
نوشته اصلی توسط
S.T.A.R.S
این توضیحاتی که فرمودین مال تایید هویته. من فکر کردم واسه پرداخت هم اطلاعات هویتی می خواد پس خیالم از این بابت کمی راحت شد. اگه جدیدا به قسمت تایید هویت مراجعه کرده باشین و یا اکانت جدیدی رو تو این زمینه ساخته باشید برای تایید هویت دو گزینه برای انتخاب وجود داره. یکی شماره تماس و یکی هم ایمیل که اختیاری هستش. من پیشتر حسابمو با ایمیل تایید کردم پس مسلما از این بابت نباید مشکلی وجود داشته باشه. به نظرم پرداخت payment24 هم با پی پل انجام شده چرا که واسه ایمیلم شماره تراکنش پی پل رو ارسال کرد. روی هم رفته یه تیکتی واسه name.com ارسال کردم تا موضوع رو جویا شم. اما اونطور که به نظر میاد شاید این فرآیند کمی زمان بره. از اونجایی که شما و یکی دیگه از کاربران تایید کردن که پرداخت به صورت آنی انجام میشه شاید به این خاطر باشه که اطلاعات پرداختی شما از قبل تو سیستم شون ثبت شده و دیگه نیازی نیست که هر دفعه بخواد تایید عدم کلاهبرداری صورت بگیره. یعنی شما زمانی که بار اول هم پرداخت رو انجام دادید بلافاصله صورت گرفت ؟ به هر ترتیب باید منتظر جواب تیکت موند تا بشه فهمید مشکل از کجاست. ممنون از راهنمایی تون
راستی سوال دیگه ای هم ازتون داشتم... از اونجاییکه گفته شده با تغییر اطلاعات هویتی، انتقال اکانت تا 60 روز نمی تونه انجام شه و گزینه ای هم برای غیر فعال کردن این موضوع داره (که مشمول قانونی تو این زمینه میشه) به نظر شما بهتره این گزینه رو غیرفعال کنم ؟ البته من نمی خوام فعلا اطلاعات رو تغییر بدم و یا اکانتم رو انتقال بدم فقط خواستم بدونم اگه احیانا نیازی به این کار شد غیرفعالش کنم بهتره ؟