یک شماره تماس داخل سایت قرار دادین
3 روزه دارم تماس می گرم
کسی پاسخگو نیست.
یک شماره تماس داخل سایت قرار دادین
3 روزه دارم تماس می گرم
کسی پاسخگو نیست.
آماده برای سرمایه گذاری بر روی پروژه های شما
سلام دوست عزیز؛
از شما بخاطر این مشکل عذرخواهی می کنیم.
چه ساعتی تماس داشته اید تا پیگیری کنیم و در صورت امکان با شما تماس بگیریم.
ساعت پاسخ گویی تلفنی همکاران از ساعت 8 الی 20 و یک ساعت از 12:30 الی 13:30 برای استراحت پاسخ گویی تلفنی نداریم.
در ایام تعطیل هم پشتیبانی تیکت و ایمیلی فعال می باشد.
پیروز و سربلند باشید
- - - Updated - - -
تمامی دستگاه ها هیچ فرقی با دستگاه های ارائه شده توسط بانک ها یا شرکت های psp ندارد ، دلایل زیر را مطالعه کنید.
1. در بانک دستگاه ها به حساب های سوده با نرخ کارمزد بالا ارائه نمی گردد و نهایتا به حساب های تا 15درصد دستگاه ارائه می دهند.
2. در برخی بانک ها دستگاه ها امکانات خوبی ندارد و یا از نوع قدیمی می باشد ولی حساب شما در بانک دارای گردش خوبی می باشد و نیاز دارید روی همون حساب در همان بانک فعالیت کنید ولی نیاز به یک دستگاه با امکانات بهتری نظیر wifiiیا اینترنت کابلی یا ظاهر بهتر نیاز دارید.
3. امکان واریز به هر بانکی می باشد.
4. بیشتر فعالیت ما روی صندوق های قرض الحسنه یا موسسات مالی اعتباری می باشد که امکان ارائه کارتخوان به مشتریان خود ندارند به همین دلیل دستگاه ها مجموعه تن پی روی پیشخوان مشتریان صندوق یا موسسه قرار می گیرد و تمامی وجوه همه دستگاه ها به حساب معرفی شده صندوق یا موسسه واریز می گردد.
5. و . . .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)