فوترتون به نظر من هنوز جای کار داره.
چند چیز رو در طراحیتون لحاظ کنید...
سایت شما تجاریست.
پس یا فردی که وارد سایت میشه (الف)مشتری شماست . یا (ب) قراره مشتری شما بشه.
الف: فردی که مشتری شماست قصد ورود به ناحیه کاربری رو داره یا قصد خرید مجدد داره
اگه قصد ورود به ناحیه کاربری رو داره باید منو لاگین به محیط کاربری در بهترین جای ممکن تعبیه بشه و به راحتی مشتری پیداش بکنه و وارد بشه. ( کمترین زمان برای دسترسی به محیط کاربری ملاک هست در UI )
ب: فردی که وارد وب سایت شما قرار هست جذب سرویس دهی شما بشه و باید محتوای وب سایت قانع کننده جهت جذب یک مشتری جدید باشد.
به مواردی همچون منوی انتخاب محصولات و توضیحات آن بخش توجه بشه
همینطور مشتری جهت خرید ممکن هست نیاز به چت آنلاین یا تماس تلفنی یا ارسال تیکت داشته باشد. کمترین زمان و سهولت دسترسی افراد به راه های ارتباطی با شما امتیاز محسوب می شود.
مواردی که من در فوتر سایت شما یه چیز اضافی دیدم. اخبار و توئیت ها بود که برای یک سایت تجاری زیاد کاربرد نداره. اگه برای سئو دارید این کار رو انجام میدید پیشنهاد میکنم بخش knowledge base وب سایتتون روقوی تر کار کنید و اون رو در فوتر سایت قرار بدید.
طراحی سایت در نگاه اول باید مشتری رو جذب کنه و مهلت استفاده از اسکرول تا انتهای صفحه رو به کاربر نده. در نتیجه تمرکزتون رو روی ابتدای سایتتون بزارید و انتهای وب سایت را ساده و خلاصه طراحی کنید . ( سرعت لود وب سایت رو فراموش نکنید. )
هر چه سایت بیشتر به کاربر برای تصمیم گیری وقت بده و دائم وقت تلف کنه شانس خرید از شما کم میشه . در نتیجه به دید اولیه وب سایتتون از نگاه مشتری توجه ویژه ای داشته باشید...
با آرزوی موفقیت برای شماببخشید زیاد نوشتم خواستم تجربه رو بهتون منتقل کنم