نقل قول نوشته اصلی توسط lizard.tiny نمایش پست ها
تا تاریخ 5 مرداد پاسخگویی به تیکت های پشتیبانی کمی کند خواهد ( در این مدت ممکن هست پاسخگویی چند روز هم زمان ببره ) بود و امکان پشتیبانی تلفنی خیلی هم هست

اما از 5 مرداد به بعد روال پشتیبانی طبق روال قبل خواهد بود و پاسخگویی به تیکت های پشتیبانی در ساعت اداری زیر 1 ساعت و خارج از ساعت اداری حداکثر 8 ساعت و در مواردی که نیاز به کدنوسی و رفع مشکل به صورت فنی باشد حداکثر 48 ساعت کاری ( این مورد شامل موارد آپدیتی نیست )

بنده قصد خرید دارم ولی متاسفانه چن روزه در تلگرام شما پیامی داده م اصلا پاسخگو نیستید