نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 117

موضوع: نت مخابرات شما هم خرابه؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    مدیر ارشد Ramin آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    656
    تشکر تشکر کرده 
    746
    تشکر تشکر شده 
    4,989
    تشکر شده در
    1,513 پست

    پیش فرض پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط سیدرضا بازیار نمایش پست ها
    حالا راه حل چیه؟
    چیکار کنم که مشکل برطرف بشه؟
    سلام

    همیشه تمام مشکلات به دلیل میزان SNR و یا Line Attenuation نمی باشد . بعضاً مشکلات از سمت ارائه دهنده است که برای رفع مسئولیت کاربر را با چنین اصطلاحات تخصصی درگیر می کنند.

    بنده به صورت خلاصه خدمت شما عرض می کنم:

    - برای آنکه مطمئن شوید آیا مشکلات نت شما به دلیل نویز و کیفیت خط است و یا به دلیل مشکلات ارائه دهنده در اولین قدم به کنسول مودم خود مراحجعه فرمائید . میزان SNR و Line Attenuation را مشاهده فرمائید. اگر برای SNR ، مقدار بیش از 15 و برای Line Attenuation کمتر از 30 را مشاهده فرمودید . وضعیت خط شما برای دریافت نت مطلوب است ( و نه عالی ! ) پس مشکل را باید در جای دیگری جستجو کنید ( از طریق ارائه دهنده ، شکایت ، تعویض شرکت و ........... )

    اگر موارد فوق اختلاف بسیار زیادی با مقادیر عنوان شده در بالا داشتند در اولین گام به سر خط تلفن مراجعه فرمائید ( کابل وارد شده از پست مخابرات به محل سکونت ) این سیم را به صورت کامل از شبکه سیم کشی ساختمان قطع نمائید و تنها برای تست آنرا به مودم متصل نمائید . مجددا موارد SNR و Line Attenuation را بررسی نمائید . اگر بهبودی مشاهده شد می توانید اطمینان داشته باشید که قسمتی از مشکل به دلیل نوع سیم کشی تلفن ساختمان است و چند راه حل وجود دارد. اگر بهبودی مشاهده نشد مشکل از خط تلفن است و باید با پشتیبانی سرویس دهنده شرکت خود تماس داشته باشید و توضیحات لازم را ارائه دهید و درخواست بررسی پورت را داشته باشید . معمولاً در این مرحله اگر پیگیری انجام شود مشکل تا رسیدن کیفیت سرویس شما به حد مطلوب ، مرتفع خواهد شد .( از طریق اعمال برخی تنظیمات اختصاصی برای شما ، تعویض و بازسازی شبکه هوایی منطقه شما و .... )
    ویرایش توسط Ramin : December 6th, 2016 در ساعت 01:12


    ارتباط: Ramin@WebHostingTalk.IR



  2. تعداد تشکر ها ازRamin به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو انجمن سیدرضا بازیار آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    کازرون
    نوشته ها
    714
    تشکر تشکر کرده 
    3,740
    تشکر تشکر شده 
    1,021
    تشکر شده در
    701 پست

    پیش فرض پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ramin نمایش پست ها
    سلام

    همیشه تمام مشکلات به دلیل میزان SNR و یا Line Attenuation نمی باشد . بعضاً مشکلات از سمت ارائه دهنده است که برای رفع مسئولیت کاربر را با چنین اصطلاحات تخصصی درگیر می کنند.

    بنده به صورت خلاصه خدمت شما عرض می کنم:

    - برای آنکه مطمئن شوید آیا مشکلات نت شما به دلیل نویز و کیفیت خط است و یا به دلیل مشکلات ارائه دهنده در اولین قدم به کنسول مودم خود مراحجعه فرمائید . میزان SNR و Line Attenuation را مشاهده فرمائید. اگر برای SNR ، مقدار بیش از 15 و برای Line Attenuation کمتر از 30 را مشاهده فرمودید . وضعیت خط شما برای دریافت نت مطلوب است ( و نه عالی ! ) پس مشکل را باید در جای دیگری جستجو کنید ( از طریق ارائه دهنده ، شکایت ، تعویض شرکت و ........... )

