نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

موضوع: سیستم پشتیبانی پارسی آری یا نه؟!

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2017
    نوشته ها
    32
    تشکر تشکر کرده 
    34
    تشکر تشکر شده 
    35
    تشکر شده در
    27 پست

    پیش فرض پاسخ : سیستم پشتیبانی پارسی آری یا نه؟!

    توی ایران مردی ندیدیم که عرضه انجام همچین کاری رو داشته باشه حالا پولی بودن یا رایگان بودنش پیش کش !

  2. تعداد تشکر ها ازSilverScent به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن taksis آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    253
    تشکر تشکر کرده 
    97
    تشکر تشکر شده 
    1,152
    تشکر شده در
    549 پست

    پیش فرض پاسخ : سیستم پشتیبانی پارسی آری یا نه؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط SilverScent نمایش پست ها
    توی ایران مردی ندیدیم که عرضه انجام همچین کاری رو داشته باشه حالا پولی بودن یا رایگان بودنش پیش کش !
    هم مردش اس هست هم زن اش ! فراوان و حرفه ای!
    اما تفکر استفاده از محصولات بومی،در ایران،وجود،ندارد!

  4. تعداد تشکر ها ازtaksis به دلیل پست مفید


  5. #3
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2017
    نوشته ها
    32
    تشکر تشکر کرده 
    34
    تشکر تشکر شده 
    35
    تشکر شده در
    27 پست

    پیش فرض پاسخ : سیستم پشتیبانی پارسی آری یا نه؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط taksis نمایش پست ها
    هم مردش اس هست هم زن اش ! فراوان و حرفه ای!
    اما تفکر استفاده از محصولات بومی،در ایران،وجود،ندارد!
    تا به الان نبوده گل پسر .

    یک مشت الاف بیکار اسم خودشون رو گذاشتند برنامه نویس !

    خیل چیزا بوده که ده ساله من خبر دارم خیلی گندهاشون میخوان انجام بدن و گیر کردن و درجا میزنن : کنترل پنل - ده ها اسکریپت - ...

    متاسفانه ما داریم همیشه آموزش میبینیم و نمیتونیم رو دست استاد های واقعی بزنیم !

  6. تعداد تشکر ها از SilverScent به دلیل پست مفید


  7. #4
    عضو انجمن taksis آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    253
    تشکر تشکر کرده 
    97
    تشکر تشکر شده 
    1,152
    تشکر شده در
    549 پست

    پیش فرض پاسخ : سیستم پشتیبانی پارسی آری یا نه؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط SilverScent نمایش پست ها
    تا به الان نبوده گل پسر .

    یک مشت الاف بیکار اسم خودشون رو گذاشتند برنامه نویس !

    خیل چیزا بوده که ده ساله من خبر دارم خیلی گندهاشون میخوان انجام بدن و گیر کردن و درجا میزنن : کنترل پنل - ده ها اسکریپت - ...

    متاسفانه ما داریم همیشه آموزش میبینیم و نمیتونیم رو دست استاد های واقعی بزنیم !
    ولی من تو این ۲۰ ساله،چند تا دیدم!
    تو کل ایران ما شاید ۶-۷ تا برنامه نویس داشته باشیم در سطح professional.
    اونم نمیاد بشینه سیستم کارتابل بنویسه! با جایی کار میکنه که وقتی پروژشو تحویل داد،یه چک بذارن جلوش بگن مبلغشو خودت بنویس.
    اگه نمیشناسی بیا یه روز ببرم نشونت بدم.هم خودشونو هم خونه زندگی و ماشین و تشکیلاتشونو.
    اینا نمیان تو پونیشا و پرشین تولز و وبهاستینگ تاک فعالیت کنن که

  8. #5
    عضو جدید host-net آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    محل سکونت
    Iran-Sweden
    نوشته ها
    98
    تشکر تشکر کرده 
    294
    تشکر تشکر شده 
    362
    تشکر شده در
    276 پست

    پیش فرض پاسخ : سیستم پشتیبانی پارسی آری یا نه؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط SilverScent نمایش پست ها
    تا به الان نبوده گل پسر .

    یک مشت الاف بیکار اسم خودشون رو گذاشتند برنامه نویس !

    خیل چیزا بوده که ده ساله من خبر دارم خیلی گندهاشون میخوان انجام بدن و گیر کردن و درجا میزنن : کنترل پنل - ده ها اسکریپت - ...

    متاسفانه ما داریم همیشه آموزش میبینیم و نمیتونیم رو دست استاد های واقعی بزنیم !
    درودواحترام
    بنده نمیدونم شما از کدام زاویه به این موارد نگاه میکنید ولی
    اگر شما به یک گروهی احترام بگذارید و لایسنس تهیه کنید و کرکی استفاده نکنید بی شک گروه خوبی درست میشه و اینکه استاد واقعی هم خواهید دید
    ما ایرانی ها ارزشی برای تلاش دیگران قائل نیستیم پس انتظار نداشته باشید یک گروه کلی تلاش کنه برای چی؟ برای ملتی که فرادا روز محصولشون کرک شده؟
    حداقل اگر داخل ایران پشتیبانی بشن ناراحت نمیشن دیگران کرک کنن
    هرگروهی که در هر کشوری قوی شد و به قول شما شد استاد فرهنگ اون جامعه رو نشون میده
    ما ایرانی ها در اوج تمدن بی فرهنگترین جامعه هستیم باید با خودمان رو راست باشیم
    دارای نماد اعتماد --- Skype:host_net9 TEL:09360011171
    تعمیرتخصصی نوت بوک - PC شماره ثبت 11009

  9. #6
    عضو انجمن AtrafNet آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2016
    نوشته ها
    259
    تشکر تشکر کرده 
    2,584
    تشکر تشکر شده 
    729
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : سیستم پشتیبانی پارسی آری یا نه؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط taksis نمایش پست ها
    هم مردش اس هست هم زن اش ! فراوان و حرفه ای!
    اما تفکر استفاده از محصولات بومی،در ایران،وجود،ندارد!
    جسارته ولی همین تفکر بومی سازی امثال شما باعث عدم پیشرفت ما شده و میشه.
    من به شخصه هرگز هرگز از محصول بومی استفاده نمیکنم اما از محصول جهانی حالا ساخت هر کشوری می خواد باشه استفاده میکنم.

    منظورم اینه چرا ما نباید اهداف بزرگتر و عرضه کالا، محصول، خدمات و... در سطح جهان و عرضه به تمامی مردم دنیا داشته باشیم تا اینکه مثلاً مثل گوشی ایرانی GLX فقط به ملت خودمون بندازیم؟!
    از نظر من اگه کالای ایرانی انقدر تبلیغ میکنن که کیفیت داره و حتی از نمونه خارجیش بهتره و... چرا نباید عرضه جهانی بشه و همون نمونه خارجی رو بزنه زمین؟؟؟

    اما تو کشور ما چی کار میکنن؟ میان رقبا خارجی رو حذف میکنن که ملت بدبخت مجبور به خرید محصول با کیفیت ایرانی بشه
    نمونه اش پدر من بازنشسته ناجا هستش و می تونه از فروشگاه های زنجیره ای اتکا کالای قسطی بگیره اما فروشگاه اتکا به دستورات مراجع بالا در تمامی شعبات سراسر کشورش اقدام به تحمیل اجباری کالای ایرانی در حال فقدان رقبا خارجی کرده و همه جا هم رو در و دیوار عکس جناب رهبر رو گذاشتن که گفتن کالای ایرانی بخریم.

    بازم میگم نمیگم کالای ایرانی بده و هرگز هرگز از روی تعصب از کالای خارجی طرفداری نمیکنم اما به شخصه تا وقتی که کالای به اصطلاح با کیفیت ایرانی واقعاً در سطح جهان نتونه بزنه رو دست رقبا و به شکل واقعی خطر جدی برای رقبا حساب نشه استفاده نمیکنم.

    مثلاً Huawei چینی رو ببینید خیلی سال نیست که شروع کرده ولی با استارت حرفه ای و اقدام عرضه جهانی چون به کیفیت خودش مطمئن بوده ببینید الان سامسونگ و اپل و... همه هوآوی رو خطری جدی حداقل در بخش گوشی های ارزان قیمت و میان رده در سطح جهان می دونن خب چرا GLX ایرانی ما اگه واقعاً خوبه و با کیفیت نباید می تونست طی این همه سال از ورودش حداقل جایگاه کوچکی مثل هوآوی در جهان پیدا کنه؟؟؟
    ویرایش توسط AtrafNet : March 1st, 2017 در ساعت 23:09

  10. #7
    عضو انجمن taksis آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    253
    تشکر تشکر کرده 
    97
    تشکر تشکر شده 
    1,152
    تشکر شده در
    549 پست

    پیش فرض پاسخ : سیستم پشتیبانی پارسی آری یا نه؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط AtrafNet نمایش پست ها
    جسارته ولی همین تفکر بومی سازی امثال شما باعث عدم پیشرفت ما شده و میشه.
    من به شخصه هرگز هرگز از محصول بومی استفاده نمیکنم اما از محصول جهانی حالا ساخت هر کشوری می خواد باشه استفاده میکنم.

