مطمئنا که یک سرویس دهنده می بایست از هر طریقی کاربر خود را مطلع سازد .
خود ما چندین موعد ایمیل . و پیامک و روز آخر هم تماس تلفنی با کاربر می گیرم و باز هم یک ماه در حالت مسدود سرویس را نگه می داریم .
باز هم ماه دوم تماس و در مورد حذف سرور مجازی تاییدیه می گیریم از کاربر ...
ولی باز هم این مسئولیتی از دوش کاربر بر نمی دارد . کاربر باید روز تمدید سرویس خود را در لیست کار های خود قرار دهد تا فراموش نکند و روز تمدید به سایت سرویس دهنده مراجعه کند .
در این صورت حتی اگر به دلیل یک مشکل سیستمی هم فاکتور کاربر صادر نشده باشد . کاربر می تواند درخواست پشتیبانی بدهد و درخواست صدور فاکتور .
در مورد پروتکل اطلاع رسانی که ما کار می کنیم این نکته را تکمیل کنم که بر خی کاربران بعد از 5 ماه میان تیکت میدن " چرا سرویس ما حذف شده "![]()