    اگر موارد فوق اختلاف بسیار زیادی با مقادیر عنوان شده در بالا داشتند در اولین گام به سر خط تلفن مراجعه فرمائید ( کابل وارد شده از پست مخابرات به محل سکونت ) این سیم را به صورت کامل از شبکه سیم کشی ساختمان قطع نمائید و تنها برای تست آنرا به مودم متصل نمائید . مجددا موارد SNR و Line Attenuation را بررسی نمائید . اگر بهبودی مشاهده شد می توانید اطمینان داشته باشید که قسمتی از مشکل به دلیل نوع سیم کشی تلفن ساختمان است و چند راه حل وجود دارد. اگر بهبودی مشاهده نشد مشکل از خط تلفن است و باید با پشتیبانی سرویس دهنده شرکت خود تماس داشته باشید و توضیحات لازم را ارائه دهید و درخواست بررسی پورت را داشته باشید . معمولاً در این مرحله اگر پیگیری انجام شود مشکل تا رسیدن کیفیت سرویس شما به حد مطلوب ، مرتفع خواهد شد .( از طریق اعمال برخی تنظیمات اختصاصی برای شما ، تعویض و بازسازی شبکه هوایی منطقه شما و .... )
    من با سرعت ۱ مگ مخابرات حدود ۳۰ روز پیش با سرعت حدود ۱۰ مگابایت بر ثانیه دانلود میکردم که خودمم باورم نمیشد! حتی از سرعت ۱۶ مگ شاتل هم بیشتر بود
    الان مدتی هست که سرعتم خیلی کم شده و همش قطع هست تصویری که براتون گذاشتم وضعیت رو خیلی بد نشون میده
    http://uupload.ir/view/y1yv_screen_s...t_23.27.41.png
    دوستدار کتاب بلیان

  4. #3
    مدیر ارشد Ramin آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    656
    تشکر تشکر کرده 
    746
    تشکر تشکر شده 
    4,989
    تشکر شده در
    1,513 پست

    پیش فرض پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط سیدرضا بازیار نمایش پست ها
    من با سرعت ۱ مگ مخابرات حدود ۳۰ روز پیش با سرعت حدود ۱۰ مگابایت بر ثانیه دانلود میکردم که خودمم باورم نمیشد! حتی از سرعت ۱۶ مگ شاتل هم بیشتر بود
    الان مدتی هست که سرعتم خیلی کم شده و همش قطع هست تصویری که براتون گذاشتم وضعیت رو خیلی بد نشون میده
    http://uupload.ir/view/y1yv_screen_s...t_23.27.41.png
    اگر قبلا شرایط به این گونه بوده است احتمالا مشکل را باید از طریق پشتیبانی سرویس دهنده بررسی نمائید . ابتدا در ساعت اداری با پشتیبانی تماس داشته باشید و توضیحات را ارائه دهید . اگر موضوع را برای بررسی پورت ارجاع دادن صبر داشته باشید این کار انجام شود . و اگر پشتیبانی به هیچ عنوان مورد را نپذیرفتند در سامانه 195 شکایت خود را به همراه اسکرین شات و مدارک و توضیحات کامل ثبت نمائید


    ارتباط: Ramin@WebHostingTalk.IR



  5. تعداد تشکر ها ازRamin به دلیل پست مفید


  6. #4
    عضو انجمن سیدرضا بازیار آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    کازرون
    نوشته ها
    714
    تشکر تشکر کرده 
    3,740
    تشکر تشکر شده 
    1,021
    تشکر شده در
    701 پست

    پیش فرض پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ramin نمایش پست ها
    اگر قبلا شرایط به این گونه بوده است احتمالا مشکل را باید از طریق پشتیبانی سرویس دهنده بررسی نمائید . ابتدا در ساعت اداری با پشتیبانی تماس داشته باشید و توضیحات را ارائه دهید . اگر موضوع را برای بررسی پورت ارجاع دادن صبر داشته باشید این کار انجام شود . و اگر پشتیبانی به هیچ عنوان مورد را نپذیرفتند در سامانه 195 شکایت خود را به همراه اسکرین شات و مدارک و توضیحات کامل ثبت نمائید
    با شرکت بیست‌نت تماس گرفتم و مشکل رو در چند ثانیه برطرف کردند
    ممنون بابت راهنمایی شما
    دوستدار کتاب بلیان

  7. #5
    عضو انجمن مینا-صیفی آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    474
    تشکر تشکر کرده 
    958
    تشکر تشکر شده 
    1,029
    تشکر شده در
    733 پست