    منظورم اینه چرا ما نباید اهداف بزرگتر و عرضه کالا، محصول، خدمات و... در سطح جهان و عرضه به تمامی مردم دنیا داشته باشیم تا اینکه مثلاً مثل گوشی ایرانی GLX فقط به ملت خودمون بندازیم؟!
    از نظر من اگه کالای ایرانی انقدر تبلیغ میکنن که کیفیت داره و حتی از نمونه خارجیش بهتره و... چرا نباید عرضه جهانی بشه و همون نمونه خارجی رو بزنه زمین؟؟؟

    اما تو کشور ما چی کار میکنن؟ میان رقبا خارجی رو حذف میکنن که ملت بدبخت مجبور به خرید محصول با کیفیت ایرانی بشه
    نمونه اش پدر من بازنشسته ناجا هستش و می تونه از فروشگاه های زنجیره ای اتکا کالای قسطی بگیره اما فروشگاه اتکا به دستورات مراجع بالا در تمامی شعبات سراسر کشورش اقدام به تحمیل اجباری کالای ایرانی در حال فقدان رقبا خارجی کرده و همه جا هم رو در و دیوار عکس جناب رهبر رو گذاشتن که گفتن کالای ایرانی بخریم.

    بازم میگم نمیگم کالای ایرانی بده و هرگز هرگز از روی تعصب از کالای خارجی طرفداری نمیکنم اما به شخصه تا وقتی که کالای به اصطلاح با کیفیت ایرانی واقعاً در سطح جهان نتونه بزنه رو دست رقبا و به شکل واقعی خطر جدی برای رقبا حساب نشه استفاده نمیکنم.

    مثلاً Huawei چینی رو ببینید خیلی سال نیست که شروع کرده ولی با استارت حرفه ای و اقدام عرضه جهانی چون به کیفیت خودش مطمئن بوده ببینید الان سامسونگ و اپل و... همه هوآوی رو خطری جدی حداقل در بخش گوشی های ارزان قیمت و میان رده در سطح جهان می دونن خب چرا GLX ایرانی ما اگه واقعاً خوبه و با کیفیت نباید می تونست طی این همه سال از ورودش حداقل جایگاه کوچکی مثل هوآوی در جهان پیدا کنه؟؟؟
    انحصار همیشه تو همه کشورا بوده.
    بخصوص تو کشورایی مثل امریکا،ژاپن،روسیه،تو دوران جنگ سرد.
    ساکنان این کشور ها مجبور بودن چه خوب چه بد از خدمات بومی خودشون استفاده کنن.
    ما قبل از اینکه بتونیم محصولات خودمونو جهانی کنیم باید داخل کشور خودمون مصرف کننده داشته باشه.
    مشکل اینجاست که ما نه تولید کننده هامون حرفه ای اند نه مصرف کننده هامون.هر دو طرف فقط ادعا دارن.
    فلان برنامه نویس میگه من حرفه ای ام.
    عه؟؟خب چی کار میکنی؟؟
    laravel !!php
    خب مرد حسابی،توئه حرفه ای الان باید زبان برنامه نویسی و کامپایلر اختصاصی خودتو داشته باشی.پی اچ پی چیه؟؟
    مصرف کننده ام همینطوره.
    خلاقیت تو‌ جامعه پایینه،همه تفکر کارمندی و کار روتین دارن.دیکته ای کار میکنن
    تو خودروسازی،کالای دیجیتال،لوازم خانگی و...وضع اینه.
    و جالب تر اینکه،هرکس هم منتظره تا یکی بیاد یه کاری کنه!!
    مثل دوست بالایی که میگه برنامه نویس حرفه ای نداریم،خب شما بیا و بشو اولیش.حرفه ای‌شو.

  11. #8
    عضو انجمن AtrafNet آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2016
    نوشته ها
    259
    تشکر تشکر کرده 
    2,584
    تشکر تشکر شده 
    729
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : سیستم پشتیبانی پارسی آری یا نه؟!

    نقل قول نوشته اصلی توسط taksis نمایش پست ها
    انحصار همیشه تو همه کشورا بوده.
    بخصوص تو کشورایی مثل امریکا،ژاپن،روسیه،تو دوران جنگ سرد.
    ساکنان این کشور ها مجبور بودن چه خوب چه بد از خدمات بومی خودشون استفاده کنن.
    ما قبل از اینکه بتونیم محصولات خودمونو جهانی کنیم باید داخل کشور خودمون مصرف کننده داشته باشه.
    مشکل اینجاست که ما نه تولید کننده هامون حرفه ای اند نه مصرف کننده هامون.هر دو طرف فقط ادعا دارن.
    فلان برنامه نویس میگه من حرفه ای ام.
    عه؟؟خب چی کار میکنی؟؟
    laravel !!php
    خب مرد حسابی،توئه حرفه ای الان باید زبان برنامه نویسی و کامپایلر اختصاصی خودتو داشته باشی.پی اچ پی چیه؟؟
    مصرف کننده ام همینطوره.
    خلاقیت تو‌ جامعه پایینه،همه تفکر کارمندی و کار روتین دارن.دیکته ای کار میکنن
    تو خودروسازی،کالای دیجیتال،لوازم خانگی و...وضع اینه.
    و جالب تر اینکه،هرکس هم منتظره تا یکی بیاد یه کاری کنه!!
    مثل دوست بالایی که میگه برنامه نویس حرفه ای نداریم،خب شما بیا و بشو اولیش.حرفه ای‌شو.

    من با تولید ملی داشتن تو هر کشوری موافقم و باید هم هر کشوری بالاخره چند صنعت موفق داشته باشه.
    ولی با انحصار و تحمیل این تولیدات اصلاً ابدا موافق نیستم.

    اگه کیفیت خوب در کنار قیمت مناسب باشه باور کنید تولید ایرانی رو کنار تولید آمریکایی هم بذارید مردم می خرن.

    اما وقتی ما تولید ملی رو هم قیمت تولیدات معروف جهانی میکنیم و می بینیم کسی مخش بلانسبت عیب نکرده با قیمت یه محصول جهانی یه محصول بومی بخره مجبور میشیم محصولات جهانی هم رده رو حذف کنیم تا محصولات خودمون فروش بره آیا این از نظر شما درسته؟؟

    همون کشور ها که مثال زدید آیا حداقل تولید ملی خودشون برای مردم خودشون ارزون تر و به صرفه تر و حتی بین مردمشون محبوب تر نیست؟

    ولی چرا مردم ما حاضرن مثلاً بین یخچال سامسونگ و الجی و اسنوا و یخ سازان و برف ساب و ارج و... خارجی بخرن؟؟ چون قیمت ها یکیه اما مسلماً محصول جهانی شده قدمت بیشتری داره و حرف بیشتری هم برای گفتن داره.

    اما مثلاً فکر کنید یخچال سامسونگ بود 4 میلیون اما همون امکانات با همون قدرت میشد ایرانی اش رو خرید 1 میلیون (یعنی تا این حد تفاوت فاحش قیمت) والا من به شخصه حداقل اگه اینطوری بود سمت کالای ایرانی می رفتم.
    ویرایش توسط AtrafNet : March 2nd, 2017 در ساعت 00:04

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: April 1st, 2017, 23:26
  2. درخواست سیستم پشتیبانی انلاین فارسی
    توسط hossein555 در انجمن درخواست انواع اسکریپت،سیستم عامل،نرم افزار و ..
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: March 28th, 2015, 18:37
  3. فارسی سازی سیستم پشتیبانی کایاکو
    توسط ayrese در انجمن سیستم های مدیریت محتوا
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: January 3rd, 2015, 00:35
  4. سیستم پشتیبانی stardevelop live help فارسی
    توسط slaed در انجمن اسکریپت های دیگر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: June 4th, 2011, 23:25
  5. اسپانسر برای پشتیبان فارسی سیستم مادیکس
    توسط Ali.A در انجمن فروش سرور مجازی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: August 5th, 2009, 18:32

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •