سامانه ای که ما پنل داشتیم مثل اینکه نماینده بوده و جمع کرده. رد وبسرویس رو زدیم دیدیم به شرکت سروش رسانه رسیدیم. الان باید به این شرکت اعلام کنیم؟
سامانه ای که ما پنل داشتیم مثل اینکه نماینده بوده و جمع کرده. رد وبسرویس رو زدیم دیدیم به شرکت سروش رسانه رسیدیم. الان باید به این شرکت اعلام کنیم؟
های دیتا | تجربه خوش میزبانی!
شرکت میزبان داده رهام (شماره ثبت 2539) | تلفن: 02435278112 | وبسایت: hidata.org
اصولا میبایست رضایت نماینده مستقیم شما حتما منظور شود ولی در صورتی که راه ارتباطی با ایشان ندارید با شرکتی که اعلام کردید در ارتباط باشید تا مراجل را انجام دهند در صورتی که باز هم نتیجه ای حاصل نشد مستقیما با اپراتور اصلی ارتباط برقرار کنید تا بدون منظور رضایت نماینده ها خط را به پنل جدید انتقال دهند.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)