نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

موضوع: بی کفایتی و بی تدبیری سایت ovh-web.in

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن Farid Saadat آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2016
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    580
    تشکر تشکر کرده 
    193
    تشکر تشکر شده 
    816
    تشکر شده در
    599 پست

    پیش فرض پاسخ : بی کفایتی و بی تدبیری سایت ovh-web.in

    نقل قول نوشته اصلی توسط mo_mohit1 نمایش پست ها
    سلام/
    1-من قصدم پیگیری و رسیدگی نیست/ سرور ما پرید و اطلاعات رفت و هیچ جوابی هم ندادم. توی تلگرامشون هم پیام دادیم و جوابی نگرفتیم فقط میخام بقیه در خریدشون دقت کنند. اول تاپیک هم گفنم.
    2- والا ابن کار کاملا غیر حرفه ای هست 3- هر جوره تماس گرفتم و کلی جواب دادن. ولی همه جوابا این بود که چرا پرداخت نکردین ما پاک کردیم.


    سلام. والا چی بگم . شما دارید یه خورده یک طرفه قضیه رو میبنید. وقتی 2 روز جواب تیکت ندن چیزی نگیم؟ مگیم چی شد؟ حرفا میزنیدا؟ خودتون همینجورید؟؟؟ مگه مجبورن وقتی سرور ندارن از جای دیگه بگیرن؟ در ضمن کل سرورهاشون بدون پنله.(ما در جریانش هستیم)در ضمن سایت شما هم تازه تاسیسه و من تجربه خرید ندارم. ولی مطمینم فاکتور ها بیش از یک بار برای کاربر ارسال میشه/ جز این باشه اصلا کار بچگانه هست. سایت های حرفه ای همشون بیش از یک بار فاکتور رو ایمیل میکنن. و حداقل هشدار حذف سرویس رو ارسال میکنن. مشکل دیگه حل نمیشه. اطلاعاتم رفته و جوابی ندادن برای بازگشت اطلاعات/ فقط کاربران جدیدشون مواظب باشن
    دید بنده طبیعتا از جانب بنده حقیر بوده و نظرم رو عرض کردم... سرویس دهنده اشتباه داشتند و شکی نیست ولی توصیه من همیشه این هست که سایت رو چک کنین، شاید اصلا سایتشون کلا بزنه داریم جمع می کنیم، کاربران بکاپ هاتونو بگیرید... از این جهت عرض کردم چک کردن سایت سرویس دهنده نیاز هستش. کار اشتباهی هم هست اگر از سرویس دهنده دیگه ای سرویس گرفته باشن ولی ممکنه اگر ( تاکید می کنم اگر ) از کس دیگری گرفته باشند، حتما دلایل خودشون رو دارند. اگر کلا پنل ندارن که سیاست کاریشون هست پس. بنده حقیر سایت ندارم و به عنوان پرسنل فنی در یکی شرکت خدمات نرم افزاری فعال هستم و ارائه دهنده سرویس نیستم متاسفانه، ولی ما علاوه بر ارسال چند باره، به صورت دستی هم از whmcs ایمیل ارسال می کنیم برای کاربر پس از اتمام زمان دوره و مورد داشتیم که حتی تا یک ماه پس از اتمام دوره، باز هم سرویس کنسل نشده... در مورد زمان بستگی به سیاست شرکت سرویس دهنده داره البته...
    مطمئنا یک مشکلی پیش اومده برای ایشون و سرور سایتشون چون 100% هر ارائه دهنده سروری، تمایل داره کاربر خریدش رو ادامه بده چون براش سود داره... پس مطمئنا مشکل فنی پیش اومده برای اسکریپتشون.
    انشالله خرید های بعدی شما از سرویس دهنده های معتبر باشه و مشکلی پیش نیاد براتون ( بنده با ovhweb کار نکردم و نظری درباره مدیریت شون نمی تونم بدم که حرفه ای هستند یا غیر حرفه ای )

    با احترام
    کارشناس سئو، مشاور خدمات و خرید سرور

  2. تعداد تشکر ها از Farid Saadat به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 12th, 2017, 00:26
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 25th, 2015, 18:23
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: April 30th, 2013, 13:12
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: April 15th, 2013, 12:25
  5. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: July 4th, 2010, 10:53

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •