نقل قول نوشته اصلی توسط Mehrdad201 نمایش پست ها
ما به ریسلو پیغام دادیم ببینیم مشکل چیه که حتی با وجود اینکه ترانسفر لاک رو خاموش کردم اما کماکان دامنه رو زده client transfer prohibit
تیکت هم زدم و سوال کردم.
فعلا که پاسخ ندادن
اگر برميداريد ترسفر لاك رو و تو پنلتون هم زده خاموشه ولي تو هويز هنوز هست اگر بعد از نيم ساعت عوض نشد به احتمال زياد تغييري در اطلاعات هويز تان يا كلن كاستومرتان داديد ( همه موارد تاثير ميذاره يعني حتي تغيير شماره تلفن هم شامل ميشه) كه موجب شده قفل ٦٠ روزه دوباره وصل شود ميتونيد در تيكت بپرسيد كي تغيير داديد و ميگن چه مقدار مانده اگر هم تغييري نداديد و بازم كار نكرد شايد سيستمشون مشكلي داشته باز هم تست كنيد (١-٢ ساعت) اگر نشد تيكت بزنيد