بله ، متاسفانه دیتاسنتر های ایرانی اون توان و دانش لازم رو برای انجام اینجور کار ها ندارن
البته بیشتر از این هم انتظاری نباید داشت ، هیچوقت جای دیتاسنتر های بزرگی مثل hetzner یا ovh رو نمیگیرن که
ولی در حد توان خودشون تلاش میکنند
بهشون بگید CDN راه اندازی کنند و کانکشن ها رو محدود کنند ، محدودیت برای تعداد افراد آنلاین بزارن
یا از آنتی دیداس های قوی تر استفاده کنند
خلاصه یک سری از اقدامات اولیه رو انجام بدن ، اگه نهایتا هیچ تاثیری نداشت و موفق نشدن
بهتره از دیتاسنتر های خارجی استفاده کنید
اما پینگ خیلی مهمه پس نمیشه از خارج سرور تهیه کرد
اینام دیتاسنتر نیستن فقط تو دیتاسنتر ۱ سرور گذاشتن با یه فایروال و همه آی پی هارو به قول شما بستن و پشتیبانی خوبیم دارن اما نتونستن جلوشو بگیرن مخصوصا اگر اطلاعات کامل از سرور اصلی رو بدست بیارن که دی داس دادن راحت تر میشه
دیتاسنترهای داخلی واقعا پشتیبانی ضعیفی دارن ( دلیلش مشخص نیست ) اونم با این پولی که در میارن تهیه سخت افزار بروز هزینه ای براشو نداره اما تهیه نمیکنن و از افراد با دانش مناسب استفاده نمیکنن
سلام
دلیل مشخص هست :
این یکی دو یونیتی که میفرمائید برای مرکز داده چیزی نیست شما حداقل کیج به بالا داشته باشید و مشترک قدیمی چندین ساله مرکز داده باشید معنای پشتیبانی را درک خواهید کرد باید مشترک بزرگ باشید مرکز داده به مصرف کننده مستقیم پشتیبانی خاصی نمیدهد تا از واسط ها خرید کنید (این یکی از سیاست های مراکز در حقیقت میشه گفت هست که در اصل نیز درست هست و قرار نیست کل مرکز درگیر تمام مشتری های ریز شوند)
در گذشته یکی از مشترکین نیز چنین مشکلی داشتند و اتکی که میفرمائید به صورت کامل جلوی آن گرفته شد نه تنها فقط فایروال بلکه از طریق روتینگ، اما دردسر های زیادی داشت که طبیعتا نه میزبان واسط و نه مرکز داده صرف اقتصادی ندارد که چنین تلاشی انجام شود.(نمونه تاپیک شما فکر کنم قبلا هم در انجمن زده شد و ما نیز چنین پاسخ هایی دادیم که امکان پذیر هست)
برای این کار باید بین چند مورد همکاری و تعامل انجام شود : مرکز داده - زیرساخت - مخابرات منطقه - مراکز واسطی که داخل همان مرکز سرویس میدهند، که طبیعتا درگیر شدن برای نهایتا 10-30 هزار تومان سود یک سرور گیم ارزشی ندارد، گیم های بزرگ هم که اغلب اسپانسری هستند یا نهایتا کلوکیشن تک یونیت مستقیم از خود مرکز دارند که حتی اگر از واسط بزرگ هم داشتند برای آن واسط باز صرفه اقتصادی نداشت که حتی بخواهد از مرکز درخواست چنین پشتیبانی بکند و نامه بزند و پشتیبانان خودش را نیز درگیر کند.
موفق باشید
ویرایش توسط RoobinaServer : January 13th, 2017 در ساعت 02:07
میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
سلام
باور بفرمایید موردی که عرض میکنم از دوستان بنده هستن که ماهانه ۳۰۰ هزارتومن هزینه vps به اسم vds پرداخت میکنن و هرجا که میرن آخرسر میگن نمیشه جلوی دی داسو گرفت
ینی طوری که پولو از این بنده خدا میگیرن و سرورو از دسترس خارج میکنن جواب هم نمیدن
در صورتی که تمام موارد که در این تاپیک عرض کردم به پشتیبانی اطلاع داده شده اما اونا فقط پولو میخواستن
ینی ین وعده وعید برای گرفتن پول
بنده بارها به این دوستمون گفتم که باید خودت سرور . فایروال . آنتی دی داس ببری دیتاسنتر تا بتونی کار کنی
و اگر کسی باشه از ایشون حمایت کنه ضرر نمیکنه چون در حال حاظر داره بازار کانتر استرایک ایرانو بدست میگیره اما مشکلش اینه که دی داس میخوره
وگرنه مواردی که در کانتر استرایک اضافه کرده زحمت سالها تجربس
باتشکر
ویرایش توسط live : January 13th, 2017 در ساعت 02:52
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)