تا تعداد فایل های بیشتر دز زمان کمتری منتقل شود.
کندی سرعتی برروی سرور شما نیست.
الان من با این پاسخشون حس میکنم مخاطبم ریست شده و باید از اول ماجرا رو تعریف کنم!
پاسخی که دادم:
خب انتقال سریع چطوریه؟!
مگه بجز filezilla server چیز خاص دیگهای هم هست؟!
کندی سرعتی برروی سرور شما نیست.>>>پس این مشکل سرعت انتقال و سرعت دانلود برای چیه؟!!؟؟؟
پاسخشون:
خدمت شما عرض شد کندی سرعتی وجود ندارد ، انتقال هر فایل روی 15 مگابایت برثانیه است ، بیشتر این مورد ، هارد جوابگوی انتقال نیست.
لطفا درمورد انتقال با سرویس دهنده خود در ارتباط باشید.
و در نهایت پاسخ من:
یعنی میگید سرور نو مشکل داره؟!!!
بعد این سروری که دادید مشکل اصلا نداره نه؟!! اون سرعت دانلود هم که برای همس همه هارداشون مشکل دارن نه؟!!
من یه اسکرین کامل از این تیکت گرفتم و توی انجمن میذارم ببینم بقیه هم تایید میکنن یا نه
و پاسخی که داد:
با سلام و عرض ادب :
هرطور مایل هستید ، سرور همان سروری است که سفارش داده اید ، ویندوز نیز همان ورژنی است که شما درخواست نصب داده اید ، در بالا نیز چک پورت شبکه توسط دیتاسنتر انجام شده است ، که ذکر شد مشکلی وجود ندارد.
لطفاً شما قضاوت کنید!
-
تعداد تشکر ها ازpoyagh به دلیل پست مفید
-
July 16th, 2017 21:14
# ADS
-
July 16th, 2017, 21:23
#2
عضو انجمن
پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!
بررسی دیتاسنتر :
We have done the test and there is no issue with the network:
-----------------%<-----------------
Upload test ( IPv6 )
Result Test OK
Average speed 827.31 Megabit/s
Download test ( IPv6 )
Result Test OK
Checksum OK
Average speed 924.57 Megabit/s
-----------------%<-----------------
-----------------%<-----------------
Upload test ( IPv4 )
Result Test OK
Average speed 820.71 Megabit/s
Download test ( IPv4 )
Result Test OK
Checksum OK
Average speed 745.82 Megabit/s
-----------------%<-----------------
-----------------%<-----------------
Ping test ( IPv4 )
Result Test OK
Packet loss 0.0 %
Round trip time 2.82 ms
-----------------%<-----------------
ما اشتباه میکنیم ، دیتاسنتر هم چک میکنه میگه مشکلی نداره دیتاسنترم مشکل داره
ایشون یه جوری صجبت میکنه ، هرکی ندونه سرورشون توی دفتر بنده هستش ، شبکشم با اینترنت مخابرات بنده متصله
دوست خوبم ، سرور رو دیتاسنتر ارائه داده ، ما نصبو انجام دادیم بصورت دیفالت قدیم کردیم ، چک هم خودمون انجام دادیم ، هیچگونه مشکل دانلودی برای کاربرای ایرانی ، نت خوزستان و تهران بررسی شد. نبود ، ایشون پا فشاری میکنه میگه مشکل داره ، سرور قبلی شما هم به همین صورت تحویل داده شده بود بدون مشکل کار کردید ، واقعا جای تعجب داره ، ما توی 2 روز 6 ترابایت اطلاعات شما رو منتقل کردیم حتی کمتر نزدیک به 30 ساعت زمان برد روی همین سروری که شما میگی مشکل داره
اطلاعات vmware و ویندوز خدمتتون ارسال شد.
دیگه شما هرکاری کرده روی سرور بنده نمیتونم کاری بکنم که ، گفتید پورت مشکل داره پورتو چک کردیم براتون مشکلی نداشت.
گفتید سخت افزار سخت افزار رو چک کردیم مشکلی نبود ، دیگه چه کاری از دست ما بر میاد برای شما انجام بدیم
ویرایش توسط meysam021 : July 16th, 2017 در ساعت 21:27
لسترلوک
شماره تماس : 06142327071 - تلگرام :
Lasterloc
تخفیف تاپیک از 50 درصد به 20 درصد به دلیل بالا رفتن نرخ ارز کاهش یافته
-
-
July 16th, 2017, 21:38
#3
پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

نوشته اصلی توسط
meysam021
بررسی دیتاسنتر :
We have done the test and there is no issue with the network:
-----------------%<-----------------
Upload test ( IPv6 )
Result Test OK
Average speed 827.31 Megabit/s
Download test ( IPv6 )
Result Test OK
Checksum OK
Average speed 924.57 Megabit/s
-----------------%<-----------------
-----------------%<-----------------
Upload test ( IPv4 )
Result Test OK
Average speed 820.71 Megabit/s
Download test ( IPv4 )
Result Test OK
Checksum OK
Average speed 745.82 Megabit/s
-----------------%<-----------------
-----------------%<-----------------
Ping test ( IPv4 )
Result Test OK
Packet loss 0.0 %
Round trip time 2.82 ms
-----------------%<-----------------
ما اشتباه میکنیم ، دیتاسنتر هم چک میکنه میگه مشکلی نداره دیتاسنترم مشکل داره
ایشون یه جوری صجبت میکنه ، هرکی ندونه سرورشون توی دفتر بنده هستش ، شبکشم با اینترنت مخابرات بنده متصله
دوست خوبم ، سرور رو دیتاسنتر ارائه داده ، ما نصبو انجام دادیم بصورت دیفالت قدیم کردیم ، چک هم خودمون انجام دادیم ، هیچگونه مشکل دانلودی برای کاربرای ایرانی ، نت خوزستان و تهران بررسی شد. نبود ، ایشون پا فشاری میکنه میگه مشکل داره ، سرور قبلی شما هم به همین صورت تحویل داده شده بود بدون مشکل کار کردید ، واقعا جای تعجب داره ، ما توی 2 روز 6 ترابایت اطلاعات شما رو منتقل کردیم حتی کمتر نزدیک به 30 ساعت زمان برد روی همین سروری که شما میگی مشکل داره
اطلاعات vmware و ویندوز خدمتتون ارسال شد.
دیگه شما هرکاری کرده روی سرور بنده نمیتونم کاری بکنم که ، گفتید پورت مشکل داره پورتو چک کردیم براتون مشکلی نداشت.
گفتید سخت افزار سخت افزار رو چک کردیم مشکلی نبود ، دیگه چه کاری از دست ما بر میاد برای شما انجام بدیم
بنده هیچ نرم افزار خاصی نصب نکردم که موجب کندی سرعت بشه این رو میشه از task manager تشخیص داد که کدوم برنامهها دارن از نتورک استفاده میکنن.
در ثانی شما ویندوز 2008 مجدد نصب کردید که هیچ گونه نرم افزار اضافی توش نیست. این 1% اون ویندوز هم حاوی نرم افزاری باشه که موجب این مشکل شده پس الان نباید چنین مشکلی داشته باشه.
من با نرم افزار bw meter میزان مصرف شبکه رو میبینم. در سرور قبلی روزانه +500 گیگ دانلود داشت روزانه. اما از این سرور روزانه بین 200 تا 400 گیگ میشه دانلود کرد! تاریخچه مصرفش هم هست
-
-
July 16th, 2017, 21:44
#4
عضو انجمن
پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

نوشته اصلی توسط
poyagh
بنده هیچ نرم افزار خاصی نصب نکردم که موجب کندی سرعت بشه این رو میشه از task manager تشخیص داد که کدوم برنامهها دارن از نتورک استفاده میکنن.
در ثانی شما ویندوز 2008 مجدد نصب کردید که هیچ گونه نرم افزار اضافی توش نیست. این 1% اون ویندوز هم حاوی نرم افزاری باشه که موجب این مشکل شده پس الان نباید چنین مشکلی داشته باشه.
من با نرم افزار bw meter میزان مصرف شبکه رو میبینم. در سرور قبلی روزانه +500 گیگ دانلود داشت روزانه. اما از این سرور روزانه بین 200 تا 400 گیگ میشه دانلود کرد! تاریخچه مصرفش هم هست
شاید بازدید شما کم شده باشه ، بازدیدتون کم شده دانلود کم میشه ما باید جوابگوی شما باشیم ، توروخدا ، یکم احتمالات رو در نظر بگیرید وقتی شما میگه تا 400 گیگ هم دانلود شده قبلی 500 تا دانلود میشده برای 100 گیگ میگی مشکل داره ، نمیگی بازدیدم کم شده ، دانلودم کم شده
لسترلوک
شماره تماس : 06142327071 - تلگرام :
Lasterloc
تخفیف تاپیک از 50 درصد به 20 درصد به دلیل بالا رفتن نرخ ارز کاهش یافته
-
-
July 16th, 2017, 21:53
#5
پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

نوشته اصلی توسط
meysam021
شاید بازدید شما کم شده باشه ، بازدیدتون کم شده دانلود کم میشه ما باید جوابگوی شما باشیم ، توروخدا ، یکم احتمالات رو در نظر بگیرید وقتی شما میگه تا 400 گیگ هم دانلود شده قبلی 500 تا دانلود میشده برای 100 گیگ میگی مشکل داره ، نمیگی بازدیدم کم شده ، دانلودم کم شده
از بازدیدم کم شده بود که خودم عقل و شعور دارم که بفهمم و نخوام اعتراض کنم!
حالا مصرف روزانه به کنار این جزو حاشیهست!
مسئله اصلی: سرعت انتقال چه توجیهی داره که اغلب بین 1-2 مگه؟!
-
-
July 16th, 2017, 21:56
#6
عضو انجمن
پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

نوشته اصلی توسط
poyagh
از بازدیدم کم شده بود که خودم عقل و شعور دارم که بفهمم و نخوام اعتراض کنم!
حالا مصرف روزانه به کنار این جزو حاشیهست!
مسئله اصلی: سرعت انتقال چه توجیهی داره که اغلب بین 1-2 مگه؟!
صبر کنید تا دیتاسنتر آی پی رو باز کنه روی ویندوز قبلی براتون تست سرعت بین دو شبکه داخلی هتزنر بزنم براتون عکس بگیرم
لسترلوک
شماره تماس : 06142327071 - تلگرام :
Lasterloc
تخفیف تاپیک از 50 درصد به 20 درصد به دلیل بالا رفتن نرخ ارز کاهش یافته
-
-
July 16th, 2017, 21:58
#7
پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

نوشته اصلی توسط
meysam021
صبر کنید تا دیتاسنتر آی پی رو باز کنه روی ویندوز قبلی براتون تست سرعت بین دو شبکه داخلی هتزنر بزنم براتون عکس بگیرم
در نتیجهای که میدن این هم در نظر بگیرید:
http://www.webhostingtalk.ir/showthr...17#post1682817
که ظاهراً هتزنر واسه 5 ثانیه فقط تست میکنه و نتیجه رو میگه
در صورتی که مشکل بعد چند دقیقه نمایان میشه
-
-
July 16th, 2017, 22:13
#8
پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!
ما از کیفیت کاری ایشون اطلاعی نداریم و نمیتونیم قضاوت کنیم ...
اما طبق تجربه ممکنه سخت افزار سرور مشکل داشته باشه یا کانفینگ نرم افزاری ان ...
برای برسی بهتر میتونید لاگ را از طریق پنل robot جک کنید شاید به نتیجه ای رسیدید ...
----------------------
همکار گرامی پیشنهاد میکنم یک تست از کارت شبکه سرور فوق بگیرید معمولا سرور های مارکتی برخی مواقع کارت شبکشون مشکل داره ...
-
تعداد تشکر ها از Mr.Pouria به دلیل پست مفید
-
July 16th, 2017, 22:32
#9
عضو دائم
پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!
سلام .
لطفا Rescue system رو فعال کنید ؛ سرور رو ریبوت بدید و یک فایل رو با wget دانلود نمایید .
اگر سرعت با 100 مگ یا با نهایت پورت آغاز بشه و ثابت بمونه ؛ بی شک مشکل از سمت Vmware سرور هست .
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
meysam021
بررسی دیتاسنتر :
We have done the test and there is no issue with the network:
-----------------%<-----------------
Upload test ( IPv6 )
Result Test OK
Average speed 827.31 Megabit/s
Download test ( IPv6 )
Result Test OK
Checksum OK
Average speed 924.57 Megabit/s
-----------------%<-----------------
-----------------%<-----------------
Upload test ( IPv4 )
Result Test OK
Average speed 820.71 Megabit/s
Download test ( IPv4 )
Result Test OK
Checksum OK
Average speed 745.82 Megabit/s
-----------------%<-----------------
-----------------%<-----------------
Ping test ( IPv4 )
Result Test OK
Packet loss 0.0 %
Round trip time 2.82 ms
-----------------%<-----------------
ما اشتباه میکنیم ، دیتاسنتر هم چک میکنه میگه مشکلی نداره دیتاسنترم مشکل داره
ایشون یه جوری صجبت میکنه ، هرکی ندونه سرورشون توی دفتر بنده هستش ، شبکشم با اینترنت مخابرات بنده متصله
دوست خوبم ، سرور رو دیتاسنتر ارائه داده ، ما نصبو انجام دادیم بصورت دیفالت قدیم کردیم ، چک هم خودمون انجام دادیم ، هیچگونه مشکل دانلودی برای کاربرای ایرانی ، نت خوزستان و تهران بررسی شد. نبود ، ایشون پا فشاری میکنه میگه مشکل داره ، سرور قبلی شما هم به همین صورت تحویل داده شده بود بدون مشکل کار کردید ، واقعا جای تعجب داره ، ما توی 2 روز 6 ترابایت اطلاعات شما رو منتقل کردیم حتی کمتر نزدیک به 30 ساعت زمان برد روی همین سروری که شما میگی مشکل داره
اطلاعات vmware و ویندوز خدمتتون ارسال شد.
دیگه شما هرکاری کرده روی سرور بنده نمیتونم کاری بکنم که ، گفتید پورت مشکل داره پورتو چک کردیم براتون مشکلی نداشت.
گفتید سخت افزار سخت افزار رو چک کردیم مشکلی نبود ، دیگه چه کاری از دست ما بر میاد برای شما انجام بدیم
متاسفانه در چک های دیتاسنتر که 20-50 دقیقه هستند و با Rescue system انجام میدهند؛ به جز سالم بودن هارد و پورت هیچ چیز دیگری قابل مشاهده نیست .
چک سخت افزاری کامل بالای 17 ساعت زمان میبرد .
-
تعداد تشکر ها ازmhiizadi به دلیل پست مفید
-
July 16th, 2017, 22:35
#10
عضو انجمن
پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

نوشته اصلی توسط
mhiizadi
سلام .
لطفا Rescue system رو فعال کنید ؛ سرور رو ریبوت بدید و یک فایل رو با wget دانلود نمایید .
اگر سرعت با 100 مگ یا با نهایت پورت آغاز بشه و ثابت بمونه ؛ بی شک مشکل از سمت Vmware سرور هست .
- - - Updated - - -
متاسفانه در چک های دیتاسنتر که 20-50 دقیقه هستند و با Rescue system انجام میدهند؛ به جز سالم بودن هارد و پورت هیچ چیز دیگری قابل مشاهده نیست .
چک سخت افزاری کامل بالای 17 ساعت زمان میبرد .
اسکرین شات سرعت دانلود از سرور
Untitled.png
ویرایش توسط meysam021 : July 16th, 2017 در ساعت 23:03
لسترلوک
شماره تماس : 06142327071 - تلگرام :
Lasterloc
تخفیف تاپیک از 50 درصد به 20 درصد به دلیل بالا رفتن نرخ ارز کاهش یافته
-