نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

موضوع: تجربه کار کردن با viasky

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن BAMPA آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2017
    نوشته ها
    153
    تشکر تشکر کرده 
    41
    تشکر تشکر شده 
    132
    تشکر شده در
    105 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربه کار کردن با viasky

    نقل قول نوشته اصلی توسط viasky نمایش پست ها
    1. اسکریپت شما آماده بود
    2. شما اصلا نماد نداشتید و بنده خودم قصد داشتم براتون درگاه تهیه کنم و این مورد و توجه شدم
    3. شما چون درگاه بانک نداشتید مرچند هم نداشتید و تازه همین هفته گذشته مستندات درگاه مبنا کارت و ارسال کردید که بنده عرض کردم زمانی که آماده شد اطلاع میدم خدمت شما
    مگه میشه وقتی اسکریپت آماده باشه و بنده دارم ازش استفاده میکنم بعد به شما پاسخی نداده باشم و یا آماده نباشه
    یک سری امکانات اضافه هم فرموده شد که بنده عرض کردم به صورت زمان بندی شده اضافه خواهد شد
    به صورت کاملا مستند عرض کنم:
    1. شما نه نماد داشتید نه درگاه نه مرچند که بنده برای شما گت وی آماده کنم
    http://uupload.ir/files/xgd5_namad.png
    2. بنده از زمانی که فرمودید درگاه مبنا کارت دارید در حال حاضر درخواست مستندات درگاه و کردم و نوشته بشه براتون ( 14 مارچ)
    http://uupload.ir/files/oopf_1.png
    3. مجدد بنده چند روز بعد از شما این درخواست و کردم و عرض کردم لطفا برای بنده مستندات و اطلاعات و ارسال کنید ( 29 مارچ)
    http://uupload.ir/files/efy6_2.png
    دوستان فاصله زمان و در تصور مشاهده می فرمایند
    4. نهایتا 8 آپرین ظاهرا درگاه شما آماده بوده و مرچند هم داشتید که برای بنده ارسال کردید که البته همچنان اطلاعات اتصال به درگاه و برای بنده ارسال نکردید
    http://uupload.ir/files/njq3_3.png
    پس از اون هم داخل گروه و خدمت شما و دوستان عرض کردم که تمام موارد در حال پیگری هست و لطفا به دلیل حجم بالای کاری لطفا پیغام ارسال نفرمایید ( پین هم شد)
    داخل عکسی که خودتون در پست اول قرار دادید هم موجود هست که بنده اعلام کردم لطفا پیغام ارسال نکنید و نمی تونم پاسخ بدم ( پین شده)
    http://s8.picofile.com/file/8292032726/site.jpg
    نهایتا شما 8 آپریل مشخصات و ارسال کردید و نهایتا چند باری پیغام دادید تا 10 آپریل یعنی 2 روز که بنده عرض کردم درخواست شما داره پیگیری میشه
    اگر هر درگاه دیگه ای بود بنده موجود داشتم ولی مبنا کارت باید نوشته بشه و لطفا صبر کنید
    در نهایت شما 11 آپریل داخل گروه به بنده حمله کردید و برخوردی مناسبی نداشتید
    بنده ترجیح دادم با این روحیه با شما کار کنم چون اجازه نمیدم هیچ عاملی از بیرون تیم کاری و مختل کنه
    خداروشکر از بنده سرور هم داشتید خودتون
    همچنان به عدم ارائه سرویس پافشاری میکنم
    تشریف ببرید شکایت کنید - بنده هم روز شنبه درواقع فردا هزینه پرداختی و برگشت می زنم
    عزیزانی هم که بدون آگاهی نظر ارسال کرده اند تشکر میکنم
    چون نظر ودیدگاه افراد ناآگاه جایگاهی نداره
    شاید شما به خاطر اینکه این شرایط و از دست داده اید ناراحت هستید و به هر نوعی قصد انتقام یا تخریب داشته باشید
    ولی برای من اهمیتی نداره - مهم جایگاهی هست که خداروشکر با این افراد ونظرات خراب نمیشه
    پیروز و موفق و سربلند باشید

    دوست عزیز
    درمورد مرچنت باید خدمتتون عرض کنم که

    این قضیه مرچنت که شما میفرمایید یه بازه 10-15 روزه بحثش هست که ما مرچنت گرفتیم !
    اگر خودمون وارد کار نبودیم یه چیزی ، اما مرچنت نوشتن فقط چند خط کده که وب سرویس psp مورد نظر رو جایگزین میکنید ، همین !

    این 10-15 روزی که بنده برای دریافت مرچنت کارو هلد کردم به کنار !
    2 ماه مابقیش که هر روز کارو به تعویق مینداختید چی؟

    شما حتی به ما یه آدرس ندادید که بالا بیاد ! بگیم بله این آقا به ما یه چیزی تحویل داده



    بنده هم ادعایی ندارم ، شما قرار بوده یه سرویس به ما تحویل بدید بد قولی کردید(3 روز شد 3 ماه ...)
    شرایط کاری ما باهم همخوانی نداره ، سرویسمونو کنسل کردیم ، که انقدر زننده رفتار کردید !

    - - - Updated - - -

    نقل قول از شما :
    در نهایت شما 11 آپریل داخل گروه به بنده حمله کردید و برخوردی مناسبی نداشتید

    خیلی جالبه !!!
    ملاک ایشون از برخورد نامناسب نمیدونم چیه !

    مثل اینکه انتظار دارن مثل بقیه کاربران به چاپلوسی بپردازیم و هیچگونه اعتراضی هم نباشه !


  2. #2
    عضو دائم viasky آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Ελλάδα
    نوشته ها
    1,009
    تشکر تشکر کرده 
    903
    تشکر تشکر شده 
    4,782
    تشکر شده در
    2,967 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربه کار کردن با viasky

    نقل قول نوشته اصلی توسط BAMPA نمایش پست ها
    دوست عزیز
    درمورد مرچنت باید خدمتتون عرض کنم که

    این قضیه مرچنت که شما میفرمایید یه بازه 10-15 روزه بحثش هست که ما مرچنت گرفتیم !
    اگر خودمون وارد کار نبودیم یه چیزی ، اما مرچنت نوشتن فقط چند خط کده که وب سرویس psp مورد نظر رو جایگزین میکنید ، همین !

    این 10-15 روزی که بنده برای دریافت مرچنت کارو هلد کردم به کنار !
    2 ماه مابقیش که هر روز کارو به تعویق مینداختید چی؟

    شما حتی به ما یه آدرس ندادید که بالا بیاد ! بگیم بله این آقا به ما یه چیزی تحویل داده



    بنده هم ادعایی ندارم ، شما قرار بوده یه سرویس به ما تحویل بدید بد قولی کردید(3 روز شد 3 ماه ...)
    شرایط کاری ما باهم همخوانی نداره ، سرویسمونو کنسل کردیم ، که انقدر زننده رفتار کردید !

    - - - Updated - - -

    نقل قول از شما :
    در نهایت شما 11 آپریل داخل گروه به بنده حمله کردید و برخوردی مناسبی نداشتید

    خیلی جالبه !!!
    ملاک ایشون از برخورد نامناسب نمیدونم چیه !

    مثل اینکه انتظار دارن مثل بقیه کاربران به چاپلوسی بپردازیم و هیچگونه اعتراضی هم نباشه !
    عزیزمیفرمایید آشنا هستید ولی بنده ثابت میکنم اینطور نیست
    برای نمونه:
    اگر خودمون وارد کار نبودیم یه چیزی ، اما مرچنت نوشتن فقط چند خط کده که وب سرویس psp مورد نظر رو جایگزین میکنید ، همین !
    مرچند نوشتن؟
    دوست گرامی مرچند یک کد ترکیبی هست که از طرف درگاه برای شما ارسال میشه
    شما در اختیار بنده قرار خواهید داد با مستندات درگاه که بنده برای شما گت وی ایجاد کنم به عنوان درگاه فعال و متصل به اسکریپت
    مرچند نوشتن فقط چند خط کده....... ( کاملا بی معنا و مفهوم)
    شما اصلا اطلاع ندارید چی و باید از کی بخواهید
    2. این 10-15 روزی که بنده برای دریافت مرچنت کارو هلد کردم به کنار !
    2 ماه مابقیش که هر روز کارو به تعویق مینداختید چی؟

    دوست گرامی چه 2 ماه و 15 روز چه 2 سال - شما تا برای بنده ارسال نکنید اون اطلاعات و بنده چطور به شما درگاه فعال بدم
    این بازه زمانی که می فرمایند بنده منتظر شما بودم و جالب تر اون که
    شما چرا طی اون 2 ماه مستندات و درگاه و ندادید و این 15 روز اخیر ارسال کردید؟
    اگر 2 ماه پیش ارسال کرده بودید یک حرفی و این نشون میده بنده منتظر اطلاعات از طرف شما بودم
    شما به راحتی می تونستید 10 ماه دیگه تاپیک بزنید و این موارد و بفرمایید و من مجدد عرض می کردم تا نبودم اون اطلاعات بنده نمی تونم درگاه براتون راه اندازی کنم
    روی هوا وصل بشه به شاپرک از توی آسون به کدوم PSP با کدام مرچند و....
    شما هیچ کدام مشخص نکرده بودید
    کاملا مشخص هست که رفتار زننده از طرف کی انجام شده و بنده توضیحات کامل و عرض کردم
    اگر فردی کمی فکر کنه کاملا توجه توضیحات بنده خواهد شد
    در مورد تاپیک هم بنده بسیار خوشحال هستم
    تجریب کار کردن با بنده شاید به شما بیاموزه که مشکلات و کوتاهی و تنبلی خودتون و به گردن دیگران بندازید اصلا صحیح نیست
    همچنین بعد از اون با شلوغ کاری و جمع کردن افراد به دور خودتون هم باز نمیشه اون اشتباه و جبران کرد
    بنده با شما این بحث و ادامه نمیدم و هر عزیزی هر تصمیم و نتیجه گیری هم کرد بنده احترام میزارم ولی هیچ نقشی داخل زندگی کاری بنده نداره
    موفق باشید
    ویرایش توسط viasky : April 14th, 2017 در ساعت 17:53
    Www.Viasky.Net Web Hosting , VPS , Dedicated Server , Colocation , ccTLD Domains, Official Partner of cPanel
    Phone : +306949433380 , Registered Code: #51212 , European VAT Number: #165736249 , Telegram: @irvsk

  3. تعداد تشکر ها ازviasky به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از viasky یا آسمان ارتباط آرکا به هیچ وجه خرید نکنید!
    توسط amirjalili72 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: February 13th, 2018, 18:19

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •