1-بهترین راه برای اینکه به شرکت ها نتونند هر ماه به بهانه بالا رفتن دلار، بصورت تساعدی قیمت رو بالا ببرند این هست که، همون اول طی کنید، جدای هزینه سرور، ماهانه چقدر بابت پشتیبانی دریافت می کنند.
چون بعضی شرکت ها می گن به همون قیمت دیتا سنتر سرور رو تقدیم می کنیم!!! شما همینجا شک کن همیشه. چون دلیلی نداره یکی مجانی برای شما کاری انجام بده. پس سود طرف چی میشه؟! در نتیجه برای اینکه به این دردسر ها نیوفتی همون اول بگو بابا چقدر میخواید بابت پشتیبانی بگیرید و تمام!
2- در مورد کد انتقال: چون شما هزینه ست اپ رو دادید، اخلاقا و عرفن بالا بشما کد انتقال رو بدن. چون سرور رو که شما گرفتید، هزینه پشتیبانی رو هم که به طرق مختلف ازتون گرفتن! اینکه دلیلی نداره کد رو ندن.
ولی خب اینجاست که عبارت " سیاست های شرکت" میاد وسط... وقتی دلیل منظقی موجود نداشته باشه، این عبارت رو زیاد خواهید شنید.
دلیلش هم کاملا مشخصه. کد رو نمی دند، چون سرور پیش خودشون بمونه. که اگه روزی شما نخواستید، بتونند به کاربر دیگری تحت عنوان سرور نو به همراه هزینه ست اپ، اجاره دهند.
3- شما میگی هزینه ست اپ رو دادی، من میگم اصلا برو شک کن که سرور نو بوده یا نه!!! فاکتور خرید هتزنر رو مگه بهتون دادن که متوجه بشید سرور رو برای شما سفارش دادند؟
4- شما می خواید بدونید قانونش میشه کاری کرد یا نه! اول باید پرسید معنی فانون چیه؟! قانون یه چیز نوشته شده ست. مگه جایی در مورد کد انتقال هتزنر نوشته شده؟
نتیجه گیری:
از طریق قانون فقط وقتتون گرفته میشه. تهش هم با این جمله مواجه می شید : "دلیل: سیاست های شرکت"
بیشتر از این اتفاق به عنوان یه تجربه می تونید استفاده کنید، تا از این به بعد حواستون باشه کسی کار مفت برای ادم انجام نمیده. بعضی ها همون اول میان میگن این مبلغ دیتا سنر+ این مبلغ پشتیبانی. این جور شرکت ها حداقل صداقت شون در مرحله اول ثابت شده ست.
و در اخر به فکر به سرور چدید باشید و دیتاتون رو انتقال بدید و بیش از این به خاطر اشتباه اولیه که داشتید، به "سیاست های کاری" باج پرداخت نکنید!