-
December 6th, 2016, 01:09
#51
عضو انجمن
پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟

نوشته اصلی توسط
dertgtr
به نظر من شکایت کن به 195 کاری که من کردم . لااقل کیفیت خطتت از این بهتر میشه
هر وقت اعتراض کردم بهم گفتن همینی که هست و اگه ناراحتی از یه جای دیگه اینترنت بگیر و... میترسم همین اینترنت رو هم ازم بگیرن
اعتراض هم که همیشه فقط خودم ضرر کردم و هیچ چیز بهتر نشده
از ساعت ۹ تا حالا منتظر نشستم تا یه فایل ۵۰ مگابایتی رو دانلود کنم و اینقدر قطع و وصل شده که هنوز دانلود نشده. الان هم کلا قطعه و با اینترنت ایرانسل میام
-
-
December 6th, 2016 01:09
# ADS
-
December 6th, 2016, 01:10
#52
مدیر ارشد
پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟

نوشته اصلی توسط
سیدرضا بازیار
حالا راه حل چیه؟
چیکار کنم که مشکل برطرف بشه؟
سلام
همیشه تمام مشکلات به دلیل میزان SNR و یا Line Attenuation نمی باشد . بعضاً مشکلات از سمت ارائه دهنده است که برای رفع مسئولیت کاربر را با چنین اصطلاحات تخصصی درگیر می کنند.
بنده به صورت خلاصه خدمت شما عرض می کنم:
- برای آنکه مطمئن شوید آیا مشکلات نت شما به دلیل نویز و کیفیت خط است و یا به دلیل مشکلات ارائه دهنده در اولین قدم به کنسول مودم خود مراحجعه فرمائید . میزان SNR و Line Attenuation را مشاهده فرمائید. اگر برای SNR ، مقدار بیش از 15 و برای Line Attenuation کمتر از 30 را مشاهده فرمودید . وضعیت خط شما برای دریافت نت مطلوب است ( و نه عالی ! ) پس مشکل را باید در جای دیگری جستجو کنید ( از طریق ارائه دهنده ، شکایت ، تعویض شرکت و ........... )
اگر موارد فوق اختلاف بسیار زیادی با مقادیر عنوان شده در بالا داشتند در اولین گام به سر خط تلفن مراجعه فرمائید ( کابل وارد شده از پست مخابرات به محل سکونت ) این سیم را به صورت کامل از شبکه سیم کشی ساختمان قطع نمائید و تنها برای تست آنرا به مودم متصل نمائید . مجددا موارد SNR و Line Attenuation را بررسی نمائید . اگر بهبودی مشاهده شد می توانید اطمینان داشته باشید که قسمتی از مشکل به دلیل نوع سیم کشی تلفن ساختمان است و چند راه حل وجود دارد. اگر بهبودی مشاهده نشد مشکل از خط تلفن است و باید با پشتیبانی سرویس دهنده شرکت خود تماس داشته باشید و توضیحات لازم را ارائه دهید و درخواست بررسی پورت را داشته باشید . معمولاً در این مرحله اگر پیگیری انجام شود مشکل تا رسیدن کیفیت سرویس شما به حد مطلوب ، مرتفع خواهد شد .( از طریق اعمال برخی تنظیمات اختصاصی برای شما ، تعویض و بازسازی شبکه هوایی منطقه شما و .... )
ویرایش توسط Ramin : December 6th, 2016 در ساعت 01:12
-
تعداد تشکر ها ازRamin به دلیل پست مفید
-
December 6th, 2016, 01:20
#53
عضو انجمن
پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟

نوشته اصلی توسط
Ramin
سلام
همیشه تمام مشکلات به دلیل میزان SNR و یا Line Attenuation نمی باشد . بعضاً مشکلات از سمت ارائه دهنده است که برای رفع مسئولیت کاربر را با چنین اصطلاحات تخصصی درگیر می کنند.
بنده به صورت خلاصه خدمت شما عرض می کنم:
- برای آنکه مطمئن شوید آیا مشکلات نت شما به دلیل نویز و کیفیت خط است و یا به دلیل مشکلات ارائه دهنده در اولین قدم به کنسول مودم خود مراحجعه فرمائید . میزان SNR و Line Attenuation را مشاهده فرمائید. اگر برای SNR ، مقدار بیش از 15 و برای Line Attenuation کمتر از 30 را مشاهده فرمودید . وضعیت خط شما برای دریافت نت مطلوب است ( و نه عالی ! ) پس مشکل را باید در جای دیگری جستجو کنید ( از طریق ارائه دهنده ، شکایت ، تعویض شرکت و ........... )
اگر موارد فوق اختلاف بسیار زیادی با مقادیر عنوان شده در بالا داشتند در اولین گام به سر خط تلفن مراجعه فرمائید ( کابل وارد شده از پست مخابرات به محل سکونت ) این سیم را به صورت کامل از شبکه سیم کشی ساختمان قطع نمائید و تنها برای تست آنرا به مودم متصل نمائید . مجددا موارد SNR و Line Attenuation را بررسی نمائید . اگر بهبودی مشاهده شد می توانید اطمینان داشته باشید که قسمتی از مشکل به دلیل نوع سیم کشی تلفن ساختمان است و چند راه حل وجود دارد. اگر بهبودی مشاهده نشد مشکل از خط تلفن است و باید با پشتیبانی سرویس دهنده شرکت خود تماس داشته باشید و توضیحات لازم را ارائه دهید و درخواست بررسی پورت را داشته باشید . معمولاً در این مرحله اگر پیگیری انجام شود مشکل تا رسیدن کیفیت سرویس شما به حد مطلوب ، مرتفع خواهد شد .( از طریق اعمال برخی تنظیمات اختصاصی برای شما ، تعویض و بازسازی شبکه هوایی منطقه شما و .... )
من با سرعت ۱ مگ مخابرات حدود ۳۰ روز پیش با سرعت حدود ۱۰ مگابایت بر ثانیه دانلود میکردم که خودمم باورم نمیشد! حتی از سرعت ۱۶ مگ شاتل هم بیشتر بود
الان مدتی هست که سرعتم خیلی کم شده و همش قطع هست تصویری که براتون گذاشتم وضعیت رو خیلی بد نشون میده
http://uupload.ir/view/y1yv_screen_s...t_23.27.41.png
-
-
December 6th, 2016, 01:25
#54
مدیر ارشد
پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟

نوشته اصلی توسط
سیدرضا بازیار
من با سرعت ۱ مگ مخابرات حدود ۳۰ روز پیش با سرعت حدود ۱۰ مگابایت بر ثانیه دانلود میکردم که خودمم باورم نمیشد! حتی از سرعت ۱۶ مگ شاتل هم بیشتر بود
الان مدتی هست که سرعتم خیلی کم شده و همش قطع هست تصویری که براتون گذاشتم وضعیت رو خیلی بد نشون میده
http://uupload.ir/view/y1yv_screen_s...t_23.27.41.png
اگر قبلا شرایط به این گونه بوده است احتمالا مشکل را باید از طریق پشتیبانی سرویس دهنده بررسی نمائید . ابتدا در ساعت اداری با پشتیبانی تماس داشته باشید و توضیحات را ارائه دهید . اگر موضوع را برای بررسی پورت ارجاع دادن صبر داشته باشید این کار انجام شود . و اگر پشتیبانی به هیچ عنوان مورد را نپذیرفتند در سامانه 195 شکایت خود را به همراه اسکرین شات و مدارک و توضیحات کامل ثبت نمائید
-
تعداد تشکر ها ازRamin به دلیل پست مفید
-
December 6th, 2016, 09:23
#55
عضو انجمن
پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟

نوشته اصلی توسط
سیدرضا بازیار
من با سرعت ۱ مگ مخابرات حدود ۳۰ روز پیش با سرعت حدود ۱۰ مگابایت بر ثانیه دانلود میکردم که خودمم باورم نمیشد! حتی از سرعت ۱۶ مگ شاتل هم بیشتر بود
الان مدتی هست که سرعتم خیلی کم شده و همش قطع هست تصویری که براتون گذاشتم وضعیت رو خیلی بد نشون میده
http://uupload.ir/view/y1yv_screen_s...t_23.27.41.png
snrشما پایین هست یعنی کیفیت خط روی 12 هست و باعث میشه قطع میشه
موقع ای که قطع شد سریع چراغ adsl روی مودم را نگاه کنید چشمک ببینید میزنه یا خیر اگر زد نویز خط دارید البته الان هم دارید و روی 47 هم رفته . اگر ثابت بود مشکل از مرکز مخابراتی هست .
اما با این وضعیت کیفیت خطی شما مشکل از خود شماست اگر چشمک زد سر در وازه برید انبردست را بگیرید 2 سانت سیم تلفن رو ببرید مجدد به هم وصل کنید ان موقع snr رو ببینید بالا رفته یا خیر .
ویرایش توسط مینا-صیفی : December 6th, 2016 در ساعت 11:02
-
تعداد تشکر ها از مینا-صیفی به دلیل پست مفید
-
December 6th, 2016, 09:43
#56
پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟

نوشته اصلی توسط
Ramin
سلام
همیشه تمام مشکلات به دلیل میزان SNR و یا Line Attenuation نمی باشد . بعضاً مشکلات از سمت ارائه دهنده است که برای رفع مسئولیت کاربر را با چنین اصطلاحات تخصصی درگیر می کنند.
بنده به صورت خلاصه خدمت شما عرض می کنم:
- برای آنکه مطمئن شوید آیا مشکلات نت شما به دلیل نویز و کیفیت خط است و یا به دلیل مشکلات ارائه دهنده در اولین قدم به کنسول مودم خود مراحجعه فرمائید . میزان SNR و Line Attenuation را مشاهده فرمائید. اگر برای SNR ، مقدار بیش از 15 و برای Line Attenuation کمتر از 30 را مشاهده فرمودید . وضعیت خط شما برای دریافت نت مطلوب است ( و نه عالی ! ) پس مشکل را باید در جای دیگری جستجو کنید ( از طریق ارائه دهنده ، شکایت ، تعویض شرکت و ........... )
اگر موارد فوق اختلاف بسیار زیادی با مقادیر عنوان شده در بالا داشتند در اولین گام به سر خط تلفن مراجعه فرمائید ( کابل وارد شده از پست مخابرات به محل سکونت ) این سیم را به صورت کامل از شبکه سیم کشی ساختمان قطع نمائید و تنها برای تست آنرا به مودم متصل نمائید . مجددا موارد SNR و Line Attenuation را بررسی نمائید . اگر بهبودی مشاهده شد می توانید اطمینان داشته باشید که قسمتی از مشکل به دلیل نوع سیم کشی تلفن ساختمان است و چند راه حل وجود دارد. اگر بهبودی مشاهده نشد مشکل از خط تلفن است و باید با پشتیبانی سرویس دهنده شرکت خود تماس داشته باشید و توضیحات لازم را ارائه دهید و درخواست بررسی پورت را داشته باشید . معمولاً در این مرحله اگر پیگیری انجام شود مشکل تا رسیدن کیفیت سرویس شما به حد مطلوب ، مرتفع خواهد شد .( از طریق اعمال برخی تنظیمات اختصاصی برای شما ، تعویض و بازسازی شبکه هوایی منطقه شما و .... )
سلام. این اطلاعات رو بر چه اساسی دارید ؟ تجربه و سابقه کاری مرتبط یا تجربه علمی و تحقیق ؟ چون به نظرم بعضی مواردی که میفرمایید جای بحث بیشتری داره و الزاما تمام جملات شما صحیح نیست.
-
-
December 6th, 2016, 11:26
#57
عضو انجمن
پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟
2016-12-06_112539.png
اینو کجای دلم بزارم! :|
-
-
December 6th, 2016, 11:37
#58
عضو انجمن
پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟

نوشته اصلی توسط
saman dl
نمیدونم ماله شما هست یا شخص دیگه اما وضعیت نویز بدی داره .( دستگاه تلفن اگر روی خط هست و غیره بکشید و مجدد نگاه کنید اگر نشد سردروازه برید 2سانت ببرید سیم رو مجدد تست کنید اگر باز بالا نرفت احتمال داره کابل قدیمی و پوسیده هست باس عوض بشه یا شاید از سمت پست مخابرات سر خیابان اون سیم مشکل داشته باشه باس برسی بشه دونه دونه .
منتظر روزی که تکنولوژی نوین ایرانسل td lte ثابت همه جا رو پوشش بده و همه از این نت بی سیم بدونه نیاز به مخابرات و تلفن و نویز این مشکلات و داستان ها را خاتمه بده راحت بشیم سبک و شیک هم هست همه جا هم نت داریم فعلا باس با این مشکلات کیفیت خط بسازند مردم .
ویرایش توسط مینا-صیفی : December 6th, 2016 در ساعت 11:39
-
-
December 6th, 2016, 11:44
#59
عضو انجمن
پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟

نوشته اصلی توسط
مینا-صیفی
نمیدونم ماله شما هست یا شخص دیگه اما وضعیت نویز بدی داره .( دستگاه تلفن اگر روی خط هست و غیره بکشید و مجدد نگاه کنید اگر نشد سردروازه برید 2سانت ببرید سیم رو مجدد تست کنید اگر باز بالا نرفت احتمال داره کابل قدیمی و پوسیده هست باس عوض بشه یا شاید از سمت پست مخابرات سر خیابان اون سیم مشکل داشته باشه باس برسی بشه دونه دونه .
گرامی حداقل سالی یک بار کابل تلفن به طول 150 متر هست رو عوض میکنم به دلیل شرایط بد آب هوایی
متاسفانه فقط بخاطر زیرساخت بد مخابرات منطقه هست, که واقعا غیر قابل تحمله
-
-
December 6th, 2016, 11:51
#60
پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟

نوشته اصلی توسط
SamaN DL
SNR شما با توجه به پارامتر Rate کاملا مطلوب و مناسبه. مشکلتون دیسی شدن چراغ ADSL مودمه؟
-