نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

موضوع: شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم mhiizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    2,098
    تشکر تشکر کرده 
    1,944
    تشکر تشکر شده 
    3,682
    تشکر شده در
    2,418 پست

    پیش فرض پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

    سلام .
    لطفا Rescue system رو فعال کنید ؛ سرور رو ریبوت بدید و یک فایل رو با wget دانلود نمایید .
    اگر سرعت با 100 مگ یا با نهایت پورت آغاز بشه و ثابت بمونه ؛ بی شک مشکل از سمت Vmware سرور هست .

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط meysam021 نمایش پست ها
    بررسی دیتاسنتر :
    We have done the test and there is no issue with the network:

    -----------------%<-----------------
    Upload test ( IPv6 )
    Result Test OK
    Average speed 827.31 Megabit/s
    Download test ( IPv6 )
    Result Test OK
    Checksum OK
    Average speed 924.57 Megabit/s
    -----------------%<-----------------
    -----------------%<-----------------
    Upload test ( IPv4 )
    Result Test OK
    Average speed 820.71 Megabit/s
    Download test ( IPv4 )
    Result Test OK
    Checksum OK
    Average speed 745.82 Megabit/s
    -----------------%<-----------------
    -----------------%<-----------------
    Ping test ( IPv4 )
    Result Test OK
    Packet loss 0.0 %
    Round trip time 2.82 ms
    -----------------%<-----------------

    ما اشتباه میکنیم ، دیتاسنتر هم چک میکنه میگه مشکلی نداره دیتاسنترم مشکل داره
    ایشون یه جوری صجبت میکنه ، هرکی ندونه سرورشون توی دفتر بنده هستش ، شبکشم با اینترنت مخابرات بنده متصله
    دوست خوبم ، سرور رو دیتاسنتر ارائه داده ، ما نصبو انجام دادیم بصورت دیفالت قدیم کردیم ، چک هم خودمون انجام دادیم ، هیچگونه مشکل دانلودی برای کاربرای ایرانی ، نت خوزستان و تهران بررسی شد. نبود ، ایشون پا فشاری میکنه میگه مشکل داره ، سرور قبلی شما هم به همین صورت تحویل داده شده بود بدون مشکل کار کردید ، واقعا جای تعجب داره ، ما توی 2 روز 6 ترابایت اطلاعات شما رو منتقل کردیم حتی کمتر نزدیک به 30 ساعت زمان برد روی همین سروری که شما میگی مشکل داره
    اطلاعات vmware و ویندوز خدمتتون ارسال شد.
    دیگه شما هرکاری کرده روی سرور بنده نمیتونم کاری بکنم که ، گفتید پورت مشکل داره پورتو چک کردیم براتون مشکلی نداشت.
    گفتید سخت افزار سخت افزار رو چک کردیم مشکلی نبود ، دیگه چه کاری از دست ما بر میاد برای شما انجام بدیم
    متاسفانه در چک های دیتاسنتر که 20-50 دقیقه هستند و با Rescue system انجام میدهند؛ به جز سالم بودن هارد و پورت هیچ چیز دیگری قابل مشاهده نیست .
    چک سخت افزاری کامل بالای 17 ساعت زمان میبرد .

  2. تعداد تشکر ها ازmhiizadi به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن meysam021 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    678
    تشکر تشکر کرده 
    246
    تشکر تشکر شده 
    1,321
    تشکر شده در
    927 پست

    پیش فرض پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط mhiizadi نمایش پست ها
    سلام .
    لطفا Rescue system رو فعال کنید ؛ سرور رو ریبوت بدید و یک فایل رو با wget دانلود نمایید .
    اگر سرعت با 100 مگ یا با نهایت پورت آغاز بشه و ثابت بمونه ؛ بی شک مشکل از سمت Vmware سرور هست .

    - - - Updated - - -


    متاسفانه در چک های دیتاسنتر که 20-50 دقیقه هستند و با Rescue system انجام میدهند؛ به جز سالم بودن هارد و پورت هیچ چیز دیگری قابل مشاهده نیست .
    چک سخت افزاری کامل بالای 17 ساعت زمان میبرد .
    اسکرین شات سرعت دانلود از سرور
    Untitled.png
    ویرایش توسط meysam021 : July 17th, 2017 در ساعت 00:03
    لسترلوک
    شماره تماس : 06142327071 - تلگرام : Lasterloc
    تخفیف تاپیک از 50 درصد به 20 درصد به دلیل بالا رفتن نرخ ارز کاهش یافته

  4. #3
    عضو دائم mhiizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    2,098
    تشکر تشکر کرده 
    1,944
    تشکر تشکر شده 
    3,682
    تشکر شده در
    2,418 پست

    پیش فرض پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط meysam021 نمایش پست ها
    اسکرین شات سرعت دانلود از سرور
    Untitled.png
    پس استارتر که میگن اولش با 100 مگ شروع میشه بعد کم میشه؛ چطور هست ؟
    میتونید یه لینک دانلود از این سرور بزارید ؟

    در کل توی هتزنر یا مشکل از هارده ؛ یا نسخه Vmware ...
    پورت کم پیش میاد مشکل داشته باشه؛ مثلا میتونه پورت لیمیت روی 10 مگابیت هم شده باشه .

  5. #4
    عضو انجمن meysam021 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    678
    تشکر تشکر کرده 
    246
    تشکر تشکر شده 
    1,321
    تشکر شده در
    927 پست

    پیش فرض پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط mhiizadi نمایش پست ها
    پس استارتر که میگن اولش با 100 مگ شروع میشه بعد کم میشه؛ چطور هست ؟
    میتونید یه لینک دانلود از این سرور بزارید ؟

    در کل توی هتزنر یا مشکل از هارده ؛ یا نسخه Vmware ...
    پورت کم پیش میاد مشکل داشته باشه؛ مثلا میتونه پورت لیمیت روی 10 مگابیت هم شده باشه .
    استارتر درصورت نیاز میتونه مجدد درخواست چک سخت افزاری بده به دیتاسنتر اعلام کنیم چک سخت افزاری مجدد انجام بده ، نسخه vmware هم 5.1 هستش ، برروی بیش از 35 تا سرور الان نصبه و هیچگونه مشکلی نداره ، با توجه به سخت افزار این سری از سرور 5.1 نصب شده
    مشکل سخت افزاری واقعا از دسترس ما خارجه و درصورت اعلام کاربر ما به دیتاسنتر اعلام میکنیم برای حل مشکل ، کسی که با دیتاسنتر کار کرده باشه میتونه فروشنده واسط این وسط هیچکاره هستش،ما دسترسی به تنظیمات نرم افزاری داریم نه سخت افزاری سرورها
    ویرایش توسط meysam021 : July 17th, 2017 در ساعت 00:49
    لسترلوک
    شماره تماس : 06142327071 - تلگرام : Lasterloc
    تخفیف تاپیک از 50 درصد به 20 درصد به دلیل بالا رفتن نرخ ارز کاهش یافته

  6. #5
    عضو دائم mhiizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    2,098
    تشکر تشکر کرده 
    1,944
    تشکر تشکر شده 
    3,682
    تشکر شده در
    2,418 پست

    پیش فرض پاسخ : شما بگید: مشکل از سروره یا کامپیوتر کاربران؟!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط meysam021 نمایش پست ها
    استارتر درصورت نیاز میتونه مجدد درخواست چک سخت افزاری بده به دیتاسنتر اعلام کنیم چک سخت افزاری مجدد انجام بده ، نسخه vmware هم 5.1 هستش ، برروی بیش از 35 تا سرور الان نصبه و هیچگونه مشکلی نداره ، با توجه به سخت افزار این سری از سرور 5.1 نصب شده
    مشکل سخت افزاری واقعا از دسترس ما خارجه و درصورت اعلام کاربر ما به دیتاسنتر اعلام میکنیم برای حل مشکل ، کسی که با دیتاسنتر کار کرده باشه میتونه فروشنده واسط این وسط هیچکاره هستش،ما دسترسی به تنظیمات نرم افزاری داریم نه سخت افزاری سرورها
    بله دقیقا فروشنده هیچ کارست و نمیشه کاری کرد و باید دیتاسنتر همکاری کنه .

    نسخه VMware مشکل داره روی برخی سرور ها .

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: October 29th, 2014, 00:23
  2. مشکل من با آقای کامپیوتر و اینترنت
    توسط mohammad73 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: September 10th, 2013, 23:13
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 19th, 2013, 23:07

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •