نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

موضوع: درخواست کد انتقال سرور

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #14
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2017
    نوشته ها
    8
    تشکر تشکر کرده 
    14
    تشکر تشکر شده 
    1
    تشکر شده در
    تشکر شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست کد انتقال سرور

    نقل قول نوشته اصلی توسط shetabanhost نمایش پست ها
    سلام مجدد
    نیازی نیست اسمی از شرکتی که خریداری کردید بدید
    میشه بدونیم چه سرور با چه تعداد ای پیی و چه قیمتی خریداری کردید؟
    ex51 با هزینه ستاپ 450 هزار تومانی و هزینه ماهیانه 280 هزار تومان + 2 آی پی 10 هزار تومانی

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط iraniam2000 نمایش پست ها
    من هم نگفتم از این انجمن خریدید گفتم انتظار تایید از کسانی که خودشان هم به اجبار مشتری را نگه میدارند نداشته باشید و انتظار راهنمایی و انصاف از کسی که خودش بی انصاف هست دقیقا انتظار دور از عقلی هست
    اونها سعی میکنند سرور را شما کنسل کنید تا با نصف ستاپ مجدد به مشتری جدید بفروشند و این موضوع تا n دفعه ادامه داره ( یعنی چیزی پرداخت نمیکنند و مجدد ستاپ میگیرند )
    میتونید رجوع کنید به بخش فروش سرور تا خودتان دهها تاپیک اینچنینی را ببینید
    بعضی ها تو همین انجمن روی هاست اشتراکی بکاب را میبندن و مشتری اگر بکاب بخواد با جنگ لفظی و بی احترامی کاری میکنند تا اون هم یک کلمه که یک دهم جملات توهین آمیز اونها نیست رل در تیکت بگه ، بعد سایت را ببندن و بکاب ندن و در حقیقت مشتری مجبور به تمدید بشه اونوقت تو انتظار راهنمایی درست داری ؟ همه هم یک صفحه درست کردن و به جای قوانین کلی که باید در اونجا قرار بدن مانند کپی رایت و ... انگار یک کشور مستقل هستند و دهها قانون که هر یک ساعت یک بار هم به دلخواه تغییر میدن را نوشتن و تا حرف بزنی دو تا جمله اضافه میکنند و لینک میدن که برو بخون !
    البته خوب فروشندگان معتبری هم هستند که من خودم از چهار تای اونها تو همین انجمن تا حالا بدون کمترین اذیتی کد انتقال گرفتم که اگر خواستید هر چهار تا بزرگوار را که خودم تجربه همکاری موفقیت آمیز باهاشون داشتم را معرفی میکنم
    اگر شما فکر میکنید این حق ما هست که کد انتقال رو میتونیم داشته باشیم و اون وبسایت موظف هست که این مورد رو برامون انجام بده پس قطعا ما بعد از این تعطیلات مشکل رو از طریق قضایی پیگیری خواهیم کرد.
    دیگه همه متوجه این موضوع شدند که هدف از عدم ارسال کد انتقال به مشتری چی هست.
    ممنون ازینکه صمصمانه نظرتون رو ارسال کردید برای ما.

  2. تعداد تشکر ها از YNiazi به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •