نقل قول نوشته اصلی توسط LordVPS نمایش پست ها
*** توجه ***

دوستان، از این پس برای ارتباط با LordVPS می بایست،

1. برای سوال قبل از خرید (مالی): ارسال تیکت به بخش Sales و یا استفاده از سیستم چت موجود در سایت

2. برای سوال قبل از خرید (فنی): ارسال تیکت به بخش Support و یا استفاده از سیستم چت موجود در سایت

3. برای خرید: ایجاد سفارش در سایت و پرداخت آنلاین و ارسال یک تیکت به بخش Sales به منظور تعیین سیستم عامل و درخواست نصب سرویس ها و نرم افزار های مورد نیاز (در صورت نیاز، صورت حساب هزینه نصب برخی نرم افزار ها و سرویس ها برای کاربر ارسال خواهد شد)

4. برای ارتباط با بخش پشتیبانی: فقط و فقط سیستم تیکت (Ticket) موجود در سایت و ارسال درخواست به بخش Support (مطمئن باشید در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.)

5. برای موارد خیلی خیلی ضروری تماس با شماره 0460-785-253-1+


## دوستان از این پس دیگر با شماره تلفن همراه آقای خطیبی تماس نگیرند!

## دوستان در صورت آفلاین بودن Yahoo! ID آقای خطیبی با ID بنده چت کنند: dirty_boy_sod

## دوستان حتما انتقادات و پیشنهادات خود را به info@lordvps.com بفرستند. مطمئن باشید تمام نظرات شما به دقت مطالعه و بررسی می شوند و ما را در جهت هر چه بهتر کردن ارایه سرویس به شما یاری خواهد نمود.

ارادتمند، تقوی
به به !
چه مواردی رو لیست کردین که هنوز 5 روز نگذشت می خواین کنار بزنید
واقعا برای آقای خطیبی متاسفم که همچین شریکی دارند
برای مواقع سخت و بحرانی می زنید کنار و تنها می زارین
این کارو نکنید که خیلی زشته

---------- Post added at 02:42 PM ---------- Previous post was at 02:35 PM ----------

نقل قول نوشته اصلی توسط REXNET نمایش پست ها
سلام، من تقوی هستم. اول از همه باید بگم که من دیگه با LordVPS همکاری نمی کنم، پس لطفا نه زنگ بزنید (نه خط ایرانسل نه شماره آمریکا)، نه SMS بدهید و نه تو یاهو pm بدید...

ثانیا وظیفه خودم دونستم که نه به عنوان یک دوست بلکه حداقل به عنوان کسی که مدتی همکار آقای خطیبی بودم، از شما بخواهم صبور باشید. ایشون واقعا در وضعیت بدی قرار گرفتند و از طرف دیتاسنتر مشکلاتی پیش اومد که باعث بروز این قعطی طولانی شد. کلا این سه چهار روز آخر، مشکل پشت مشکل اومد، اول یکی از کاربران از رنج IP ما بدون اجازه استفاده کرد که منجر به Conflict شدن IP سرور ها با هم و در نتیجه down شدن تعدادی شد که خوشبختانه زود برطرف شد. روز بعدش یکی از VPS رو داشتند DDoS می کردند که منجر به down شدن کل سرور 3 شد (limit نداریم، قرار بود unlimited باشه). باز هم این مسئله پس از تماس بنده با شرکت XLHost با اینکه آخر هفته بود و زمان تعطیلات تو آمریکا، ولی این مشکل هم برطرف شد و سرور ها بالا اومد. مشکل آخر هم این بود که XLHost به دلیل مصرف بیش از حد پهنای باند یکی از سرور ها، همه رو down کرد که مثلا ما بیاییم بدهی مون رو بدهیم و ... .

در هر صورت شخص بنده حدود دو روز کلا نخوابیدم تا مشکلات شما برطرف بشه، ولی دیگه سه چهار تا بدبیاری پشت سر هم از کنترل ما خارج بود. الآن هم آقای خطیبی بدهی رو دادند و سرور ها اومد بالا، در حال حاضر هم دارند دنبال یک جای مطمئن و خوب برای خرید سرور می گردند و احتمال زیاد همین چند روز آینده VPS ها رو منتقل می کنند روی سرور جدید.

با اینکه بنده از تعهدات یک شرکت هاستینگ و خود LordVPS نسبت به شما، آگاه هستم و به خوبی میدونم تعداد قعطی زیاد در کمتر از 4 روز و با بازه های زمانی نسبتا طولانی مدت، چقدر سنگین و نابخشودنی هست ولی خواهش می کنم شما هم کمی کوتاه بیایید و در این وضعیت ایشون رو درک کنید و به ایشون کمک کنید. به هر حال این وضعیت زیاد طول نمی کشه و تا هفته آینده همه چیز حل خواهد شد. و مسلما از آن طرف هم ایشون برای شما جبران می کنند و زمان های تلف شده رو بهتون بر می گردونند و به دوره خرید تون اضافه می کنند.

امیدوارم هر کجا که هستید موفق و پیروز باشید.
به نظر شما ما باید تاوان این همه مشکل رو بدیم
شما اگه حساب و کتاب درست حسابی داشته باشید که این مشکلات پیش نمیاد
شما وقتی سرور مجازی به اسم نامحدود به مشتری میدهید خوب باید واقعا نامحدود باشد و خودتون کنترل کنید که برای کاربرانتون مشکلاتی از این قبیل پیش نیاد

به هر جهت امیدواریم دیگه از این مشکلات پیش نیاد و یا حداقل تا یک ماه دیگه،بلکه این خاطره تلخ از ذهنمان بپرد