سلام نمی خواستم در بحث شرکت کنم
اما به نظر شما تا وقتی رضایت صد درصدی مشتری خود را جلب نکردین باید به خدمات خود ادامه بدین به شخصا خودم بنر وقتی میزنم محدودیت ویرایش تایین نمیکنم
و اینکه بهتر نبدود شما قبل از افلاین شدنتان در تلگرام به ایشون میگفتین از طریق تیکت پیگیر مشکل خود بشوند نه اینکه مشتری خود را یکهو ول کنید
صرفا دوستانه گفتم چون این کار باعث میشه مشتری از شما ناراضی و دیگه با شما کار نکنه
و همچنین اخلاق حرفه ای اینطور برخورد نمیکنه با مشتری خود
امیدوارم ازم ناراحت نشی فقط خواستم دوستانه بهت بگم
البته این سایت که مذهبی هم هست و صاحب اصلیش کس دیگه ای هست
دوست عزیز در پیام خصوصی با من در ارتباط باش برات رایگان انجام میدم بنرت را![]()