نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

موضوع: بی کفایتی و بی تدبیری سایت ovh-web.in

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #3
    عضو انجمن mo_mohit1 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    محل سکونت
    SHIRAZ
    نوشته ها
    391
    تشکر تشکر کرده 
    424
    تشکر تشکر شده 
    405
    تشکر شده در
    275 پست

    پیش فرض پاسخ : بی کفایتی و بی تدبیری سایت ovh-web.in

    نقل قول نوشته اصلی توسط yasserhost نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز
    1- توی این انجمن به چیزی رسیدگی نمیشه.
    2-از همکارانه ولی نمیدونم چرا داره اینکارو میکنه
    3-باهاشون تماس گرفتید؟ بازم حواب نداد؟
    سلام/
    1-من قصدم پیگیری و رسیدگی نیست/ سرور ما پرید و اطلاعات رفت و هیچ جوابی هم ندادم. توی تلگرامشون هم پیام دادیم و جوابی نگرفتیم فقط میخام بقیه در خریدشون دقت کنند. اول تاپیک هم گفنم.
    2- والا ابن کار کاملا غیر حرفه ای هست 3- هر جوره تماس گرفتم و کلی جواب دادن. ولی همه جوابا این بود که چرا پرداخت نکردین ما پاک کردیم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط Farid Saadat نمایش پست ها
    سلام،
    احتمال اینکه فاکتور در whmcs ایجاد نشده باشه تقریبا صفر هستش. کاربران هم موظف هستند که هر چند روز یک بار یا حداقل هر هفته یک بار پنل سایت ارائه دهنده رو کنترل کنند ببینند تیکت یا اطلاعیه جدید یا چنین مواردی قرار نداده باشن توی سایت. ایمیل ممکنه به هزار و یک دلیل نیاد یا به قول خودتون بره تو اسپم و متوجه نشید شما هم... باید پورتال رو بررسی می کردید.
    در مورد مشکل زمان ایشون، حتما یک مشکل فنی هستش که پیگیریش می کنند. زمان php سرورشون مشکل داره که چیز خاصی نیست واقعا.
    پنل تحت وب شاید به این دلیل نداده باشند که موجودی سرور و آی پی تموم کرده بودن و جهت راه افتادن کار شما، سرور رو از یکی از همکارا گرفتن یا حتی ممکنه امکان ارائه پنل براشون مقدور نبوده بنابه سیاست کاریشون.
    یک اشتباه بسیار رایج در تیکت هاتون هم عرض کنم که باعث میشه دیرتر به جواب برسید... آقا چی شد؟ همه شرکت ها، جدیدترین تیکت ها رو اولویت آخر میذارند و بر اسا زمان ثبت به شما پاسخ میدن. با ارسال تیکت چی شد آقا ؟ تیکت شما نوسازی میشه و میره انتهای لیست... همیشه همه مواردتون رو در یک تیکت به صورت کامل بنویسید و ارسال کنید. پیگیری آقا چی شد و منتظریم و اینا نتیجه ای نداره!
    تنها اشتباهی که من واقعا از سایت ایشون می گیرم، اینه که گفتند در تلگرام در ارتباط باشید... این کار به شدت غیر حرفه ای و غیر اصولی هست و به شخصه سرویس دهنده ای که بگه در تلگرام در ارتباط باشید رو نقض می کنم ( مگر سایتشون راه نیافتاده باشه ). پشتیبانی معتبر و اصولی، فقط و فقط از طریق پنل کاربری موجود در سایت باید انجام بشه نه تلگرام و واتس اپ و غیره...
    انشاالله مشکل شما هم حل میشه.

    با احترام.
    سلام. والا چی بگم . شما دارید یه خورده یک طرفه قضیه رو میبنید. وقتی 2 روز جواب تیکت ندن چیزی نگیم؟ مگیم چی شد؟ حرفا میزنیدا؟ خودتون همینجورید؟؟؟ مگه مجبورن وقتی سرور ندارن از جای دیگه بگیرن؟ در ضمن کل سرورهاشون بدون پنله.(ما در جریانش هستیم)در ضمن سایت شما هم تازه تاسیسه و من تجربه خرید ندارم. ولی مطمینم فاکتور ها بیش از یک بار برای کاربر ارسال میشه/ جز این باشه اصلا کار بچگانه هست. سایت های حرفه ای همشون بیش از یک بار فاکتور رو ایمیل میکنن. و حداقل هشدار حذف سرویس رو ارسال میکنن. مشکل دیگه حل نمیشه. اطلاعاتم رفته و جوابی ندادن برای بازگشت اطلاعات/ فقط کاربران جدیدشون مواظب باشن

  2. تعداد تشکر ها ازmo_mohit1 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 12th, 2017, 00:26
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 25th, 2015, 18:23
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: April 30th, 2013, 13:12
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: April 15th, 2013, 12:25
  5. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: July 4th, 2010, 10:53

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •