نوشته اصلی توسط mojtaba79 خیر. همه رو ترانسفر اکانت کردم فول بکاپ تهیه کنید و از این طریق ریستور کنید احتمالا حل میشه . وقتی فول بکاپ تهیه بشه همه ی تنظیمات هم باهاش ارسال میشه
mojtaba79
نوشته اصلی توسط hoka فول بکاپ تهیه کنید و از این طریق ریستور کنید احتمالا حل میشه . وقتی فول بکاپ تهیه بشه همه ی تنظیمات هم باهاش ارسال میشه ممنون از جوابتون. انجام دادم ولی برطرف نشد.
2017-03-22_2-24-32.jpg به نظر شما تیبل های بنده ایراد یونیکد دارند؟
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
مشاهده قوانین انجمن