صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18

موضوع: نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

  1. #11
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    نوشته ها
    36
    تشکر تشکر کرده 
    92
    تشکر تشکر شده 
    53
    تشکر شده در
    41 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

    نقل قول نوشته اصلی توسط Sajad نمایش پست ها
    سابقه ۱۳ ساله شما در اینترنت تحسین برانگیزه . این قانون ارسال ایمیل تایید برای دامنه چند سالی هست که اجرا میشه و موضوع اسپم شدن ایمیل هم در همه شرکتی ممکن هست رخ بده که جای تذکر داره چون گاها ممکن است نادیده گرفته بشه یا فراموش بشه.
    عیب خاص و ویژه ای هم در نحوه پاسخگویی به این تیکت نمیشه گرفت. موضوعی هست که در هر شرکتی رخ میده و نیاز به پیگیری و اطلاع توسط مشتری داره و در زمان مناسبی هم پاسختون رو دادن.

    در مورد پیشتیبانی در زمینه هاست حق با شماست اما در مورد دامنه

    قانون تایید ایمیل دامنه در حدود 3 سال هست که ایجاد شده و از سال 2014 الزامی شده است. مستندات هم در لینک های زیر موجود هست ، این مورد هم که ایمیل به اسپم رفته باشد وجود دارد و برای مشتریان زیادی اتفاق می افتد.

    https://www.icann.org/resources/page...-2013-05-03-en
    https://www.namecheap.com/support/kn...dation-process
    https://www.godaddy.com/help/verifyi...alidation-8948
    عزیز دل ، در جریان هستید که سایت معتبری که روزانه هزاران ایمیل وریفای ارسال میکنه بدون ریپورت شخصی ایملش برای کسی اسپم نمیشه ، جدای اینکه اگر اسپم هم بشه سرویس دهنده های ایمیل پوشه ای دارن به اسم پوشه اسپم ، که در اون قرار میگیره ایمیل اسپم ، سوال پیش میاد که یا ایمیلی از طرف onlinenic به صاحب امتیاز دامنه برای تائید ارسال نشده ، یا اینکه مشخصات درست وارد نشده یا اصلا خودشون ویرفای میکنن یادشون رفته که انجام بدن

  2. # ADS




     

  3. #12
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    2,773
    تشکر تشکر کرده 
    914
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,757 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

    نقل قول نوشته اصلی توسط SOI نمایش پست ها
    عزیز دل ، در جریان هستید که سایت معتبری که روزانه هزاران ایمیل وریفای ارسال میکنه بدون ریپورت شخصی ایملش برای کسی اسپم نمیشه ، جدای اینکه اگر اسپم هم بشه سرویس دهنده های ایمیل پوشه ای دارن به اسم پوشه اسپم ، که در اون قرار میگیره ایمیل اسپم ، سوال پیش میاد که یا ایمیلی از طرف onlinenic به صاحب امتیاز دامنه برای تائید ارسال نشده ، یا اینکه مشخصات درست وارد نشده یا اصلا خودشون ویرفای میکنن یادشون رفته که انجام بدن
    الگوریتم شناسایی اسپم مخصوصا در سرویس دهنده‌های معروف مثل یاهو و گوگل فقط این نیست که فرد ارسال کننده ایمیل قبلا اسپم ارسال کرده است یا نه. به طور مثال ممکن است شما با بهترین سرویس دهنده ایمیل که هیچ اسپمی ارسال نکرده است یک متن خاص ارسال کنید که گیرنده با توجه به الگوریتم‌های که تعریف کرده ایمیل شما را اسپم شناسایی کند.
    یک مثال ساده میزنم. شاید در متن ایمیل ارسالی آدرس یک سایت اسپمر وجود داشته باشد و اسپم شناسایی بشه.
    در مورد ارسال و عدم ارسال و نزده باشند هم تمام این اتفاقات به صورت سیستمی و مستقیم توسط ریجسترار انجام میشه.
    در مجموع موضوعی که مطرح کردید در بزرگترین شرکت‌های دنیا هم ممکن هست رخ بده و اتفاق خیلی پیچیده و غیرقابل حلی نیست. همونطور که ظاهرا مشکل شما هم در کمتر از ۱ ساعت حل شده.


  4. #13
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    نوشته ها
    36
    تشکر تشکر کرده 
    92
    تشکر تشکر شده 
    53
    تشکر شده در
    41 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

    الگوریتم شناسایی اسپم مخصوصا در سرویس دهنده‌های معروف مثل یاهو و گوگل فقط این نیست که فرد ارسال کننده ایمیل قبلا اسپم ارسال کرده است یا نه. به طور مثال ممکن است شما با بهترین سرویس دهنده ایمیل که هیچ اسپمی ارسال نکرده است یک متن خاص ارسال کنید که گیرنده با توجه به الگوریتم‌های که تعریف کرده ایمیل شما را اسپم شناسایی کند.
    یک مثال ساده میزنم. شاید در متن ایمیل ارسالی آدرس یک سایت اسپمر وجود داشته باشد و اسپم شناسایی بشه.
    در مورد ارسال و عدم ارسال و نزده باشند هم تمام این اتفاقات به صورت سیستمی و مستقیم توسط ریجسترار انجام میشه.
    در مجموع موضوعی که مطرح کردید در بزرگترین شرکت‌های دنیا هم ممکن هست رخ بده و اتفاق خیلی پیچیده و غیرقابل حلی نیست. همونطور که ظاهرا مشکل شما هم در کمتر از ۱ ساعت حل شده.
    ولی امکان این وجود نداره یا خیلی احتمالش کمه که رجیستراری مثل آنلاین نیک ایمیلی ارسال کنه و به اسپم بره اگر هم این اتفاق رخ بده ، ایمیلش در اسپم قرار میگیره و در هر صورت قابل دسترسی هست نه اینکه کلا هیچ ایمیلی ارسال نشده باشه که الان هیچ ایمیلی به دست من نرسیده چه اینباکس چه اسپم ! آیا واقعا ممکنه که شما دامنه ای ثبت کنید و رجیسترار ایمیلی برای شما ارسال نکنه ؟ این دیگه غیر ممکنه مگر اینکه اطلاعات شما به اشتباه بهش اعلام شده باشه و به کس دیگه ای ارسال کنه
    حالا گزینه ای که باقی میمونه این هست که واسط ایرانی یا اطلاعات رو اشتباه وارد کرده که فکر نمیکنم اصلا این امکان در سیستم های نمایندگی ثبت وجود داشته باشه که دامنه به صورت دستی در سایت ثبت کننده اطلاعات رو وارد بشه .
    یا اینکه ایمیلی که وریفای توسط اون قرار هست انجام بشه ایمیل دیگه ای به غیر از ایمیل من بوده .
    و در مجموع بحث کلی در مورد نحوه پاسخگویی این شرکت که هست که تقصیر رو میندازه گردن سرویس جیمیل یا آنلاین نیک که ایمیلشون به اسپم رفته ! ولی اصلا ایمیلی به من ارسال نشده و ایمیل به جای دیگه ای ارسال شده و اینکه مشتری رو احمق فرض میکنن که به خودشون اجازه این رو میدن که همچین حرف بی پایه ای رو در جواب بهش بدن .

    در هر صورت سرویس هاستینگ این شرکت که مشکل داشت ، الان هم سیستم ثبت دامنه این سرویس دهنده این مشکل رو به وجود آورد

  5. #14
    عضو انجمن n4ser آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    407
    تشکر تشکر کرده 
    33
    تشکر تشکر شده 
    512
    تشکر شده در
    395 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

    من الان چند وقته ایمیل های انلاین نیک رو به هیچ صورت دریافت نمیکنم نمیدونم جریان چیه ببخشید دخالت کردم
    ویرایش توسط n4ser : December 13th, 2016 در ساعت 18:48

  6. #15
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    2,773
    تشکر تشکر کرده 
    914
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,757 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

    نقل قول نوشته اصلی توسط SOI نمایش پست ها
    آیا واقعا ممکنه که شما دامنه ای ثبت کنید و رجیسترار ایمیلی برای شما ارسال نکنه ؟
    بله این موضوع با ضریب خطای ۲-۳ ٪ در ریجسترارهای دیگه هم دیدم که با باز ارسال یا تلاش در ساعت دیگه مساله رفع شده


  7. #16
    عضو دائم mhiizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    2,098
    تشکر تشکر کرده 
    1,944
    تشکر تشکر شده 
    3,682
    تشکر شده در
    2,418 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

    نقل قول نوشته اصلی توسط Sajad نمایش پست ها
    بله این موضوع با ضریب خطای ۲-۳ ٪ در ریجسترارهای دیگه هم دیدم که با باز ارسال یا تلاش در ساعت دیگه مساله رفع شده
    سلام.
    ریسلو هیچ ایمیلی مبنی بر تایید ثبت دامنه ارسال نمیکنه .

  8. #17
    عضو دائم Rezash آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    1,923
    تشکر تشکر کرده 
    889
    تشکر تشکر شده 
    2,385
    تشکر شده در
    1,535 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

    نقل قول نوشته اصلی توسط mhiizadi نمایش پست ها
    سلام.
    ریسلو هیچ ایمیلی مبنی بر تایید ثبت دامنه ارسال نمیکنه .
    عجیبه که برای شما ارسال نمیشه !

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط SOI نمایش پست ها
    ولی امکان این وجود نداره یا خیلی احتمالش کمه که رجیستراری مثل آنلاین نیک ایمیلی ارسال کنه و به اسپم بره اگر هم این اتفاق رخ بده ، ایمیلش در اسپم قرار میگیره و در هر صورت قابل دسترسی هست نه اینکه کلا هیچ ایمیلی ارسال نشده باشه که الان هیچ ایمیلی به دست من نرسیده چه اینباکس چه اسپم ! آیا واقعا ممکنه که شما دامنه ای ثبت کنید و رجیسترار ایمیلی برای شما ارسال نکنه ؟ این دیگه غیر ممکنه مگر اینکه اطلاعات شما به اشتباه بهش اعلام شده باشه و به کس دیگه ای ارسال کنه
    حالا گزینه ای که باقی میمونه این هست که واسط ایرانی یا اطلاعات رو اشتباه وارد کرده که فکر نمیکنم اصلا این امکان در سیستم های نمایندگی ثبت وجود داشته باشه که دامنه به صورت دستی در سایت ثبت کننده اطلاعات رو وارد بشه .
    یا اینکه ایمیلی که وریفای توسط اون قرار هست انجام بشه ایمیل دیگه ای به غیر از ایمیل من بوده .
    و در مجموع بحث کلی در مورد نحوه پاسخگویی این شرکت که هست که تقصیر رو میندازه گردن سرویس جیمیل یا آنلاین نیک که ایمیلشون به اسپم رفته ! ولی اصلا ایمیلی به من ارسال نشده و ایمیل به جای دیگه ای ارسال شده و اینکه مشتری رو احمق فرض میکنن که به خودشون اجازه این رو میدن که همچین حرف بی پایه ای رو در جواب بهش بدن .

    در هر صورت سرویس هاستینگ این شرکت که مشکل داشت ، الان هم سیستم ثبت دامنه این سرویس دهنده این مشکل رو به وجود آورد
    بله تا حالا پیش اومده ارسال نکنه و با تغییر ایمیل و چنین روش هایی مجبور به وریفای دومین هستیم
    ریسلو الان بهتر شده از زمان شروعش منبع باگ بود
    بک آپ بگیرید قبل از آنکه پشیمان شوید!
    تشخیص سیستم مدیریت محتوای سایت - سایت شخصی

  9. #18
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    2,773
    تشکر تشکر کرده 
    914
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,757 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه پشتیبانی و پاسخگویی ضعیف هاست ایران

    نقل قول نوشته اصلی توسط mhiizadi نمایش پست ها
    سلام.
    ریسلو هیچ ایمیلی مبنی بر تایید ثبت دامنه ارسال نمیکنه .
    متوجه منظور شما نشدم !؟


صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •