صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 50

موضوع: ███ ۷ روز تست رایگان!‌| تخفیف باورنکردنی بر روی سرور‌های هلند نیرا کلاود به مناسبت انتشار نسخه نهایی ویندوز سرور ۲۰۱۶ ███

  1. #1
    عضو انجمن hpnn.wm آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    WHT
    نوشته ها
    350
    تشکر تشکر کرده 
    851
    تشکر تشکر شده 
    1,327
    تشکر شده در
    897 پست

    پیش فرض ███ ۷ روز تست رایگان!‌| تخفیف باورنکردنی بر روی سرور‌های هلند نیرا کلاود به مناسبت انتشار نسخه نهایی ویندوز سرور ۲۰۱۶ ███



    وب‌سایت نیرا کلاود

    خرید سرور مجازی

    گفتگوی بیشتر در تلگرام:
    NiraCloudSupport@

  2. تعداد تشکر ها ازhpnn.wm به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #31
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    نوشته ها
    40
    تشکر تشکر کرده 
    42
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    73 پست

    پیش فرض پاسخ : ███ ۷ روز تست رایگان!‌| تخفیف باورنکردنی بر روی سرور‌های هلند نیرا کلاود به مناسبت انتشار نسخه نهایی ویندوز سرور ۲۰۱۶ ███

    سروری که استفاده خیلی کم شده چطور یهو کند بشه تیکت و اطلاع هم ندادیم به این معنا که هیچ نیازی نداشتیم فقط اومدیم واقعیت رو گفتیم

  5. #32
    عضو انجمن hpnn.wm آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    WHT
    نوشته ها
    350
    تشکر تشکر کرده 
    851
    تشکر تشکر شده 
    1,327
    تشکر شده در
    897 پست

    پیش فرض پاسخ : ███ ۷ روز تست رایگان!‌| تخفیف باورنکردنی بر روی سرور‌های هلند نیرا کلاود به مناسبت انتشار نسخه نهایی ویندوز سرور ۲۰۱۶ ███

    نقل قول نوشته اصلی توسط freeacounting نمایش پست ها
    سروری که استفاده خیلی کم شده چطور یهو کند بشه تیکت و اطلاع هم ندادیم به این معنا که هیچ نیازی نداشتیم فقط اومدیم واقعیت رو گفتیم
    سلام
    قربان شما چرا متوجه نمی شید ؟ من نمی گم شما مشکل رو ایجاد کردید ! اصلا فرض کنیم که مشکل که از سمت ما بوده
    ولی وقتی شما من نمی تونم بدونم که سرور شما مشکل داره یا نه ! ما وضعیت تک تک سرورها رو مونیتور نمی کنیم !
    و فقط سرور اصلی رو مونیتور می کنیم و وقتی که سرور اصلی مشکلی نداره در نتیجه همه چیز برای ما نرمال هست

    اینکه نیاز نداشتید و ... به ما مرتبط نیست
    ولی این قسمتش که : شما نیاز نداشتید و پیگیری نکردید ولی در اخر می فرمایید که "سرویس دهی ضعیف و کیفیت پایین" خیلی عادلانه نیست

    شما در تمامی ریپلای های خودتون فرمودید "سرور استفاده خیلی کم شده" , در حالی که همونطور که در ریپلای قبلی خودم گفتم اصلا این به ما مرتبط نیست
    شما هر طور که مایل هستید می تونید استفاده بکنید و اگر به مشکل برخوردید ما موظف به حل مشکل شما هستیم و این بستگی به پلان شما و یا تخفیف و یا .... ندارد

    جالب اینکه خیلی از کسانی که تا الان تاپیک شکایت ایجاد کرده اند , از پاسخ گو نبودن و پشتیبانی و عدم دسترسی به سرور و ... شکایت می کنند

  6. #33
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    نوشته ها
    40
    تشکر تشکر کرده 
    42
    تشکر تشکر شده 
    81
    تشکر شده در
    73 پست

    پیش فرض پاسخ : ███ ۷ روز تست رایگان!‌| تخفیف باورنکردنی بر روی سرور‌های هلند نیرا کلاود به مناسبت انتشار نسخه نهایی ویندوز سرور ۲۰۱۶ ███

    شما مشکل رو بیشتر از سمت ما مشتری ها میدونین اما من که استفاده نداشتم چرا سرعت افت پیدا کنه خود به خود هست یا خودم زدم سرعتش رو کند کردم

  7. #34
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    437
    تشکر تشکر کرده 
    1,075
    تشکر تشکر شده 
    1,426
    تشکر شده در
    919 پست

    پیش فرض پاسخ : ███ ۷ روز تست رایگان!‌| تخفیف باورنکردنی بر روی سرور‌های هلند نیرا کلاود به مناسبت انتشار نسخه نهایی ویندوز سرور ۲۰۱۶ ███

    نقل قول نوشته اصلی توسط freeacounting نمایش پست ها
    شما مشکل رو بیشتر از سمت ما مشتری ها میدونین اما من که استفاده نداشتم چرا سرعت افت پیدا کنه خود به خود هست یا خودم زدم سرعتش رو کند کردم
    من از کیفیت سرویس های استارتر اطلاعی ندارم و فقط طی تجربه و دیده ها بیان میکنم ...

    مشکل از سمت سرویس دهنده :

    گاهی اوقات ممکن هست سرویس دهنده سرویس هایی با تخفیف بالا ارائه بده یا قیمت پایین که در این صورت نیاز مند اورسل هست تا هزینه های جاری و هزینه سرور و ر اخر سود خود را کسب کند ... پس اون دسته از مشتریانی که سرویس های ارزان قمیت خریداری میکنند ( سرور های مجازی ) نباید از افت کیفیت شکایت بکنن ...

    مشکل از سمت سایر یوزر های سرور :

    بعضی وقت ها دلیل افت کیفیت میتونن سایر یوزر ها باشن به این صورت که از منابع اختصاص داده شده که نمیتوان محدودیتی بر روی آن ایجاد کرد ( مقدار پردازش هارد و پورت و ...) بیش از اندازه استفاده میکنند که این موجب کاهش کیفیت باری سایر سرویس گیرنده های موجود بر روی ان سرور میشود ... برای رفع این مشکل تنها دو راه وجود دارد بالا بردن هزینه ها توسط میزبان و تغیر نوع هارد و افزایش پرت ( برای مثال تغیر به 10 گیگ ) یا در صورتی که در قوانینشون ذکر شده باشه طبق قانونی که مشتری هنگام سفارش قبول کرده است دسترسی وی به سرویس محدود بشه ...


    مشکل از سمت سرور خود مشتری :

    گاهی اوقات ویروس ها و یا سایر پروکسس هایی که توسط سرور در حال انجام فعالیت هست بیش از اندازه زیاد میشود و باعث کندی سرعت میشود البته این مورد میتونه به هزاران چیز دیگر مربوط باشه مانند برنامه های کاربردی نصب شده بر روی سرور توسط مشتری یا هک شدن سرور و غیره ... این مورد باید توسط خود مشتری رفع بش و معمولا پشتیبانی نرم افزاری سرویس دهنده ها انجام نمیدن ... ( مگه اینکه با هزینه جدا گانه درخواست بشه )


    پ.ن : من هیچ اطلاعی از سخت افزار سروری که به شما تحویل داده شده و کیفیت اون ندارم و فقط مشکلاتی که روز مرره برای سرویس ها پیش می آید را به صورت کلی بیان کردم ...
    پ.ن2 : سرویس دهنده 7 روز سرویس رایکان در اختیار میگذارد این معمولا به آن معن یهست که از کیفیت سرویس های ارائه شده خودشون مطمعن هستن .. ( اکثر هاستینگ ها گارانتی بازگشت میدن که وقتی هم به مشکل میخوردی زیر بار نمیرن برای باز پس دادن هزینه ... اما ایشون از همون اول هیچ پولی دریافت نمیکنه ... )



  8. تعداد تشکر ها ازMr.Pouria به دلیل پست مفید


  9. #35
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    May 2011
    نوشته ها
    7
    تشکر تشکر کرده 
    20
    تشکر تشکر شده 
    10
    تشکر شده در
    9 پست

    پیش فرض پاسخ : ███ ۷ روز تست رایگان!‌| تخفیف باورنکردنی بر روی سرور‌های هلند نیرا کلاود به مناسبت انتشار نسخه نهایی ویندوز سرور ۲۰۱۶ ███

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mr.Pouria نمایش پست ها

    مشکل از سمت سرویس دهنده :

    گاهی اوقات ممکن هست سرویس دهنده سرویس هایی با تخفیف بالا ارائه بده یا قیمت پایین که در این صورت نیاز مند اورسل هست تا هزینه های جاری و هزینه سرور و ر اخر سود خود را کسب کند ... پس اون دسته از مشتریانی که سرویس های ارزان قمیت خریداری میکنند ( سرور های مجازی ) نباید از افت کیفیت شکایت بکنن ...


    خیلی معذرت میخوام اما این قسمت از حرف های شما خیلی خنده دار هست یعنی چی که چون کاربر سرویس ارزان خریده نباید از افت کیفیت شکایت کنه؟!!
    زمانی که سرویس دهنده در قبال ارزان فروشی تضمین به خریداران خودش میده وظیفه اش هست که سرویس با کیفیتی ارائه بده.

    و البته این رو هم ذکر کنم که بنده از ایشون خیلی قبل تر ، زمانی که نام تجاریشون رو تغییر نداده بودن یک سرویس جهت تست خریداری کرده بودم که کیفیت خوبی داشت و البته پاسخگوییشون هم بسیار خوب هست

  10. #36
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    437
    تشکر تشکر کرده 
    1,075
    تشکر تشکر شده 
    1,426
    تشکر شده در
    919 پست

    پیش فرض پاسخ : ███ ۷ روز تست رایگان!‌| تخفیف باورنکردنی بر روی سرور‌های هلند نیرا کلاود به مناسبت انتشار نسخه نهایی ویندوز سرور ۲۰۱۶ ███

    نقل قول نوشته اصلی توسط ashki1373 نمایش پست ها
    خیلی معذرت میخوام اما این قسمت از حرف های شما خیلی خنده دار هست یعنی چی که چون کاربر سرویس ارزان خریده نباید از افت کیفیت شکایت کنه؟!!
    زمانی که سرویس دهنده در قبال ارزان فروشی تضمین به خریداران خودش میده وظیفه اش هست که سرویس با کیفیتی ارائه بده.
    دوست عزیز خود شما حساب کنید وقتی یک سرور اختصاصی با 32 گیگ رم و یه سی پی یو معمولی e3 -1220 با قدرت پردازش کلی نزدیک به 32 هزار مگاهرتز و هارد 6 ترابایت اینتر پرایز با سرعت خواندن حدکثر 60 مگ در ثانیه از مارکت که کیفیت جالبی هم نداره ( آلمان) + دو پک 16 ای پی حدود 210 هزار تومان ( بدونه حساب پورسانت شخصی که یورو فروخته بهتون ) تموم میشه هیچ سرویس دهنده ای بدون اورسل نمیتونه هزینه سرور + کارکنان + هزینه های جاری محل کسب + سود ماهانه خودش رو به دست بیاره مگه اینکه مانند سایرین به قیمت های منطقی ( هر گیگ رم 30 هزار تومان ) ارائه بده ...

    چرا یه زمانی سرویس دهنده میاد یه سرور میگیره اوایلش خلوت هست سرور آفر میده رم 1 گیگ 8 هزار تومان یا اصلا 12 هزار تومان ( داریم افر هایی که 3 هزار تومان هستن ! ) چطوری توقع دارید کیفیت حفظ بشه ؟!

    شما الان پاشو برو سایت های معروف اگه تونستین سرور رم 1 گیگ زیر 20 هزار تومان بگیرید ...

    درضمن ایشون در آفری که در این بخش قرار داده و همچنین سایتشون که من نگاه کردم هیچ کجا عدم عفت کیفیت رو تضمین نکردن پس ممکنه به صورت موقت یا اصلا دائم کیفیت سرویس کم بشه ( چون فروشنده جزعیات دقیق نداده دلش بخواد میتونه مقدار پردازش cpu رو هم لیمیت کنه ، به صورت قانونی چون این مورد در قرار داد تایید شده شما نبوده پس مشکلی از این بابت وجود نداره )

    پ.ن : اگه خیلی دنبال کیفیت هستین پیشنهاد میکنم کمی سر کیسه را شل کنید تا بتونید کیفیت رو تجربه بکنید ....

    پ.ن 2 : برخی افراد دارای کلو در دیتاسنتر های خارجی هستن که هزینه کمتری بابت سروراشون میدن و در نتیجه میتونن قمیت را کاهش بدن
    ویرایش توسط Mr.Pouria : December 11th, 2016 در ساعت 20:12

  11. تعداد تشکر ها ازMr.Pouria به دلیل پست مفید


  12. #37
    عضو انجمن hpnn.wm آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    WHT
    نوشته ها
    350
    تشکر تشکر کرده 
    851
    تشکر تشکر شده 
    1,327
    تشکر شده در
    897 پست

    پیش فرض پاسخ : ███ ۷ روز تست رایگان!‌| تخفیف باورنکردنی بر روی سرور‌های هلند نیرا کلاود به مناسبت انتشار نسخه نهایی ویندوز سرور ۲۰۱۶ ███

    نقل قول نوشته اصلی توسط freeacounting نمایش پست ها
    شما مشکل رو بیشتر از سمت ما مشتری ها میدونین اما من که استفاده نداشتم چرا سرعت افت پیدا کنه خود به خود هست یا خودم زدم سرعتش رو کند کردم
    دوست عزیز ببینید صحبت ما این هست که وقتی شما مشکلی داشتید، باید اطلاع میدادید. چون در طول یکماه اصلا اطلاعی ندارید نمیتونید انتظار داشته باشید مشکل به خودی خود حل بشه. به هر حال ادوات کامپیوتری هر نوع مشکلی می‌تونند داشته باشند که باید بررسی بشوند و این شامل سرور هم میشه

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mr.Pouria نمایش پست ها
    من از کیفیت سرویس های استارتر اطلاعی ندارم و فقط طی تجربه و دیده ها بیان میکنم ...

    مشکل از سمت سرویس دهنده :

    گاهی اوقات ممکن هست سرویس دهنده سرویس هایی با تخفیف بالا ارائه بده یا قیمت پایین که در این صورت نیاز مند اورسل هست تا هزینه های جاری و هزینه سرور و ر اخر سود خود را کسب کند ... پس اون دسته از مشتریانی که سرویس های ارزان قمیت خریداری میکنند ( سرور های مجازی ) نباید از افت کیفیت شکایت بکنن ...

    مشکل از سمت سایر یوزر های سرور :

    بعضی وقت ها دلیل افت کیفیت میتونن سایر یوزر ها باشن به این صورت که از منابع اختصاص داده شده که نمیتوان محدودیتی بر روی آن ایجاد کرد ( مقدار پردازش هارد و پورت و ...) بیش از اندازه استفاده میکنند که این موجب کاهش کیفیت باری سایر سرویس گیرنده های موجود بر روی ان سرور میشود ... برای رفع این مشکل تنها دو راه وجود دارد بالا بردن هزینه ها توسط میزبان و تغیر نوع هارد و افزایش پرت ( برای مثال تغیر به 10 گیگ ) یا در صورتی که در قوانینشون ذکر شده باشه طبق قانونی که مشتری هنگام سفارش قبول کرده است دسترسی وی به سرویس محدود بشه ...


    مشکل از سمت سرور خود مشتری :

    گاهی اوقات ویروس ها و یا سایر پروکسس هایی که توسط سرور در حال انجام فعالیت هست بیش از اندازه زیاد میشود و باعث کندی سرعت میشود البته این مورد میتونه به هزاران چیز دیگر مربوط باشه مانند برنامه های کاربردی نصب شده بر روی سرور توسط مشتری یا هک شدن سرور و غیره ... این مورد باید توسط خود مشتری رفع بش و معمولا پشتیبانی نرم افزاری سرویس دهنده ها انجام نمیدن ... ( مگه اینکه با هزینه جدا گانه درخواست بشه )


    پ.ن : من هیچ اطلاعی از سخت افزار سروری که به شما تحویل داده شده و کیفیت اون ندارم و فقط مشکلاتی که روز مرره برای سرویس ها پیش می آید را به صورت کلی بیان کردم ...
    پ.ن2 : سرویس دهنده 7 روز سرویس رایکان در اختیار میگذارد این معمولا به آن معن یهست که از کیفیت سرویس های ارائه شده خودشون مطمعن هستن .. ( اکثر هاستینگ ها گارانتی بازگشت میدن که وقتی هم به مشکل میخوردی زیر بار نمیرن برای باز پس دادن هزینه ... اما ایشون از همون اول هیچ پولی دریافت نمیکنه ... )


    خیلی ممنون از ذکر موارد فوق
    فرموده‌های شما از یک دید کلی تقریبا صحیح هست

    نقل قول نوشته اصلی توسط ashki1373 نمایش پست ها
    خیلی معذرت میخوام اما این قسمت از حرف های شما خیلی خنده دار هست یعنی چی که چون کاربر سرویس ارزان خریده نباید از افت کیفیت شکایت کنه؟!!
    زمانی که سرویس دهنده در قبال ارزان فروشی تضمین به خریداران خودش میده وظیفه اش هست که سرویس با کیفیتی ارائه بده.

    و البته این رو هم ذکر کنم که بنده از ایشون خیلی قبل تر ، زمانی که نام تجاریشون رو تغییر نداده بودن یک سرویس جهت تست خریداری کرده بودم که کیفیت خوبی داشت و البته پاسخگوییشون هم بسیار خوب هست
    ممنون از شما دوست عزیز!
    اساسا بله فروشنده باید در هر حالتی پشتیبان سرویس فروخته شده خود باشه (مگر غیر این رو قبلا به مشتری اعلام کنه). ولی در حد این انجمن و فروشنده‌های دوره‌ای و به اصطلاح بچه مدرسه‌ای هایی که هستند، این باور در بین کاربران شکل گرفته

    نقل قول نوشته اصلی توسط Mr.Pouria نمایش پست ها
    دوست عزیز خود شما حساب کنید وقتی یک سرور اختصاصی با 32 گیگ رم و یه سی پی یو معمولی e3 -1220 با قدرت پردازش کلی نزدیک به 32 هزار مگاهرتز و هارد 6 ترابایت اینتر پرایز با سرعت خواندن حدکثر 60 مگ در ثانیه از مارکت که کیفیت جالبی هم نداره ( آلمان) + دو پک 16 ای پی حدود 210 هزار تومان ( بدونه حساب پورسانت شخصی که یورو فروخته بهتون ) تموم میشه هیچ سرویس دهنده ای بدون اورسل نمیتونه هزینه سرور + کارکنان + هزینه های جاری محل کسب + سود ماهانه خودش رو به دست بیاره مگه اینکه مانند سایرین به قیمت های منطقی ( هر گیگ رم 30 هزار تومان ) ارائه بده ...

    چرا یه زمانی سرویس دهنده میاد یه سرور میگیره اوایلش خلوت هست سرور آفر میده رم 1 گیگ 8 هزار تومان یا اصلا 12 هزار تومان ( داریم افر هایی که 3 هزار تومان هستن ! ) چطوری توقع دارید کیفیت حفظ بشه ؟!

    شما الان پاشو برو سایت های معروف اگه تونستین سرور رم 1 گیگ زیر 20 هزار تومان بگیرید ...

    درضمن ایشون در آفری که در این بخش قرار داده و همچنین سایتشون که من نگاه کردم هیچ کجا عدم عفت کیفیت رو تضمین نکردن پس ممکنه به صورت موقت یا اصلا دائم کیفیت سرویس کم بشه ( چون فروشنده جزعیات دقیق نداده دلش بخواد میتونه مقدار پردازش cpu رو هم لیمیت کنه ، به صورت قانونی چون این مورد در قرار داد تایید شده شما نبوده پس مشکلی از این بابت وجود نداره )

    پ.ن : اگه خیلی دنبال کیفیت هستین پیشنهاد میکنم کمی سر کیسه را شل کنید تا بتونید کیفیت رو تجربه بکنید ....

    پ.ن 2 : برخی افراد دارای کلو در دیتاسنتر های خارجی هستن که هزینه کمتری بابت سروراشون میدن و در نتیجه میتونن قمیت را کاهش بدن
    دوست عزیز فقط یک مورد:
    می‌تونید نمونه‌ای از تضمین "عدم عفت کیفیت"که فرمودید، از هر شرکت داخل ایرانی که می‌فرمایید رو ارسال کنید؟! ترجیحا بصورت پیام خصوصی که مشخص بشه تبلیغاتی نیست.



    با تشکر از دوستان
    ویرایش توسط hpnn.wm : December 11th, 2016 در ساعت 21:00

  13. تعداد تشکر ها از hpnn.wm به دلیل پست مفید


  14. #38
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Dec 2016
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    0
    تشکر شده در
    0 پست

    پیش فرض پاسخ : ███ ۷ روز تست رایگان!‌| تخفیف باورنکردنی بر روی سرور‌های هلند نیرا کلاود به مناسبت انتشار نسخه نهایی ویندوز سرور ۲۰۱۶ ███

    بنده از ایشوون سرور خریداری کردم و بسیار هم از خدمات و کیفیت سرورشون راضی بودم

    Sent from my SM-A710F using Tapatalk

  15. #39
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    437
    تشکر تشکر کرده 
    1,075
    تشکر تشکر شده 
    1,426
    تشکر شده در
    919 پست

    پیش فرض پاسخ : ███ ۷ روز تست رایگان!‌| تخفیف باورنکردنی بر روی سرور‌های هلند نیرا کلاود به مناسبت انتشار نسخه نهایی ویندوز سرور ۲۰۱۶ ███

    نقل قول نوشته اصلی توسط hpnn.wm نمایش پست ها
    دوست عزیز فقط یک مورد:
    می‌تونید نمونه‌ای از تضمین "عدم عفت کیفیت"که فرمودید، از هر شرکت داخل ایرانی که می‌فرمایید رو ارسال کنید؟! ترجیحا بصورت پیام خصوصی که مشخص بشه تبلیغاتی نیست.
    خوب متعصفانه این مورد تو ایران تا جایی که من میدونم وجود نداره ... ( حتی دیتاسنتر های ایرانی هم هیچ تضمینی نمیدن ... )

    سرویس دهنهد های خارجی فقط این تضمین هارو میدن که البته اونم نه همشون ...

  16. #40
    عضو انجمن hpnn.wm آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    WHT
    نوشته ها
    350
    تشکر تشکر کرده 
    851
    تشکر تشکر شده 
    1,327
    تشکر شده در
    897 پست

    پیش فرض پاسخ : ███ ۷ روز تست رایگان!‌| تخفیف باورنکردنی بر روی سرور‌های هلند نیرا کلاود به مناسبت انتشار نسخه نهایی ویندوز سرور ۲۰۱۶ ███

    از دوستمون آقای پوریا به خاطر مواردی که فرمودند متشکرم !
    ببینید ما با بقیه همکاران و دوستان کاری نداریم ، قبلا هم گفتم و الان هم می گم :
    ما موظفیم که با توجه به پولی که از کسی گرفتیم ، خدمات بهشون ارائه بدیم ، حالا چه هزار تومان و چه ۱۰۰ هزار تومان ! بنابراین بحث پرداخت مبلغ کم و گرفتن سرور با کیفیت پایین نیست ! ما اون چیزی رو که ارائه می کنیم کاملا اختصاصی هست !
    در مورد گارانتی کیفیت : دوست من ، ما منابع رو گارانتی کردیم تا بقیه مشکل کندی و یا به قول شما مشکل افت کیفیت رو نداشته باشند ولی از اون طرف یه عده هستند که همیشه تلاش دارند مشکلات رو به گردن ما بیاندازند ، مثال واضحی که امروز برامون اتفاق افتاد رو بازگو می کنم
    یه اقایی یه سرور مجازی با رم ۴ گیگ برای مقاصد کرک از ما خریداری کرده بود ! ولی اون نرم افزاری که برای کرک استفاده می کرد دارای ویروس بود که باعث قطع شدن ریموت می شد ، در حالی که مصرف منابع سرور ایشون کاملا مناسب بود + دسترسی از طریق کنسول وی ام ویر کاملا مهیا بود .
    ولی ایشون به اصرار می گفتند مشکل از سمت ما هست و سرور ها کیفیتش افت کرده !
    ما به این جهت تضمین افت کیفیت نمی دیم که :
    ۱- همیشه افت کیفیت از سمت ما نیست
    ۲- تعریف کیفیت از بستگی به نظر اشخاص داره (که کیفیت رو چه چیزی تعریف کنند)
    ولی تا جایی که ما فکر می کنیم ، همین گارانتی منابع به نوعی گارانتی حفظ کیفیت نیز محسوب می شود ، چون افت کیفیت زمانی اتفاق می افتد که منابع افت کنند

    اما در مورد پلان ها با هزینه کم :
    ما قبلا با دیتاسنتر هایی مانند ovh و یا هتزنر کار کردیم و از قطعی های و یا ساسپند شدن های گاه و بیگاه ش کاملا مطلع هستیم ، بنابراین سعی کردیم با دیتاسنتر های رده بالاتری مانند مای لاک ، اف دی سی ، انزو و یا کاگنت در اروپا و آمریکا همکاری کنیم
    ما در حال حاضر حدود ۲۰ سرور با حداقل رم ۹۶ گیگ در کشور های اروپایی و یا امریکایی کلو داریم . و به دلیل تعداد بالا و پرداخت های بلند مدت (۶ ماهه و یا ۹ ماهه) تخفیفی بالغ بر ۴۰ الی ۵۰ درصد در هزینه کولو ها می گیریم (شایان ذکر هست که خود هزینه کلو از اجاره سرور ارزان تر هست ) بنابراین طبیعی هست تا حدودی رم ۱ گیگ رو نسبت به سایر فروشندگان ارزونتر بدیم .
    برای تمام موارد بالا می تونیم مدارک رو خدمت دوستان ارائه بدیم
    ولی هنوز جای شکر داره که برای خرید شارژ موبایل خودمون رم ۸ گیگ رو ۸ هزار تومان نمی دیم
    امیدوارم که همه چیز رو کامل گفته باشم
    با تشکر از شما دوستان بابت همکاری در حل مشکلات در این تاپیک
    ویرایش توسط hpnn.wm : December 12th, 2016 در ساعت 02:48

  17. تعداد تشکر ها از hpnn.wm به دلیل پست مفید


صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 5 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 5 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نیاز به راهنمایی جهت تنظیم dns روی ویندوز سرور 2008
    توسط osanloo.morteza در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: February 9th, 2016, 18:00
  2. نیازمند فوری وی پی اس ویندوز 2003 جهت تست یه نرم افزار
    توسط mehdi0098 در انجمن درخواست سرور مجازی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: July 21st, 2014, 22:32
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 4th, 2013, 17:29
  4. راهنمایی برای ست کردن یک دامین روی وی پی اس ویندوز
    توسط tak2media در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: June 2nd, 2010, 16:06
  5. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: April 18th, 2010, 23:19

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •