باز گرداندن هزینه سرویس به شارژ پنل از قانون های بسیاری از شرکت ها و غیر شرکت ها می باشد.
در مورد بقیه موارد نمیتوانم اظهار نظر کنم باهاشون همکاری نداشتیم
باز گرداندن هزینه سرویس به شارژ پنل از قانون های بسیاری از شرکت ها و غیر شرکت ها می باشد.
در مورد بقیه موارد نمیتوانم اظهار نظر کنم باهاشون همکاری نداشتیم
این مورد رو من اضافه کنم که درسته اگه منطقی نگاه کنیم حق با جناب روز وب هستش ولی باید به استارتر هم حق داد که چرا عصبانی بشن.
اتفاقاً منم بودم عصبانی میشدم حتی اگه مشکل از من باشه به این دلیل که اولاً پول دامنه درسته کمه ولی چون تو کشور ما سرانه خرید اینترنتی خیلی کمه همون پول هم به زور فرصتش میاد دوماً این حرکت بازگشت به شارژ حساب whmcs از نظر من خیلی خیلی حرکت غیر منطقی و ناجوانمردانه ای هست برای همین هم هست که مشتری یه دفعه از حالت پیگیر که دنبال پیگیری مشکل هست تحت واکنش های شیمیایی () به حالت عصبی تبدیل میشه.
چون برای خودم هم اتفاق افتاده میگم خواهشاً دوستان هاستینگ دار عزیز یا کلاً قانون بازگشت وجه خودشون رو حذف کنن یا کامل به کارت بانکی شخص کنن چون این طوری یه چیزی ما بین این دو تاست بدتر به جای بهتر شدن جواب عکس میده و اعتبار خودتون زیر سوال میره یا حتی اگه هر چقدر هم بگید که اعتبار ما تضمین شده است و با این تاپیک ها زیر سوال نمیره ولی بالاخره یه حاشیاتی تو ذهن کسایی که اسم تجارت شما رو تو گوگل سرچ کنن پیش میاد.
درود همکار عزیز
ما در ابتدای کارمون کلا امکان بازگشت وجه رو نداشتیم اما بعدا از مدتی امکان بازگشت هزینه هاست و ریسلر ها (بر حسب روز مانده محاسبه کرده) رو قرار گذاشتیم ، ولی هزینه سرور ها رو نمیتونیم برگردونیم چون مستقیم از دیتاسنتر میگیریم و تو اکثر موارد هزینه سرور هارو عودت نمیدن ، امیدوارم همه ی همکارامون بتونن این سیاست و قانون کاری رو گسترش بدن
- - - Updated - - -
ویرایش توسط erfanmetaller : January 3rd, 2017 در ساعت 12:06
نه خب آخه بعضی سرویس دهنده ها تو متن قوانین فقط می نویسن که مثلاً تا فلان روز امکان پذیره من به شخصه تا حالا ندیدم قید کنن که فقط به شارژ حساب تو پنل کاربری امکان پذیره.
اینجا همه همکار نیستن بعضی ها مثل من مشتری ان و همینطوری علاقه ای فعالیت میکنن![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)