نقل قول نوشته اصلی توسط hpnn.wm نمایش پست ها
با سلام خدمت شما
ببخشید که در اول شما رو نشناختم آقای عابدی !
قربان ظاهرا شما جزو اون تیپ آدمایی هستید که وقتی مشکلی برای خوشون پیش می اد به جای اینکه دنبال راه حلش بیافتند بقیه رو عامل این مشکل می دونند
دلیل حرف بالایی آینه که الان که داشتم مصرف منابع شما رو چک می کردم ، دیدم که ۱۰۰ درصد سی پی یو شما در حال استفاده هست (حالا دلیلش رو نمی دونم ممکنه اتک باشه ، یا کانفیگ اشتباه یا ...) بنابراین وقتی شما به زور می تونید به ssh دلیلش اینه نه سرویس دهی ما !
مورد جالب دوم اینکه شما حتی به خودتون زحمت ندادید که در طی این مدت که مشکل پیش اومده یه تیکت بدید تا بررسی بکنیم . آخرین تیکت شما مرتبط به ۳۷ دقیقه پیش هست ، و قبل اون دقیقا ۷ روز پیش تیکت دادید !
دفعه پیش هم تیکتتون مرتبط با کندی بود ، ولی دفعه پیش هم بنده خدمتتون عرض کرده بودم که کلا روی اون هارد مشکل وجود داشت و شما و همه یوزر ها رو هم منتقل کردیم به هارد جدید و در حال حاضر هیچ مشکلی من جمله کندی در هارد وجود ندارد (برای اثبات حرف خودم اسکرین شات مصرف هارد رو هم گذاشتم)
مورد سوم اینکه دوست عزیز شما ظاهرا با کسایی که نمی توانند با ما رقابت سالم داشته باشند همکاری می فرمایید ! این رو هم از اینجا متوجه شدم که شما که ناراضی بودید ، چرا به ما اعلام نکردید که ناراضی هستید و ما مبلغ شما رو تمام و کمال بر گردونیم ؟!
ظاهرا شما فکر کردید ما جزو همون فروشنده های تابستانی هستیم و لنگ ۲۰ هزار تومن پول ناقابل شما ! شما علاوه بر اینکه چیزی در طی این مدت در مورد مشکلات به ما نفرموده اید بلکه حتی درخواست کنسل هم نزدید
میزان مصرف هارد و سی پی یو شما نیز ضمیمه شد

میزان مصرف هارد

photo_2016-11-04_16-00-16.jpg

میزان مصرف سی پی یو

photo_2016-11-04_16-00-00.jpg



اما در مورد حرف بالا کمی جای تامل داره ! شما حتی یک تیکت نزدید و بعد یک دفعه توی انجمن اظهار کردید "سرویس های ما افتضاح هست" و بعد خیلی ساده می ایید می گید که اهل شکایت نیستید
راستش خود این مساله خنده دار هست ! کسی هم که اهل شکایت باشه باید اول مشکل رو بدونه و بعد بیاد شکایت بکنه
شما که اهل شکایت نیستید , مشکل رو ندونسته و نپرسیده اومدید شکایت کردید (برای همین تناقض خنده دار هست)
با سلام

نیاز دیدم توضیح بدهم نه برای اینکه حرف خودم را اثبات کنم بلکه مقداری شما را روشن کنم

اول بنده عبادی هستم نه عابدی . شما چگونه مدیر یا بخش فروش هستی که مشتریان خود را به اشتباه خطاب میکنید

دوم اینکه اگر شما لنگ مبلغ پکیج ها نیستید پس چگونه این مبلغ ها را تعریف میکنید تا امکان فروش داشته باشید

سوم اگر بنده مدام شکایت و تیکت نکردم ان یک علت داشت . زمانی که میبایست صرف این کار میکردم خیلی خیلی هم از نظر ریالی و هم از نظر زمانی ارزشمند از مبلغی بود که بشما پرداخت کردم لذا شکایت و تیکت و ... زیاد نکردم و حالا هم که اعلام کردم برای این بود کسانی که وقتشان براییشان اهمیت دارند این موضوع را مد نظر داشته باشند در غیراینصورت همان روز اول درخواست برگشت وجه میکردم

چهارم اگر قرار باشد با اعتراض یک یا چند نفر اعتبار شما خدشه دار شود باید بگویم بهتر است تعطیل کنید چون اعتبار چیزی نیست که براحتی خدشه دار شود پس نتیجه میگیرم اعتباری ندارید ولی اگر دارید نگران نباشد

پنجم . شما بنده را اگر میشناختی اعلام نمیکردید که با رقبا و ... همدست شدید و .. دوست عزیز بهتر است اول طرف مقابل خودت را بشناسی گرید کاری بنده چیزی نیست که بخواهم با چند شرکت هاستینگ و .. مقایسه کنی . لذا اعتبار خودتان را بدون بررسی طرف مقابل بیشتر خدشه دار نکن

ششم . چرا سرویسی باید ارائه دهی که همان روز اول میبایست تمام یوزر ها را منتقل کنی اگر مبلغ پکیجها مناسب نیست قیمت را افزایش بده ولی کیفیت را بالا ببر تا کسی اعتراض نکنه

هفتم مشتری مدیر عامل شما است لذا اگر تمایل داری موفق شوید مشکل مشتری را حتی اگر اشتباه کند برطرف کن چون شما نیاز به مشتری داری و مشتری هیچ نیازی به شما ندارد و براحتی میتواند شما را از دایره تجارت و ... خودش شما را حذف کند

ملاک را قرار میدیهم که پردازنده و ... درگیر شده . چرا در ناحیه کاربری برای راحتی مشتری ها سرویس مدیریت قرارندادید تا مشتری نیاز به تیکت و ... نباشد البته این را هم بگویم این چیزی که شما هم میگویید تا زمانی که خودم بررسی نکنم نمیپذیرم

کلام اخر این ها را گفتم نه برای خراب کردن و ... شما بلکه برای اینکه شما بهتر مشکلات سرویس های خودتان را بدانید و راهکاری برای ان بیندیشید

ارزوی موفقیت برای شما دارم

خدا نگهدار

- - - Updated - - -

دوست عزیز
اول اینکه اصولا قبل از تاپیک زدن , تیکت می زنند تا مشکل رو بدونند
بهتره مشکل رو از تاپیک دنبال بفرمایید - ظاهرا اونجا جای بهتری برای گرفتن پاسخ هست
مورد دوم اینکه , چرا شما انتظار دارید , وقتی که مشکلی روی سرور اصلی نیست
و شما هم به ما نفرمودید مشکلتون رو , ما باید بدونیم که سرور شما دچار مشکل شده ؟
بنابراین بسته به خود شماست ! اگر دوست دارید می تونید رفع زحمت بفرمایید
ولی اگر نه باید در مورد مشکلاتتون به ما بگید تا بتونیم حل بکنیم



۱۳۹۵/۰۸/۱۴ ۱۴:۵۸
محسن عبادی کاربر
سلام
این چه سرویسی است . از روز اول کند و مشکل دار
حتی نمیشه یه اپدیت بکنی
اگر قرار است این مشکل ادامه پیدا کنه اطلاع بدید تا رفع زحمت کنیم

با توجه با درخواست پشتیبان پاسخ این دوست عزیز را در تایپک فروش دادم

لذا مدیران اگر تمایل دارند تمام پست های بنده را در خصوص این تایپک پاک کنند .

فقط نباید توقع داشت تجارت الکترونیک در ایران شکوفا شود