    پیش فرض پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط سیدرضا بازیار نمایش پست ها
    من با سرعت ۱ مگ مخابرات حدود ۳۰ روز پیش با سرعت حدود ۱۰ مگابایت بر ثانیه دانلود میکردم که خودمم باورم نمیشد! حتی از سرعت ۱۶ مگ شاتل هم بیشتر بود
    الان مدتی هست که سرعتم خیلی کم شده و همش قطع هست تصویری که براتون گذاشتم وضعیت رو خیلی بد نشون میده
    http://uupload.ir/view/y1yv_screen_s...t_23.27.41.png
    snrشما پایین هست یعنی کیفیت خط روی 12 هست و باعث میشه قطع میشه
    موقع ای که قطع شد سریع چراغ adsl روی مودم را نگاه کنید چشمک ببینید میزنه یا خیر اگر زد نویز خط دارید البته الان هم دارید و روی 47 هم رفته . اگر ثابت بود مشکل از مرکز مخابراتی هست .
    اما با این وضعیت کیفیت خطی شما مشکل از خود شماست اگر چشمک زد سر در وازه برید انبردست را بگیرید 2 سانت سیم تلفن رو ببرید مجدد به هم وصل کنید ان موقع snr رو ببینید بالا رفته یا خیر .
    ویرایش توسط مینا-صیفی : December 6th, 2016 در ساعت 11:02

  8. تعداد تشکر ها از مینا-صیفی به دلیل پست مفید


  9. #6
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    2,773
    تشکر تشکر کرده 
    914
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,757 پست

    پیش فرض پاسخ : نت مخابرات شما هم خرابه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط Ramin نمایش پست ها
    سلام

    همیشه تمام مشکلات به دلیل میزان SNR و یا Line Attenuation نمی باشد . بعضاً مشکلات از سمت ارائه دهنده است که برای رفع مسئولیت کاربر را با چنین اصطلاحات تخصصی درگیر می کنند.

    بنده به صورت خلاصه خدمت شما عرض می کنم:

    - برای آنکه مطمئن شوید آیا مشکلات نت شما به دلیل نویز و کیفیت خط است و یا به دلیل مشکلات ارائه دهنده در اولین قدم به کنسول مودم خود مراحجعه فرمائید . میزان SNR و Line Attenuation را مشاهده فرمائید. اگر برای SNR ، مقدار بیش از 15 و برای Line Attenuation کمتر از 30 را مشاهده فرمودید . وضعیت خط شما برای دریافت نت مطلوب است ( و نه عالی ! ) پس مشکل را باید در جای دیگری جستجو کنید ( از طریق ارائه دهنده ، شکایت ، تعویض شرکت و ........... )

    اگر موارد فوق اختلاف بسیار زیادی با مقادیر عنوان شده در بالا داشتند در اولین گام به سر خط تلفن مراجعه فرمائید ( کابل وارد شده از پست مخابرات به محل سکونت ) این سیم را به صورت کامل از شبکه سیم کشی ساختمان قطع نمائید و تنها برای تست آنرا به مودم متصل نمائید . مجددا موارد SNR و Line Attenuation را بررسی نمائید . اگر بهبودی مشاهده شد می توانید اطمینان داشته باشید که قسمتی از مشکل به دلیل نوع سیم کشی تلفن ساختمان است و چند راه حل وجود دارد. اگر بهبودی مشاهده نشد مشکل از خط تلفن است و باید با پشتیبانی سرویس دهنده شرکت خود تماس داشته باشید و توضیحات لازم را ارائه دهید و درخواست بررسی پورت را داشته باشید . معمولاً در این مرحله اگر پیگیری انجام شود مشکل تا رسیدن کیفیت سرویس شما به حد مطلوب ، مرتفع خواهد شد .( از طریق اعمال برخی تنظیمات اختصاصی برای شما ، تعویض و بازسازی شبکه هوایی منطقه شما و .... )
    سلام. این اطلاعات رو بر چه اساسی دارید ؟ تجربه و سابقه کاری مرتبط یا تجربه علمی و تحقیق ؟ چون به نظرم بعضی مواردی که میفرمایید جای بحث بیشتری داره و الزاما تمام جملات شما صحیح نیست.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •