نوشته اصلی توسط VipSc با سلام دقیقا ما هم همچین مشکلی داشتم، دیناسنتر میگفت هیچ مشکلی نداره، آخر از همه کابل کارت شبکه مشکل داشت، برامون عوض کردن و مشکل ما برطرف شد. چجوری راضی شدن که کابل روعوض کردن؟
نوشته اصلی توسط dani010 چجوری راضی شدن که کابل روعوض کردن؟ بعد از کلی تیکت و توضیح دادن، که دقیقا 5 روز از وقت ما رو هم گرفتن تا فهمیدن که حق با ماست و کابل رو چک کردن و مشکل داشت و عوض کردن
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
مشاهده قوانین انجمن