سلام دوستان.سال نوتون مبارک.
ماکه سال جدید رو خوب شروع نکردیم.
حدود 2 ماه هست که برای کارمون یک سرور اختصاصی از هتزنر توسط یک وبسایت معمولی خریداری کردم.سرور اختصاصی که هزینه ستاپش رو هم پرداخت کردیم.
هزینه سرورو در سایت بصورت آنلاین پرداخت میکردیم.تو ماه دوم (اواخر اسفند 95) متوجه شدیم که هزینه ای که پیمنت 24 میگیره حدود 20 درصد ارزونتر میفته برامون تا اون سایت.
بعد از فهمیدن این موضوع از یکی از دوستان مشاوره خواستم و ایشون گفتند کد انتقال رو از شرکت قبلی بگیرید تا بیاریم رو پنل خودمون.
ما هم درخواست کد انتقال دادیم.در کمال تعجب جواب دادند که این مورد قابل انجام نیست.دلیلش رو خواستیم.گفتند که برای سرورهای دیگه مشکل پیش میاد.
دوباره این موضوع رو با مشاور خودمون مطرح کردیم و گفتند هیچ ربطی به سرورهای دیگه نداره و این یک امر طبیعی تو هتزنر هست.کلی شرکت داریم تو ایران که همه سرورهاشون رو از طریق 1 یا چند پنل خرید میکنند.اومدیم یک مشتریشون براشون مشکلی پیش اومد و اون سرور خوابید.باید کل اون سرور های دیگه هم بخوابه؟کلا گفتند بیربط هست و فقط هتزنر ماه اول رو نمیتونه انتقال بده.
نکته:
هزینه ستاپ رو پرداخت کردیم و هم بیش از مبلغ عرف ماهیانه داریم هرماه پرداخت میکنیم.
حتی مشاور میگفت امکان داره که سروری که به شما دادند از سرورهای کنسلی یا بدون ستاپ اون سایت بوده باشه و دلیلشون هیمنه که کد انتقال رو نمیدند
سوال:
اگر سرور مال ما هست چطور طرف میتونه کد انتقال رو بهم نده؟اصلا این مورد درحدود اختیارات شرکت هست و از لحاظ قانونی این اختیار رو دارند که کد سرور رو به مشتری که تمام هزینه هاشو تمام و کمال پرداخت کرده ندند؟چون ما بدلیل مسائل کاری یک وکیل مخصوص این کارهامون داریم و اگه مشکل رو بصورت مسالمت امیز نتونیم حل کنیم از طریق قضایی میتونیم پیگیری کنیم.


ممنون میشم دوستان جواب منظقی بدند.